Δευτέρα 6 Αυγούστου 2007

0352. Επί Περιφερείας Κύκλου

Ένας κύκλος που ολοκληρώθηκε, καταναλώνοντας χρόνο 1933 ημερών, την 31η Ιουλίου 2007. Μια επιλογή που αποδείχθηκε ανεπιτυχής. Για λόγους πολλούς. Μια επιλογή που κόστισε ικανά ψυχικά αποθέματα και με την οποία, στα τελευταία, δοκιμάστηκε η αντοχή και ο χαρακτήρας μου. Και άντεξα καλά. Αδυνατώ να ισχυριστώ ότι δεν ευθύνομαι. Ευθύνομαι και το αποδέχομαι. Και για την επιλογή και για την εξέλιξη που είχε. Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι δεν ευθύνομαι για τις αναπηρίες, την ανεπάρκεια και τον χαρακτήρα των άλλων. Η βεβαιότητα ότι, σε καμιά περίπτωση, το ποσοστό ευθύνης μου δεν υπερβαίνει το 50%. Δεν έπαιξα αλλά έχασα. Το είδα να έρχεται και να γίνεται και δεν αντέδρασα ως όφειλα. Αλλά έχει ο καθένας τον χαρακτήρα και την αξιοπρέπεια του. Απεγκλωβίστηκα αλλά το πλήρωσα. Τώρα γυρίζω, έτη πέντε μετά, εκεί απ’ όπου έφυγα. Γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα. Ελπίζω να αποδειχθώ σοφότερος και αποτελεσματικότερος. Δεν μοιάζει να είναι εύκολο αλλά έχω όλη την καλή διάθεση να το παλέψω. Μετακίνηση, μεταβατικό στάδιο προσαρμογής, νέα καθήκοντα και υποχρεώσεις. Επιστροφή στην μεγάλη οικογένεια από την οποία ξεκίνησα 24 έτη πριν. Και μου αρέσει! 


06/08/2007

8 σχόλια:

  1. Καλό ξεκίνημα. Μετά από τόσο καιρό θα είναι νέο ξεκίνημα και σαφώς θα έχει τις ίδιες δυσκολίες που συναντάμε σε κάθε αρχή. Κουράγιο, αλλά έχεις μάθει πια να κατακτάς τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσεις με περνατε!!!

    καλη επανοδο και δυνατο ξεκινημα, ευχομαι!

    μαζι και καλη ημερα να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα".
    Η εμπειρία μου 'δειξε πόσο σημαντικός παραγοντας επιτυχίας είναι.
    Εχεις κάνει ήδη το μισό δρόμο.
    Πιστεύω πως θα το διαπιστώσεις πολύ γρήγορα.
    Καλή επιτυχία μ'όλη μου την καρδιά!
    Καλό σου Βράδυ!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εποχή αλλαγών λοιπόν και για άλλους πέρα από εμένα... Καλή αρχή, καλή επιστροφή, καλή συνέχεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή εύχομαι και εγώ, σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά.

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Απεγκλωβίστηκα αλλά το πλήρωσα." Αυτό το έχω ζήσει κι εγώ. Αξίζει όσο κι αν πληρώσει κανείς. Σίγουρα! Ο δρόμος κι αν έχει στροφές, έχω την αίσθηση ότι έτσι κι αλλιώς μας πάει μποστά, έστω κι αν έχει στροφές που μας περνούν κοντά από γνώριμα σημεία. Φτάνει να μην είμαστε εγκλωβισμένοι. Αν προχωράμε είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε το ένα ή το άλλο κάθε φορά. Εσάς δε σας φοβάμαι θα πετύχετε το καλύτερο. Παίρνετε άν θέλετε κι από μένα μια ευχή μαζί σας. Ώρα καλή στο δρόμο σας κι αέρα στα πανιά σας.
    "η"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kali dinami kai ola ta kala stin kainourgia sas arxi....
    opos leei kai o kalos mas "Deimos tou politi"....einai anthropino na paiseis se plani....alla to na sinexizeis na ziseis se aftin mallon deilia einai...." (mia apli eleftheri metafrasi ton lexthendon tou itan)..
    tin poli kai kali mera mou...gia ena efxaristo kai drosero Savvatokiriako...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο δείμος του πολίτη:

    Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.

    Orelia:

    Σε τι και πώς; Ευχαριστώ πολύ.

    aqua:

    Ευχαριστώ πολύ.
    :))

    ViSta:

    Ευχαριστώ πολύ.
    :-)

    Xνούδι:

    Ευχαριστώ πολύ, συναθροίζω και, στο ακέραιο, ανταποδίδω.

    "η":

    Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη και την ευχή. Όσο για τον “αέρα” θα δείξει. . .

    propetis:

    Ευχαριστώ πολύ.

    Καλό Απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή