Σάββατο 20 Μαΐου 2006

Βοήθεια! [ΝΚ]

Έχω συγχυστεί με τον Internet Explorer πολύ, πάρα πολύ. Πρόσθεσα σήμερα στον Πίνακα “ΑΛΛΟΙ ΤΟΠΟΙ” [βαρβαριστί: Links] του ημερολογίου μου τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τριών κυριών οι οποίες με τιμούν με τις επισκέψεις τους. Προσωπικά χρησιμοποιώ τον Mozilla Firefox [version 1.5.0.3] και όλα φαίνονται μια χαρά.
Στον Internet Explorer [version 6.0.2900.2180] όμως το ημερολόγιο μου, το καημένο, εμφανίζει, γενικώς, ένα μικρό μαύρο χάλι. Ειδικά για τον Πίνακα που λέγαμε μόνο οι πρώτες τέσσερεις σειρές διακρίνονται ικανοποιητικά και μάλιστα, με μειούμενο μέγεθος γραμματοσειράς. Οι υπόλοιπες υπάρχουν μεν αλλά χρειάζονται έως και τηλεσκόπιο για να τις δει κανείς μιας και από σειρά σε σειρά το μέγεθος της γραμματοσειράς εξακολουθεί να μικραίνει. Με δεδομένο ότι χρησιμοποιώ οθόνη 19 ιντσών το πράγμα μπλέκει.
Αντιμετωπίζω το πρόβλημα εδώ και καιρό. Προσπάθησα διάφορα “μαγικά”. Δεν μου δούλεψε τίποτα. Βρίσκομαι, λοιπόν, στην θέση της Ψιλικατζούς όταν “τα έχωνε” [βάρβαρο και κακόηχο αλλά ταιριαστό!] σ’ αυτόν από τον οποίον είχε κολλήσει ιό [η πρώτη εγγραφή της που διάβασα και η οποία ευθύς μου έκανε “κλικ”]. Όσο προσθέτω στον εν λόγω Πίνακα τόσο το πράγμα χειροτερεύει [και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία! . . .].
Επειδή, λοιπόν, δεν έχω το ταλέντο της αγαπητής Κωνσταντίνας [άλλως Ψιλικατζούς], να τα πω να ξεθυμάνω, ζητώ την βοήθεια σας αγαπητοί είτε είσαστε συνημερολογιοϊδιοκτήτες είτε περαστικοί είτε επαΐοντες είτε ότι θέλετε. Διαφορετικά, το ομολογώ, θα . . . κάνω υπομονή!
Καλημέρα και . . . για να το ψάξουμε κομμάτι!

20/05/2006

16 σχόλια:

  1. Ειλικρινά δεν μπορώ να σας βοηθήσω αλλά συγχύzεστε, εμάς δεν μας πειράζει καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρέλειψα ένα μη μετά το αλλά. Αλλα σίγουρα καταλάβατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετσι οπως βλεπω τον κωδικα στον HTML Editor μου, υπαρχει ενα μεγαλο μπερδεμα... για παραδειγμα θελετε η επικεφαλιδα "ΑΛΛΟΙ ΤΟΠΟΙ" να εμφανιζεται με εντονα γραμματα. αυτο θα ηταν προτιμοτερο να το καθορισετε στις παραμετρους της συγκεκριμενης επικεφαλιδας. κι εχετε βαλει πολλα σπαν για να πετυχετε το στιλ που θελετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kyrallina: Ούπς! Είπα κι εγώ! Πώς αυτό το ευγενικό πλάσμα δεν το πειράζει που συγχύζομαι! Όπως και να έχει ευχαριστώ για την κατανόηση [και η δική σας διεύθυνση στις με "με το τηλεσκόπιο" είναι!]και την συμπαράσταση. [Πολλά θαυμαστικά έβαλα, μην το παρακάνω [ούτε εδώ βάζω]].

    divebomb djingle: Αμ εγώ απλώς πάτησα στην υπάρχουσα δομή και τα δικά μου έκανα. Και διατί δηλαδή ο Firefox τα καταφέρνει; Αυτός ο πλούσιος ο Μπίλις θα φταίει, να μου το θυμηθείτε! Σας ευχαριστώ πάντως.


    Καλό Σαββάτου Απογευματάκι. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γαμώτο, εγώ ξέρω μόνο να βρίζω. Βοήθεια δεν ξέρω να σου δώσω. Θες να βρίσω να ξεθυμάνεις;;;;

    http://psilikatzoy.blogspot.com/2006/05/blog-post_11.html

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ μια χαρά τα βλέπω και με explorer και με mozilla. Εξαρτάται από την οθόνη συχνά. Το δικό μου πχ αλλιώς φαίνεται στο ν υπολογιστή του σπιτιού κι αλλιώς στης δουλειάς.
    Ισως και να μπορώ να σας βοηθήσω, αλλά θα πρέπει να έχω πρόσβαση στο template σας.
    Θα αποτανθώ προσωπικώς σε σας μέσω ηλεκτρονικής επιστολής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρομοιο προβλημα...

    απλως χρησιμοποιω την Αλεπου..

    Ο Explorer ειναι εξαιρετικα

    αργος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ, Αλεπού και πάλι Αλεπού.
    Κρίμα μόνο που δεν σκαμπάζω πολλά πράγματα από αυτά τα διαόλια.
    Αν το πρόβλημά σου δεν λυθεί, τότε από Δευτέρα μπορώ να ρωτήσω κάποιους γνωστούς που μάλλον μπορούν να βοηθήσουν.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. constantina: ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ! και από εδώ. Βρίσε, καλή μου, βρίσε!!!

    krotkaya: Παρήγορο μου ακούγεται. Στους δικούς μου 3 Η/Υ [οι άλλοι δύο σε πατρικό και γραφείο] βλέπω τα ίδια χάλια! Ο πηγαίος κώδικας του template μου στην διάθεσή σας.

    εργοτελίνα: Από ότι βλέπω οι περισσότεροι . . . αλεπουδίζουν και καλά κάνουν!

    simon says: Κι εγώ, αν και σχετικώς σχετικός, μηχανήματα του διαβόλου τα λέω. Έτσι και τα ζορίσεις λίγο μουλαρώνουν!


    Σας όλους ευχαριστώ και Καλημερίζω. Χρόνια Πολλά κα πάλι σε όσους γιορτάζουν ή αγαπημένοι τους γιορτάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι'εμένα μου κάνει διάφορα κόλπα ο explorer . Toν απεγκατέστησα και κατέβασα πιό νέα έκδοση . Στην αρχή δούλευε καλά . Τώρα τα ίδια .
    Χάλι μαύρο και σέρνεται κιόλας .
    Σκέφτομαι να κατεβάσω το firefox . Λέει τίποτα ?
    Καλημέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατά την προσωπική μου άποψη ο Firefox, τον οποίο χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά, είναι κατά πολύ καλύτερος του Explorer.
    Τον συνιστώ θερμώς!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλα καλώς βαίνουν και στον explorer!!! εύγε στο Μηχανικό που καλώς μηχανεύτηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα, εγώ πάλι δεν βολεύομαι τον firefox ενώ τον εκτιμούν οι κόρες μου!
    Ίσως το άρθρο του alombar42 βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. krotkaya: Δίχως την συμπαράσταση της ευγενικής, μη μηχανικού, krotkaya τίποτα δεν θα είχε γίνει! Ευχαριστώ και πάλι!

    katerina ante portas: Εγώ ψηφίζω Firefox δαγκωτό! Είμαι με την νεολαία! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την ενδιαφέρουσα παραπομπή. Τελικά κάτι έφιαξα και η κατάσταση στον Explorer μοιάζει να διορθώθηκε.

    Καλό σας απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προτιμώ τον Firefox απ΄τον ΙΕ! Τζάμπ τα λεφτά μας! Δυστυχώς από δω που σας δοαβάζω(νετκαφέ) έχουν ΙΕ, αλλά βγαίνουν μια χαρά οι σύνδεσμοί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαααα το έφιαξα!

    Καλό σας απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή