Τρίτη 30 Μαΐου 2006

Τρία Σύντομα Κείμενα του Μεσημεριού [ΝΚ]

Ήθελα

Ήθελα
Με τρεις λέξεις
Να γίνω
Άρχοντας
Με δύο
Βασιλιάς
Με μία
Το άπαν

Είπα
Περισσότερες
Δεν έγινα
Τίποτα

Δεν
Ελπίζω
Πια

Προσπάθησα


Χρώματα

Μανία
Κι αυτή
Να βλέπω
Στο πρόσωπο της
Όλα τα χρώματα
Του κόσμου

Το κόκκινο
Και το κίτρινο
Της σάρκας
Και το ροζ

Όλα τα χρώματα
Στο μικρό της
Πρόσωπο

Την ίδια ώρα
Στην ίδια
Διαδρομή.


Εδώ

Δεν θα
Γυρίσω
Στα παλιά

Δεν θα
Αναζητήσω
Καινούργια

Εδώ
Καρφωμένος

Ας έλθουν
Τα παλιά
Από
Αριστερά
Τα νέα
Από δεξιά

Εδώ
Να μετρηθούμε.

30/05/2006

10 σχόλια:

  1. Κάποια μέρα
    Θα δανειστώ τις λιγοστές σου λέξεις
    Για να μερέψω
    Το σκοτάδι
    Μέσα μου

    Υποκλείνομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευγε . Είπες τόσα πολλά μέσα σε μιά αφοπλιστική λιτότητα .
    Καλημέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είναι μια, δεν είναι δύο...λέξεις...είναι πολλές να κίτονται ανάμεσα στου νου σου τα μονοπάτια...όμορφα που μοιράζεσαι μαζί μας τον όμορφο κόσμο σου!

    υποκλείνομαι κι εγώ με την σειρά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σας, με συγκινησατε πολύ για μια ακόμα φορά.

    Δεν σας ελησμόνησα, ειλικρινώς, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκύτατό μήνυμά σας (πολύ ωραία φωνή έχετε!), και θα επανέλθω ιδιατέρως και μελωδικώς.

    Τα σέβη μου Νικολάι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ένα πιο όμορφο απ' το άλλο.

    δεν μπορώ να αποφασίσω πιο προτιμώ!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μμμμμ...πανέμορφα ... :-) Το "εδώ να μετρηθούμε" μου αφησε μια θαυμάσια αίσθηση δύναμης. Tην καληνύχτα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα όλα.
    Μου θύμησαν ένα άλλο

    "Εδώ στο φως της μέρας θα αναμετρηθούμε"

    τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πω, κατ' αρχήν, πόσο με δυσκόλεψε ο Blogger να φέρω τα "Τρία Σύντομα Κείμενα του Μεσημεριού" σε λογαριασμό. Και τελικά δεν εμφανίζονται όπως θα τα ήθελα και νευριάζω. Θα ήθελα μικρότερα διαστήματα ματαξύ των γραμμών. Πιο συμπαγή εικόνα. Προσπάθησα. Απέτυχα. Ας είναι.

    Θέλω να σας ευχαριστήσω όλες/όλους και τον καθένα ξεχωριστά για τα καλά και ευγενικά σας λόγια. Γιαα πάμε στα επιμέρους:

    simon says: Ελεύθερα!

    ellinida: Πραγματικά, δυσκολεύομαι να πω/γράψω πολλά λόγια . . .

    nimbus: Προσπαθώ. Και μου αρέσει . . .

    krotkaya: Προσπαθείτε, θαρρώ, να με κάνετε να κοκκινίσω. Αδίκως! Την απώλεσα την ικανότητα. . .

    composition doll: Τι θα λέγατε για το πρώτο;

    vista: Ναι, αλλά από το μηδέν! [Άξονας πραγματικών αριθμών, Δεξιά - Αριστερά, Συν - Πλην, Μέλλον - Παρελθόν]

    χνούδι: Ανταποδίδω.


    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αργοπορημένο μεν θαυμαστικό δε το σχόλιό μου για τα χάι κου σου!
    (Μήπως να δανειστώ το πρώτο με τρεις λέξεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά! Μπορείς να δανειστείς ότι θέλεις [και μάλιστα για πάντα!]

    Καλό απογευματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή