Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

1295. Lego Technic 42107 – Ducati Panigale



Το κουτί Technic 42107 της Lego το απόκτησα την Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020, μαζί με το Lego Star Wars 75277. Αναφορά στα κουτιά αυτά γίνεται και σε εγγραφή του παρόντος της Κυριακής, 5 Ιουλίου 2020, εδώ

Αφού, λοιπόν, το Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020, συναρμολόγησα το κράνος του Boba Fett (75277), την Κυριακή, 12 Ιουλίου ήρθε και η στιγμή για την συναρμολόγηση της Ducati Panigale (42107). Μια φαγούρα να ξεκινήσω την συναρμολόγηση από το βραδάκι του Σαββάτου, 11 Ιουλίου, την είχα, αλλά την ξεπέρασα. 

Έκανα και τη σκέψη να αποφύγω το πρωτόκολλο συναρμολόγησης Κυριακάτικων Lego αλλά, μέγγενη η συνήθεια, και δεν, τελικά, το έπραξα. Απόδειξη οι σχετικές φωτογραφίες.



Ομολογώ ότι την Panigale την αγόρασα με μισή καρδιά. Ήταν ότι καλύτερο βρήκα στην τιμή των 65 € τη συγκεκριμένη στιγμή που είχα μέγιστη επιθυμία να συναρμολογήσω ένα κάτι τι. Ήταν, μάλιστα, η τρίτη μηχανή που θα συναρμολογούσα μετά την BMW 1200 R GS (42063), το 2018, και την αξεπέραστη Harley-Davidson Fat Boy (10269), to 2019.



Στην πορεία αποδείχτηκε ότι είχα κάνει μία λανθασμένη εκτίμηση. Την συναρμολόγηση της συγκεκριμένης μηχανής την ευχαριστήθηκα, αν και δεν υπήρχε αρίθμηση στα σακουλάκια της και όλα ήταν χύμα στο κύμα. Την βρήκα, μάλιστα, δυσκολότερη από την συναρμολόγηση του κράνους του Boba Fett και ας δίνει η Lego προτεινόμενες ηλικίες 18 +, για το κράνος, και 10 +, για την Ducati.


















Εκείνο που, ως συνήθως, με εκνεύρισε ήταν το μέγα πλήθος των αυτοκόλλητων. Τσάτρα – πάτρα τα τοποθέτησα και, θαρρώ, δεν σημείωσα κάποια αποτυχία που να αμέσως χτυπά στο μάτι. Μάλλον έχω αρχίσει και συνηθίζω.


Τελικά η κόκκινη Ducati αποδείχτηκε, στα μάτια μου, όμορφη και με ελκυστικό όγκο και βάρος. Οι διαστάσεις της, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 32 εκατοστά μήκος, 16 εκατοστά ύψος και 8 εκατοστά πλάτος. Υπάρχει έτσι μια κανονικότητα (του οκτώ). Το βάρος της, σύμφωνα με ζύγιση του αείποτε, 475 γραμμάρια. Εκείνο που θα μπορούσε να ήταν καλύτερο / σταθερότερο είναι η βάση στήριξής της, στον πίσω τροχό.



























Έχοντας, μέχρι και το συγκεκριμένο κουτί, συναρμολογήσει το περιεχόμενο ενενήντα πέντε (95) κουτιών Lego έχω αρχίσει και έχω πρόβλημα χώρου. Μια ακόμα απόδειξη, βεβαίως, του ότι έχω μικρό σπίτι και όχι του ότι έχω πολλά αντικείμενα. Έχω κατάλληλο χώρο και ψάχνω για δύο βιτρίνες, πλάτους 80, 90 εκατοστών και ύψους όσο πάει, οι οποίες, όταν τις αποκτήσω, θα μου δώσουν μία, για τα Lego και όχι μόνο, ανάσα.

Για να προφυλάξω την Ducati από την σκόνη την τοποθέτησα στην αριστερά βιβλιοθήκη του γραφείου, απέναντί μου, αφαιρώντας τρία αγαπημένα αυτοκίνητα (δύο Renault Alpine και ένα Citroen 2 CV). Ναι. Κάτι πρέπει να κάνω με τις βιτρίνες.

 

Να είστε Καλά,
Καλή, από αύριο, εβδομάδα. 

Ένα κλικ μακριά Backstreet Boys και Everybody”:


19/07/2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου