Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

0441. Metropolis

Διάλεξε. Βρέθηκε με πέντε άλμπουμ στα χέρια. Τρία ελληνικά, δύο ξένα. Πήγε στο ταμείο. Έδωσε τα CD. Η ταμίας έκανε τα δικά της.
“Φίλε, έχεις ένα δίευρω;” άκουσε μια φωνή στ’ αριστερά του. Γύρισε. Ένας τυπάκος. Γύρω στα τριάντα. Ταλαιπωρημένος.
“Όχι” απάντησε, μηχανικά σχεδόν. Ο νους του είχε πάει στα ναρκωτικά. “Τι να το κάνεις;” ρώτησε μετανιωμένος. “Να πάρω ένα δίσκο”, “Τι δίσκο;”, “Ελληνικό Ροκ”, ήταν ο διάλογος που ακολούθησε. Έβγαλε και του έδωσε ένα κέρμα των δύο ευρώ.
Στον πάγκο απλωμένα ένα χαρτονόμισμα των πέντε ευρώ και κάποια ψιλά. Έλειπε μισό ευρώ ακόμα. Το πρόσφερε πρόθυμα ένας, τεράστιος, από τους σεκιουρητάδες. Ο τυπάκος πήρε τη σακουλίτσα με το Ελληνικό του Ροκ και αποχώρησε πασιχαρής.
Αισθάνθηκε ευχαριστημένος. “Άντε, ανθρωπέψαμε και σήμερα!” συλλογίστηκε. Πήρε τα ρέστα του και τα πέντε του άλμπουμ και αποχώρισε πασιχαρής ομοίως.


Ακούγεται το πανέμορφο, επιτρέψτε μου, “Koop Island Blues” με την Ane Brun και το Σουηδικό ντουέτο των Koop.

Υ.Γ. Το ερώτημα, ωστόσο, παραμένει. Να ή να μην; Απορία ιδού η!


29/02/2008

23 σχόλια:

  1. οταν το "ομοιως" μπαινει σφηνα δηλωνοντας καταστασεις ομού, παιρνει διαστασεις ευφοριας, συνενοχης, συμμετοχικης στασης αναποδη της μοναξιας
    συμφωνειτε;

    χαιρετω σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τα λέτε! Συμφωνώ, βεβαίως, και σας εύχομαι ένα λαμπρό ΠΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο ΣΚ Αειποτε
    καλο μηνα ομοιως :)
    κι η ανοιξη ας στοργικη σταθει με τους ανθρωπους της

    υγ. ειδατε; σας αντιγραφω προσπαθω :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, Καλή Εβδομάδα.

    Ας είναι κι έτσι.

    Να είσαστε και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα είσαι άνθρωπος. Αλλωστε μ'αυτήν την πανέμορφη αναπάντεχη Ανοιξη, γίνεται αλλιώς;
    Μόνο να κρατήσει!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άνθρωπος από ένθρωπο έχει διαφορά. . . Η άνοιξη είναι όντως ωραιότατη!

    Καλημέρα, ομοίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το εκανες λοιπον...!
    ή μηπως οχι;..
    να ελπιζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τα αγαπημένα μου ευφυολογήματα το: "Η απάντηση μου είναι: ίσως!, και είναι οριστική". Δεν είναι η περίπτωσή μου. Σε κάθε περίπτωση η ελπίδα είναι καλό πράγμα. . .

    ΚαληΗμέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε κάθε περίπτωση η ελπίδα είναι καλό πράγμα...
    γι' αυτό θα σας παρακαλούσα να μην..
    Να είστε πάντα καλά και να περνάτε εξαιρετικά :)

    Πανέμορφο το τραγούδι...πράγματι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν μικρές στιγμές σαν αυτή δεν είναι ομορφιά,τότε ειλικρινά δεν ξέρω τί ειναι.

    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι καμένη που λένε εδώ στα ξένα, και δεν έχω ούτε λόγια ούτε τρόπο να σχολιάσω... απλά και μόνον ένα χαμόγελο ίσως μπορώ να στείλω όπως αυτό που σχηματίστηκε σε εμένα διαβάζοντας το κείμενο...
    Αυτό λοιπόν και τίποτε άλλο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Orelia:

    Από προθέσεις πάω καλά!

    elmelissa:

    Θα συμφωνήσω σχετικά με την ελπίδα. Για το άλλο δεν γράφετε σε μη ορώντες [αν μου επιτραπεί διασκευή του “Δεν ομιλείτε εις ώτα μη ακουόντων”]. Ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι σφοδρά [ χ 4]. Χαίρομαι που σας άρεσε το τραγούδι. . .

    Φαίη:

    Πραγματικά, από τα μικρά που σου φτιάχνουν τη μέρα . . .
    Αντεύχομαι!


    ViSta:

    Ώρες – ώρες με προβληματίζει το πώς και τι της ζωής σου. Εύχομαι τα δύσκολα να είναι προσωρινά και γρήγορα να συμβούν πολλά και θαυμάσια. . .
    :-) ομοίως!


    Καλό, Χαρούμενο και Γιοριτινό Τυρίμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πως και διατί ο blogger έκανε τα προς elmelissa kai Φαίη χαμόγελα ερωτηματικά παραμένει μυσιτήριο μέγα!
    Αφήνω, λοιπόν, κάμποσα για όλες τις φίλες και τους φίλους:
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω παλι ειμαι υπερ του ΝΑ..αν και δεν μπορω να πω πως υποπτευομαι τι εννοειτε..
    πολυ πολυ ευχαριστο και ατμοσφαιρικο το τραγουδακι σας!!
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το "ΝΑ" σημαίνει, βεβαίως, να συνεχίσω. Σας ευχαριστώ πολύ, λοιπόν, για την προτροπή και το φιλί.
    Αύριο είναι μια καινούργια, καθαρή!, ημέρα. . .

    Καλό Σας Βράδυ, Καλή Καθαρή Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητε αείποτε,
    να συνεχίσετε...αυτό..αυτό το να..
    να μην σταματήσετε...
    θα λειψετε...

    Ανταποδίδω τα χαμόγελα :)
    και Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καιω ολιγον καρβουνο δε λεω..αργω..
    να δωσω φιλι;
    αποδειξτε μου πως το αξιζετε..εστω για μια φορα..αποδειξτε το..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν υπάρχει γυναίκα που να καίει κάρβουνο! Δώστε μου λίγο χρόνο ακόμα. Όσο για το φιλί, καμιά φορά αυτός που το δίνει αξίζει περισσότερο από αυτόν που το παίρνει. Σκεφτείτε το, λοιπόν, και έτσι και αναφωνείστε: "Το έδωσα επειδή άξιζα!".

    Καλή Εβδομάδα Σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καμμια φορα,πισω απο τα πιο εξυπνα λογια,κρυβονται οι πιο σκληροι και οι πιο διπροσωποι ή μηπως πολυπροσωποι;; ανθρωποι..

    παιρνω το φιλι μου πισω και δεν σας ευχομαι τιποτα..

    ανθρωποι ειπα;;
    χμ χμ χμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που σας πρόσβαλα με τα γραφόμενά μου. Όπως και να έχει ζητώ συγγνώμη, γι' αυτά που στη σκέψη σας μου καταλογίζετε, και σας βεβαιώνω ότι ήταν εντελώς έξω από τις προθέσεις μου να σας στενοχωρήσω έστω και στο ελάχιστο.
    Αν, μετά τη στάση σας αυτή, έχει κάποια αξία εγώ σας εύχομαι το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αλοιμονο εαν τοσο ομορφα γραπτα κειμενα δημιουργουσαν προσβολη..απεναντιας μεγαλη χαρα να βλεπω ενα καποιο επιπεδο..


    αλλο ηταν..
    αλλα δε πειραζει..
    μηπως θα βρουμε ακρη;

    μετα την ηρεμια της φυσης που επισκεφθηκα σημερα..ευχομαι να ειστε καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν κάποιος καταλαβαίνει τι έγινε ας μου εξηγήσει κι εμένα γιατί, παρ' όλο το "ένα κάποιο επίπεδο" των γραπτών μου, δεν καταλαβαίνω τίποτα, και δε μου συμβαίνει συχνά. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή