Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2006

0234. Σκουντούφληδες [ΝΚ]

Υπάρχουν. Είναι γείτονες, γνωστοί, συνάδελφοι. Τους συναντάς. Τους χαιρετάς μες την καλή χαρά. Εισπράττεις, αν είσαι τυχερός, μια μισή “Καλημέρα”, ένα μισό “Γεια σου”. Με το ζόρι. Τζαναμπέτικο. Άσχημο σαν χρέος. Τι τους βάζεις τώρα να κάνουν; Χαιρετούρες και αηδίες! Το έχουν ξεκαθαρίσει οι άνθρωποι. Δε γουστάρουν αυτές τις τυπικότητες, αυτές τις κοινωνικές υποκρισίες. Δεν τις έχουν ανάγκη βρε αδελφέ! Πώς να το κάνουμε; Με το ζόρι παντρειά;

Λες και έφαγαν, την προτεραία, κάτι το βαρύ και τους το ευαίσθητο στομαχάκι τους πείραξε κυκλοφορούν. Με τα μούτρα κατεβασμένα. Ξινοί και απρόσιτοι κυκλοφορούν. Περιφερόμενες δυστυχίες. Η χαρά των ματιών. Συγκεντρωμένοι, τάχα μου, στις σοβαρές εργασίες τους. Συνοφρυωμένοι, δυσπρόσιτοι, απόμακροι. Αν τους αναγκάσεις να χαιρετήσουν στο χρεώνουν. Σε υποχρεώνουν να κρατάς αποστάσεις που δεν επιθυμείς, να προσαρμόζεις τη συμπεριφορά σου.

Σημεία των καιρών. Αιτούμενο η στοιχειώδης ευγένεια. Η αναμενόμενη ανθρώπινη συμπεριφορά. Ένας χαμογελαστός και από καρδιάς χαιρετισμός, ένα [υ]γεια που θα ομορφύνει τη στιγμή και την ημέρα. Δύσκολα πράγματα. Δυσεύρετα. Και γιατί να χαιρετήσω, ή να αντιχαιρετίσω, τον απέναντι; Τι θα κερδίσω; Έλα μου ντε! Τι θα κερδίσεις σκουντούφλη μου; Με τη μίζερη λογιστική σου, βεβαίως, τίποτα. Με τη δική μου ένα χαμόγελο και μια ευχή.

Εχθές καλημέρισα δυο άγνωστες μου κυρίες. Την μία στην στάση του λεωφορείου [στις 06:10 το πρωί και μέσης ηλικίας - προς αποφυγή παρεξηγήσεων. . .] και την άλλη στην είσοδο του κτιρίου των γραφείων όπου εργάζομαι [συνάδελφο και “στέλεχος”]. Δε μου απαντήσανε. Με πείραξε αλλά δε βάζω μυαλό. Θα εξακολουθήσω και να καλημερίζω και να το εννοώ. Σκουντούφληδες αυτοί; Σκανταλιάρης εγώ! Προσηνής, με καλή διάθεση θα λέω καμπανιστές καλημέρες και θα εισπράττω αιδήμονα σιωπή.

Έτσι!

Το τραγούδι που ακούγεται είναι το “Κρεμάστε τους Ψηλά” [Hang 'Em High] με τους Booker T. & the MG's και δεν υπαινίσσομαι τίποτα!


08/11/2006

18 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ (φωνη καμπανα).

    Αμαν Αειποτε, βρες και κατι επι τελους να διαφωνησουμε ;-)
    Κι εσυ θιασωτης του Clint Eastwood; Εκεινο το The good, the bad and the ugly πρεπει να το εχω δει 60+ φορες ;-)
    Οχι, οτι το Hang 'Em High παει πισω δηλαδη. Αν δεν το ξερεις, μην χασεις το Space Cowboys. Μεγαααααλη παρηγορια για αρσενικα της ηλικιας μας.

    Υ.Γ. Συγνωμη, ξεφυγα απ' το θεμα. Η ομορφια της στοιχειωδους ευγενειας, δεδομενη. Κι ας νομιζουν μερικοι, οτι αγενεια = μαγκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαμογελαστή (και ας έρχομαι από τον οδοντίατρο) καλημέρα :-)
    υπογράφει άλλη μία σκανταλιάρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατί να διαφωνήσουμε; Ναι, μου αρέσει o Clint Eastwood και μου αρέσει, και με ξεκουράζει πολύ, ο Louis L' Amour και οι "γουέστερν" ιστορίες του [έχω περισσότερα από 100 βιβλία του]. To "Space Cowboys" το έχω σε DVD αλλά δεν το έχω δει ακόμα. Προσεχώς. Η ηλικία μας μια χαρά είναι! Μεγάλα, μυαλωμένα, παιδιά είμαστε και τίποτα άλλο! Ευγένεια στους αγενείς να χάσουν τα νερά τους!

    Καλό απομεσήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αγαπητή!

    Ελπίζω να μη σας ταλαιπώρησε ο/η οδοντίατρός σας. Όσο πιο πολλοί οι "σκανταλιάρηδες" τόσο το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι περίεργο, πολλοί τέτοιοι άνθρωποι στο εξωτερικό αλάσσουν τελείως συμπεριφορά!
    Μόνο εδώ είμαστε "άξεστοι" και βάρβαροι, μεταξύ μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Μια καλημέρα είν' αυτή
    πες την κι ας πέσει χάμω ..."

    Το τραγούδαγε η Βίσση τότε που μου άρεσε η φωνή της παιδούλας (έφηβος σχεδόν κι εγώ..,) το λέω στους σκουντούφληδες στο πέρασμά μου.
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκανταλιάρης, ε; Προτιμότερο απ΄το σκουντούφλης! ;) Καλησπέραααα, Αείποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aeipote καλησπέρα. Την απάντηση στο εαν με ταλαιπώρησε ο οδοντίατρός μου, την δίνει το σημερινό post :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!

    katerina ante portas: Μα και εδώ εξωτερικό είναι! Του εξωτερικού. Πέρα από αστεία αυτός ο αταβισμός της φυλής σχετικά με την "προσαρμογή" μας στο εξωτερικό αξίζει να μελετηθεί. Αν πρέπει να μεταναστεύσουμε για να, γενικώς, βελτιωθούμε μήπως πρέπει να, ομαδικώς, το κάνουμε;

    markos: Δυστυχώς, πολλές καλημέρες "πέφτουν χάμω" στους άχαρους καιρούς μας. Δεν γνωρίζω αν το τραγούδο το έχει πει και η Βίσση αλλά η "κλασσική" εκτέλεση με την Χάρις Αλεξίου είναι εξαιρετική.

    renata: Οι χειρότεροι σκουντούφληδες είναι οι αναποφάσιστοι τέτοιοι. Δεν ξέρεις από που να τους πιάσεις. Σήμερα σκουντούφλης, αύριο μες την καλή χαρά. . .

    vista: Τουλάχιστον έτσι είναι "γλυκός" ο πόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα.
    Ωραία φωτό αφιέρωσες στους σκουντούφληδες. Εφτάψυχη.
    :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θα συμφωνήσω με ρενάτα και simon
    :*
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. simon says: Μπας και σκάσει κανένα χαμόγελο το χειλάκι τους!

    alkyoni: Ό,τι πείτε!

    Καλό σας Μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κι εγω μαζι σου σκανταλιαρη!!!

    τρελαινομαι για σκανταλιες και καλημερες χαμογελαστες!!!

    τζαναμπετης!!! που το θυμηθηκες αυτο τωρα;;; εχω τοσα χρονια να το ακουσω οσα ο παππους μου πεθαμενος.. 32!

    καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουπς! Να που, στο τέλος, θα μου βγει το όνομα! Αλλά, τι πιο ωραίο από μια χαμογελαστή καλημέρα σε μια ξινισμένη μούρη; Σαν πύραυλος μοιάζει! Τον εκτοξεύεις και ο απέναντι ψάχνει τα μίζερα αποθέματα του, αν μπει στον κόπο, να απαντήσει. Ε, στο τέλος του βγαίνει "τζαναμπέτικη" η απάντηση. Αυτό είναι!

    Καλό Απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προκλητικό ποστ. Οι περισσότεροι πρέπει να αποφασίσουν με ποιούς θα πάνε και ποιούς θα αφήσουν: με τους μουρτζούφληδες ή με τους χαρούμενους;
    Είμαι σίγουρη ότι στη ζυγαριά οι μουρτζούφλιδες θα μείνουν για πολύ στον αέρα.
    Είναι πιο δύσκολο να λες την καλημέρα (ή την καλησπέρα εν προκειμένω) από να τη γράφεις. Αυτό είναι σίγουρο.
    Ομως είναι ακόμα πιο δύσκολο, όταν την γράφεις, να πείσεις ότι τη λες με την καρδιά σου.
    Σας είχα ξαναδεί και στο παρελθόν να περνάτε από μπροστά μου αλλά δεν σας είχα χαιρετίσει.

    Καλησπέρα κ. Άείποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χμ! Βεβαίως και είναι πιο εύκολο να το γράφεις από το να το λες. Αλλά πως αλλιώς σε μία εγγραφή; Χαίρομαι που τώρα που με ξαναείδατε με χαιρετάτε. Καλή Σας μέρα, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από χαμόγελο . Δεν κοστίζουν τίποτα και είναι πολύτιμα .
    Δεν αντέχω καθόλου τους μουρτζούφληδες . Ούτε τους γκρινιάρηδες .
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή