Στις 3 Μαρτίου του 2727 λειτούργησε το “Εύρετρον”. Μια υβριδική μηχανή λήψης, ταξινόμησης και επεξεργασίας πληροφοριών. Για την κατασκευή της εργάστηκε ένας εσμός επιστημόνων το γνωστικό αντικείμενο των οποίων κάλυπτε όλα τα πεδία της ανθρώπινης γνώσης. Η χρονική διάρκεια ανάπτυξης άγγιξε τα επτά έτη και η φάση τροφοδότησης της με πληροφορίες πέντε.
Στη μηχανή, συνδυασμό λογισμικού και Hardware, καταχωρίστηκαν όλα όσα μέχρι τότε δημιουργήθηκαν από τον άνθρωπο σε κείμενο, ήχο ή εικόνα και τους συνδυασμούς τους. Με τον Παγκόσμιο Νόμο 675, η τροφοδότησή της με στοιχεία περιορίστηκε μέχρι και το έτος 2600. Στόχος ήταν η ταξινόμηση / αξιολόγηση / απόλαυση της ανθρώπινης γνώσης και της πνευματικής / καλλιτεχνικής δημιουργίας. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιήθηκαν δυο ομάδες κριτηρίων. Η πρώτη ομάδα κάλυπτε τα ισχύοντα της εποχής που εξεταζότανε. Η δεύτερη κριτήρια ισχύοντα τον 28Ο αιώνα.
Με τη βοήθεια της συσκευής επαναξιολογήθηκαν, αρχικά μέχρι το έτος 2100, τα έργα και οι ημέρες όλων των ηγεμόνων / πολιτικών αρχηγών / ηγητόρων. Σημειώθηκαν εκπλήξεις σε όλες τις κατηγορίες. Γενικώς αποδεκτοί ηγέτες αποδείχθηκαν μικρότεροι, ή και κατά πολύ μικρότεροι, της φήμης τους. Κάποιοι ηγέτες χαμηλού προφίλ αποδείχτηκαν πολύ ανώτεροι. Δυο αρχηγοί κρατών αποδείχθηκαν κοινοί προδότες. Εκατοντάδες ηγήτορες ασυνεπείς και καιροσκόποι.
Επαναξιολογήθηκε η προσφορά όλων των κατόχων Νόμπελ στο σύνολο της. Κι εδώ εκπλήξεις. “Μεγάλοι” λογοτέχνες και επιστήμονες αποδείχθηκαν κοινοί λογοκλόποι. Λιγότερο γνωστοί αποδείχτηκαν μέγιστοι. Αποκαλύφθηκε ποια έντυπα, ποια πρακτορεία ειδήσεων και ποια τηλεοπτικά κανάλια παραπληροφορούσαν τους αναγνώστες / ακροατές τους και συστηματικά υπηρετούσαν πολιτικά / οικονομικά συμφέροντα.
Στις τέχνες επαναξιολογήθηκαν οι πρωτοπόροι, οι κλασσικοί, οι μέγιστοι. Προκύψανε νέες καταστάσεις στις οποίες δεν έλλειπαν οι εκπλήξεις. Δημιουργήθηκαν έτσι νέα μεγάλα ονόματα εικαστικών, ηθοποιών, σκηνοθετών, συνθετών και άλλων.
Παράλληλα αναδύθηκαν μερικές χιλιάδες άγνωστοι μέχρι τότε με σημαντική προσφορά στα γράμματα, τις τέχνες και τις επιστήμες το έργο των οποίων ουδέποτε είχε συγκεντρωθεί, γνωστοποιηθεί και αξιολογηθεί στο σύνολο του. Για δεκαεπτά από αυτούς κρίθηκε ότι εάν το έργο τους είχε γίνει εγκαίρως γνωστό θα κέρδιζαν άνετα το βραβείο Νόμπελ. Είκοσι επτά από αυτούς κρίθηκε ότι θα ήταν μέγιστοι με κριτήρια που θα ίσχυαν μετά από 50-70 χρόνια από την εποχή που έζησαν.
Το “Εύρετρον” άλλαξε τον τρόπο που το ανθρώπινο γένος αντιμετώπιζε πλέον την επιστήμη, την τέχνη, τους επιστήμονες και τους δημιουργούς. Απέκτησε ένθερμους υποστηρικτές και φανατικούς πολέμιους. Πολλοί προσπάθησαν, παντοιοτρόπως, να το καταστρέψουν. Πολλοί μίλησαν για καταδυνάστευση του ανθρώπινου πνεύματος και οριοθέτηση της ανθρώπινης δημιουργικότητας. Δημιουργήθηκαν μεγάλες κοινωνικές αναταραχές παγκοσμίως.
Η λειτουργία του διακόπηκε στις 7 Ιανουαρίου 2735. Σε εφαρμογή του παγκόσμιου Νόμου 687 το μηχάνημα καταστράφηκε στις 23 Απριλίου του 2741 και τα γνωστοποιημένα αποτελέσματά του θεωρήθηκαν αναξιόπιστα και μηδενικής ισχύος. Πολλοί μίλησαν για νίκη του ανθρώπου επί της ύλης, άλλοι για κατάντια και απόκρυψη της αλήθειας.
Ήδη μια βελτιωμένη έκδοση του “Εύρετρον” η “Άλλως Εύρετρον” χρησιμοποιείται από την Παγκόσμια Κυβέρνηση για ανάλυση εξωανθρώπινων δεδομένων. . .
Το τραγούδι που ακούγεται είναι το “In The Year 2525”, το πιο “κοντινό” που σκέφθηκα, με τους Zager and Evans. Κατά τον γνωστό κ. Γιάννη Πετρίδη, και αν η μνήμη μου δεν με απατά, το μοναδικό τραγούδι που σημείωσε τόσο μεγάλη επιτυχία και οι συντελεστές του δεν ξαναεμφανίστηκαν ποτέ. Το έχω σε 45άρι και το δεύτερο τραγούδι είναι το “Little Kids”.
19/11/2006
Καλημέρα πρόγονε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ανακάλυψα από το "Κβαντικό Εύρετρον Οnline" που δημιουργήθηκε τυχαία το 2753 και είπα να σου στείλω από ένα ταχυφωτονικό κόμεντ σε όλα τα πιθανά σύμπαντα για να σε συγχαρώ.
:Ο)
Ήμουν σίγουρη πως δε θα συνέχιζε να υπάρχει για πολύ. Τέτοι αναστάτωση και κυρίως ξεκαθάρισμα της πραγματικής ή μη αξίας κάποιων, πολύ επαναστατικό μου ακούγεται (εκεί καταντήσαμε πια) κι ως εκ τούτου κάποια στιγμή να καταστραφεί ή καταχωνιαστεί! Εξαίρετο κείμενο, αείποτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήsimon says: Ευχαριστώ. Ελπίζω το "Κβαντικό Εύρετρον Οnline" να μην έχει την τύχη του "Εύρετρον".
ΑπάντησηΔιαγραφήrenata: Ευχαριστώ και πάλι. Είναι γεγονός. Τέτοιες μηχανές είναι επικίνδυνες. . .
Καλό Βράδυ
τελικά ποιος φταίει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήοι εφευρέτες των μηχανών, οι μηχανές οι ίδιες, οι χειριστές τους, οι αποδέκτες των αποτελεσμάτων τους;;;
δεν ξέρω...
πάντως, κάποιος από όλους λειτούργησε νωρίτερα από ότι έπρεπε...
λειτούργησε σε λάθος χρόνο...
καληνύχτα σας...
Το ποιος φταίει είναι ένα. Το ποιος πληρώνει άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα
Πολύ ωραίο κείμενο καλέ μου Αείποτε . Σε κάνει να σκέφτεσαι τι αξίζει στην ζωή . Να ζεις ... απλά να ζεις ... όσο πιό απλά γίνεται . Να νοιώθεις πιό πολύ απ'ότι σκέφτεσαι . Δεν χρειάζεται τίποτα ο άνθρωπος εκτός από τον εαυτό του , τον πραγματικό εαυτό του . Αυτόν που δεν βλέπει κανείς , συνήθως δεν τον γνωρίζουμε καν εμείς οι ίδιοι . Πόσο πολύπλοκη κάνουμε την ζωή μας ...
ΑπάντησηΔιαγραφήτην καλησπέρα μου
Πολύ έξυπνο το κείμενο, με ολη τη μεταφορά και τα κοινά στοιχέια με το πάντα. Πάντα υπήρχαν εκείνοι που θεωρούσαν ότι ένα μέσο μπορέι να υποκλέψει την ελευθερία τους. Ωστόσο, έχει ιδιαίτερη σημασία να τονίσουμε πως κάθε καινούριο μπορέι να έχει θετικά, αλλά εν τέλει οφείλουμε να αναζητάμε τι πραγματικά θέλουμε. Όλα έχουν χρησιμότητα, αλλά εγώ αιρετικά επιμένω ότι η ελευθερία είναι σημαντικότερη. Καλύτερα πρωτόγονος και ελεύθερος ρά στον 28ο αιώνα και υπάκουο σκυλάκι μιας μηχανής ή ενός κυβερνήτη. Κοίτα λίγο την Αγγλία, όπου όλοι κινούνται με κάμερες, κοίτα που οδήγησε η τρομολαγνεία σε ένα πανεπιστήμιο. Δεν ξέρω τι είχες στο μυαλό σου. Αλλά όλα εξαρτώνται από τη χρήση. Καλή η μηχανή, αλλά εν τέλει υπάρχει και το matrix.
ΑπάντησηΔιαγραφήείπα κι εγώ... πολύ καλό για να είναι αληθινό φαινόταν...
ΑπάντησηΔιαγραφήellinida: Ευχαριστώ για τα τρία σχόλια και για τα καλά σου λόγια. Το κείμενο το περίμενα καλύτερο αλλά η ασθένεια της μητέρας μου και το συνακόλουθο τρέξιμο με έχουν, κακά τα ψέματα, αποσυντονίσει. Είμαι λάτρης του απλού που λειτουργεί και ορκισμένος εχθρός της ευκολίας του πολύπλοκου. . .
ΑπάντησηΔιαγραφήο δείμος του πολίτη: Συμφωνώ ότι πολλά, όχι όμως όλα και πάντοτε, εξαρτώνται από τη χρήση. Η κεντρική ιδέα ήταν αυτή της ταξινόμησης, και τελικά της κατάταξης, για τις δραστηριότητες του ανθρώπου. Θαρρώ ότι τέτοιες καταστάσεις είναι υπεράνω όχι μόνο των δυνατοτήτων αλλά και των δυνάμεων μας στη συγκεκριμένη εποχή. Αλλά και τον 28 αιώνα θα υπάρχει, θαρρώ και πάλι, το σπέρμα της αμφιβολίας για την ορθότητα, τη χρησιμότητα ή και την αξιοποίηση, με ότι αυτό σημαίνει, του "΅Εύρετρον". Γι' αυτό το κατέστρεψα. Αλλά η κουρτίνα τραβήχτηκε. Η ιδέα έπεσε. Τα υπόλοιπα [θα] ειναι ιστορία. . .
krotkaya: Ποιος να γνωρίζει. . . Ίσως και να γίνει.
Καλό Βράδυ
xexe, πολύ ενδιαφέρον!
ΑπάντησηΔιαγραφήγια την ελλαδιτσα τι να καταγράφηκε άραγε???
etix
Γεια σου Ετούλα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια Ελλάδα; Αφτην τη φάγανε οι ΚαραμανλοΠαπανδρεοΣαμαροΠαπαδημοΒενιζέλοι!
Τη μαμά σου μωρό, την είδες;
Φιλιά :)
ναι αμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήεμένα πότε θα με κάνεις διάσημη???
etix