Τρίτη 21 Μαρτίου 2006

Μια Φράση [ΝΚ]

Έχω μια φράση. Μια φράση γενική. Μια φράση ειδική. Την έχω ψάξει. Την έχω βρει. Την έχω φτιάξει. Μια φράση που έχω στείλει. Μια φράση που έχω πει. Μια φράση αγαπημένη. Μια φράση ζωηρή. Μια φράση τόσο δα μικρή. Πάει με όλα. Πάει σε όλα. Μια κλέφτρα φράση. Μια καλλονή. Μια φράση για λύπη και χαρά. Για τώρα και μετά. Μια φράση δίχως ρήμα. Μια φράση της ζωής. Κάνετε λιγάκι υπομονή και θα την γράψω. Για να την πιστεύετε. Για να χαμογελάτε. Για να ορθώνετε το κορμί και να πολεμάτε. Μια φράση έτσι. Μια φράση αλλιώς. Μια φράση για πίσω και για μπρος. Μια φράση για να πίνεις. Μια φράση για να τρως. Μια φράση άφαντη. Μια φράση φανερή. Μια φράση νεογέννητο γατί. Έχω μια φράση. Μια φράση που έχω βρει. Ας μείνει μεταξύ μας. Ας είναι για πολύ. Η φράση τούτη. Η φράση η μικρή.
- Τσιριπιτρίκ Πιφ!
Κι αν ζόρισε το πράγμα. Κι αν έγινε πολύ. Όλοι μαζί σκεφτείτε και πείτε ζωηροί:
- Τσιριπιτρίκ Πιφ!
Και ευθύς μετά:
- Τσιριπιτρίκ Παφ!
Την δίδυμή της αδελφή!

21/03/2006

2 σχόλια:

  1. Θα σας τις κλέψω και τις δύο - θα τρελλαθεί ο αυτοκράτωρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεβαίως και ευχαρίστησή μου! Πλην όμως, συγχωρείστε την αμάθειά μου και πέστε μου:
    Τις εστί ο αυτοκράτωρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή