Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

0585. Περιοδικά


Πόσα περιοδικά έχω φυλαγμένα στην Τ47; Εκατό; Διακόσια; Πεντακόσια; Το πλήθος τους αρχίζει και μοιάζει υπερβολικό αλλά φοβάμαι ότι δεν είναι. Περιοδικά αγοράζω εδώ και κάτι δεκαετίες. Έχω πετάξει πολλά, έχω κρατήσει άλλα τόσα και περισσότερα. Αυτά τα οποία είναι αταξινόμητα και χύμα είναι κυρίως τα περιοδικά ποικίλης ύλης (Κλικ, Νίτρο, Status κ.λ.π.) τα μουσικά (Ποπ & Ροκ, Δίφωνο, Μετρό, Μελωδία κ.λ.π.) τα τεχνικά (ήχος, Audio, hi-Tech κ.λ.π.) και τα σχετικά με H/Y (Ram, Computer για Όλους, Personal Computer World κ.λ.π.) και διάφορα άλλα. Θα είχε ενδιαφέρον να παραθέσω τους τίτλους όλων των περιοδικών που βρίσκονται στοιβαγμένα σε ντουλάπια και συρτάρια της Τ47. Αρκετά από αυτά έχουν πάψει να κυκλοφορούν εδώ και χρόνια και παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα πρώτα τεύχη περιοδικών που ακόμα κυκλοφορούν, όπως RAM, Δίφωνο και άλλα, μιας και δείχνουν το από πού και πως ξεκίνησαν. Μου αρέσει να παίρνω τεύχη των περιοδικών που έχω στην κατοχή μου και να τα ξεφυλλίζω. Όσο πιο παλιά τόσο πιο καλά! Βλέπεις πρόσωπα, που ακόμα πρωταγωνιστούν, σε νεώτερες ηλικίες, μουσικοκριτικές δίσκων παλιών, παρουσιάσεις και κριτικές μηχανημάτων που κανένας δε θυμάται πια. Με την πρώτη ευκαιρία θα ήταν καλό να τα συγκεντρώσω να τα ταξινομήσω και, βεβαίως, να απαλλαγώ από κάποια από αυτά. Μέχρι τότε όμως σκοπεύω να τα απολαμβάνω έτσι όπως είναι, χύμα!


Από το διπλό δίσκο «The River», του Bruce Springsteen, ακούγεται το τραγούδι «Hungry Heart».


06/02/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου