Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

0419. Με Έντυπο

Για πολλοστή φορά, και με βάση μια παράδοση που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτές τις μέρες, προσπαθώ να βάλω τάξη στο χάος. Προσπαθώ να διευθετήσω, να ταξινομήσω, να ξεσκαρτάρω τα αντικείμενα που έχω συγκεντρώσει. Κυρίως δίσκους, βιβλία και DVD. Αστειευόμενος λέω ότι δεν είναι πολλά τα αντικείμενα αλλά μικρό το σπίτι που κατοικώ. Κι ας είναι δύο, τα σπίτια, μιας και η δισκοθήκη μου βρίσκεται στο, περίφημο, υπόγειο της Τ47.

Αυτές τις μέρες τα έχω βάλλει με τους δίσκους μου. Όλη η ιστορία ξεκίνησε από το, πολιτισμικό, σοκ ότι κάποια άλμπουμ που είχα σε αντίγραφα αρνιόντουσαν να συνεργαστούν με τις ποικίλες συσκευές αναπαραγωγής ήχου [CD και DVD Players και Η/Υ]. Κάποια δισκάκια δεν παίζουν καθόλου, κάποια παραδίδουν το πνεύμα από ένα σημείο και πέρα, κάποια παίζουν με περίεργα κρατς – κρουτς. Ως μουσικόφιλος και συλλέκτης ζω, πλέον, ένα δράμα.

Προσπαθώ, λοιπόν, να ξεκαθαρίσω την κατάσταση και να ελέγξω τα περισσότερα από 500 άλμπουμ που ανήκουν στην κατηγορία αυτή. Διαδικασία εξαιρετικά χρονοβόρα και επίπονη αλλά, πώς αλλιώς;
Στην προσπάθεια μου αυτή και κάνοντας άνω κάτω την δισκοθήκη μου ξανακράτησα στα χέρια μου κάποια άλμπουμ που είχα αποκτήσει ως συνοδευτικά περιοδικών, κυρίως, και εφημερίδων. Μια κατηγορία η οποία στην σχετική βάση, σε MS Access, που διατηρώ εμφανίζεται κάτω από το όνομα “Με Έντυπο”.

Στην κατηγορία αυτή υπάρχουν καταχωρισμένες περισσότερες από 400 εγγραφές. Υπάρχουν, π.χ., 63 άλμπουμ από το περιοδικό “Jazz και Τζαζ”, 38 από την εφημερίδα “Ο Κόσμος του Επενδυτή”, 37 από το “Δίφωνο”, 30 από το “Μετρό” κ.λ.π. Άκουσα κάποια από αυτά τα άλμπουμ, κυρίως τα παλαιότερα, και αναθυμήθηκα παλιές, ξεχασμένες, αγάπες. Ανακάλυψα, ακόμη, ακούσματα που δεν είχα προσέξει και δεν είχα αξιολογήσει. Και το χάρηκα!

Από ένα από τα άλμπουμ αυτά και συγκεκριμένα από το πολυσυλλεκτικό CD που συνόδευε το τεύχος 14 του περιοδικού “Audio”, τον Νοέμβριο του 1995, και το τραγούδι που ακούγεται. Pascal Comelade και Bolero Gallejero”.

Καλή ακρόαση!


09/01/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου