Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

0331. Μπλουζ για την Yolande

Την Τετάρτη, 13/6, ένας πρωτεξάδελφος μου δώρισε δυο μουσικά άλμπουμ σε CD. Το πρώτο, Blazing AwayMarianne Faithfull, το άκουσα μια φορά και μου άρεσε αρκετά. Από Faithfull είχα μόνο τα τραγούδια So Sad και The Ballad of Lucy Jordan. Φυσικά και θα ξανακούσω το άλμπουμ με περισσότερη προσοχή. Απλώς έφτασε στα χέρια μου σε δύσκολη εποχή.

Το δεύτερο άλμπουμ, όμως, το βρήκα εξαιρετικό από το πρώτο άκουσμα. Κι ας το άκουσα μόνο από τα ηχεία του Η/Υ μου [Yamaxa YST-M101]. Φαντάζομαι τι θα γίνει όταν τα ακούσω στο “κανονικό’’, και αναβαθμισμένο – μη ξεχνιόμαστε, στερεοφωνικό μου. Πρόκειται, λοιπόν, για το άλμπουμ “Coleman Hawkins encounters Ben Webster’’.

Όλο το άλμπουμ το βρίσκω εξαιρετικό αλλά το κομμάτι που ξεχώρισα ήταν το πρώτο. Το “Blues for Yolande’’. Ένα νωχελικό, πώς αλλιώς, και ρυθμικό συνάμα μπλουζ που φέρνει στη μνήμη ασπρόμαυρες ταινίες και καμπαρέ του μεσοπολέμου. Έτσι, αυθαίρετα. Η υγρότητα του τενόρο σαξοφώνου των Hawkins και Webster, το πιάνο του Oscar Peterson και τα ντραμς του Alvin Stoller δημιουργούν μια, ώτων χάρμα, μουσική πανδαισία.

Μια σύνθεση έξη λεπτών και 44 δευτερολέπτων του Coleman Hawkins. Επτά, παρά κάτι, λεπτά μαγείας και ονείρου. Μουσική που περνάει μέσα στις φλέβες και την καρδιά. Για να ταξιδέψεις, να αναθυμηθείς, να ερωτευτείς από την αρχή. Ένας ηχητικός παράδεισος. Ένας λόγος για να ασχοληθείς και να αγαπήσεις σαξόφωνο και τζαζ. Μουσική που σε πάει εκεί που θέλεις να πας. Πετώντας!

Blues for Yolande’’, λοιπόν, ότι ακούγεται με την τρέχουσα εγγραφή, στα 160 Kbps για λόγους “διαδικτυακής οικονομίας’’. Για όσες και όσους το κομμάτι έχει να πει, να θυμίσει, να εμπνεύσει ή ότι άλλο, υπάρχει διαθέσιμο εδώ στα 192 Kbps και για 7 ημέρες από σήμερα.

Να είσαστε όλες και όλοι καλά. Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα.


18/06/2007

16 σχόλια:

  1. καλημερα με χαμογελο....
    καλη βδομαδα και ακομη μεγαλυτερο!
    περαστικα με ακομη ακομη μεγαλυτερο!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ήξερα αυτά τα κομματια. Μπράβο κι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βασιλική:

    Τα χαμόγελά σας κατ' ευθείαν στην καρδιά. Ευχαριστώ πολύ και αντιχαμογελώ με μάτια και χείλια. . .
    :)x όσο πάει!

    ο δείμος του πολίτη:

    Αξίζουν θαρρώ τον κόπο. Ευχαρίστησή μου. . .

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα αν ειναι να ειναι κατευθειαν εκει... να οριστε... ακομη ενα μεγαλυτερο...
    χωρις λογο...
    χωρις αιτια ή αφορμη...

    ετσι μονο για το καλο!
    για μια καλη υγεια!
    για μια καλη ζωη!
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πιο όμορφα χαμόγελα. Τα έτσι χαρισμένα! Δίχως την ελπίδα του, οποιουδήποτε, κέρδους να τα μαυρίζει στην άκρη. Όλα τα έτσι χαμόγελα ταυτόσημα σε ένταση και πλήθος.

    Blues for Yolande: Ταξιδέψτε μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε σκεφτόμουν Παρασκευή βράδυ, μπήκε η μητέρα μου επειγόντως νοσοκομείο, τελικά όλα πήγαν καλά. Βγήκαμε τα ξημερώματα.
    Πετώντας ή κολυμπώντας; Ιδού η απορία! Χαίρομαι που η Δευτέρα μας βρήκε με ένα χαμόγελο όλους.
    Πάω να το κατεβάσω.
    Καλή βδομάδα να έχουμε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Σήμερα βγαίνει και η μητέρα μου.
    Καλή Ακρόαση και Καλό Μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μουσικές φλογερές και... κουβέντες ολόδροσες για ισορροπία!

    Ευχαριστώ για τις απογειωτικές μελωδίες και... τροχοδρομώ τα φιλιά μου και ευχές πολλές στη μητέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη μουσική! Ευχαριστούμε για το δώρο σας! Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά με τη μητέρα σας! Καλή εβδομάδα, Αείποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο!!! Ευχαριστούμε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Naι! Εξαιρετικό! Ευχαριστούμε!Εχω αδυναμία στο τενορο σαξόφωνο.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kalimera Aeipote,
    den boro na akouso to eksairetiko mousiko komati pou mas exete afierosei, distixos, exo ena provlima me ton ixo kai den boro na akouso tipote...(tha simvoulefto kapoion idiko gia na to diorthoso)...pandos i kritiki sas akougetai eksairetiki...kai apo ta sxoleia ton anagnoston sas kai 'filon' einai san na t'akousa...
    Meta apo tetoies somatikes kai psixikes talaipories san aftes pou andimetopisate prosfata, mousikes apodraseis tetoiou eidous kai poiotitas fandazoun valsamo...
    I parousia sas sto plevro tis miteras sas, mou fenetai, itan to diko tis valsamo stis dikes tis diskolies...
    Na eiste kala ...kai ta disaresta na einai panda perastika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα Aeipote και ευχαριστώ για την παρουσίαση άλλου ένα υπέροχου κομματιού... είναι πράγματι πανδαισία, όταν κανείς αφήνει την μουσική να τον "ταξιδεύσει"... και γράφοντας αυτά θυμάμαι το après la pluie και τα ταξίδια που με έστειλε αυτό...
    Αναφέρεις την Marianne Faithfull... ήρθε η καινούργια της ταινία Irina Palm στους ελληνικούς κινηματογράφους; Την είδα το Σάββατο και ήταν πολύ καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο,τι καλύτερο έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό.
    Και θέλω και το album.
    Τώρα!!
    Καλημέρα Καλή εβομάδα και σε εσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν μου επιτρέπεται η έκφραση,
    ΜΕ ΦΤΙΑΞΑΤΕ αγαπητέ μου.
    Και μιλάω για το "Coleman Hawkins encounters Ben Webster", ένα από τα καλύτερα άλμπουμ της προσωπικής μου συλλογής.
    Ολόκληρο, από την αρχή μέχρι το τέλος, κάθε δευτερόλεπτο, κάθε σόλο του, κάθε τραγούδι, είναι τέλεια.
    Πολύ απλά ΚΛΑΣΣΙΚΟ και πολύ απλά μαζί με εσάς, το συστήνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις της Jazz και όχι μόνο.

    Καλησπέρες, σκέψεις και φιλιά.

    υγ. Ελπίζω να μου επιτρέψετε να ανεβάσω την πλήρη κριτική μου στο μουσικό μπλογκ και επειδή εσείς "ευθύνεστε" για την όμορφη αυτή "ανασκαφή", να σας αφιερώσω το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καπετάνισσα:

    Είναι κάποιες μουσικές που θαρρείς πως γραφτήκανε ειδικά για σένα. Λίγα, τελικά, τα πράγματα που χρειάζεται ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος. Ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω τα φιλιά.

    renata:

    Ευχαρίστησή μου, να μοιράζομαι μαζί σας. . .

    Composition Doll:

    Ευχαρίστησή μου. . .

    rodoula-kelly:

    Θα συμφωνήσω μαζί σας. Και, βεβαίως, ευχαρίστησή μου. . .

    propetis:

    Εύχομαι γρήγορα να επισκευαστεί ο Η/Υ σας και να τις μουσικές ακούτε μπορείτε. Ωστόσο κάντε τον κόπο να "κατεβάσετε" το κομμάτι για να όποτε μπορέσετε ακούσετε. Αξίζει τον κόπο και κρίμα είναι να το χάσετε. Ευχαριστώ για τον εξαιρετικά θετικό τρόπο με τον οποίο με αντιμετωπίζετε και τις ευχές σας.

    ViSta:

    Χαίρομαι που οι μουσικές επιλογές μου σας αγγίζουν. Θαρρώ ότι η καινούργια ταινία της Marianne Faithfull δεν ακόμα εδώ έχει προβληθεί αλλά δεν και όρκο παίρνω. . .

    Lupa:

    Χαίρομαι. Το έχω πει: "Ο απαιτών απολαμβάνει". Ανταποκρίθηκα, λοιπόν, στο αίτημά σας από την πρώτη στιγμή. Μάλλον ανεπιτυχώς. Η δεύτερη προσπάθεια μου όμως, και από το σπίτι μου αυτή τη φορά, μοιάζει να πέτυχε. Συνεπώς: Καλή Ακρόαση.

    Xνούδι:

    Σας εντελώς καταλαβαίνω. Η ακρόαση του άλμπουμ αποτελεί, από μόνη της, εμπειρία ταξιδιού, περιπλάνησης, χαράς και πνευματικής ανάτασης. Φυσικά και σας "επιτρέπω" τα που λέτε. Όσο για την αφιέρωση, τιμή και ευχαρίστησή μου!


    καληΗμέρα αγαπητές κυρίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή