Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2007

0279. Πέντε Πράγματα [που Είμαι]


Δυο κυρίες, Βασιλική και Κατερίνα, και ένας κύριος, Dralion, μου έκαναν την τιμή να ζητήσουν να πω πέντε πράγματα για τον εαυτό μου. Στα πλαίσια ενός “παιχνιδιού” με το όνομα “πυραμίδα”, στα πλαίσια του να γνωριστούμε καλύτερα εμείς οι κατέχοντες “ηλεκτρονικά” ημερολόγια. Ιδού, λοιπόν, πέντε πράγματα που είμαι: 

1. Νίκος
2. Τυπικός. Τόσο, που οι πολλοί να θεωρούν την τυπικότητά μου έως και ψυχρότητα.
3. Βασανισμένος από τους τόπους της απουσίας μου. Όταν βρίσκομαι σ’ ένα χώρο επιθυμώ να βρίσκομαι σε άλλον.
4. Φειδωλός με τις λέξεις και τη χρήση τους. Όσο μπορώ ακριβολόγος. Εραστής του “Μη εν πολλοίς ολίγα λέγε, αλλ' εν ολίγοις πολλά” του Πυθαγόρα.
5. Άνθρωπος δωματίου. Δύσκολα αποφασίζω μετακινήσεις και, κυρίως, ταξίδια.

Παραθέτω, επεξηγηματικά και για δεύτερη φορά, και ένα σχετικό πόνημά μου το οποίο την πρώτη φορά πέρασε απαρατήρητο:

ΑΛΛΟΗΧΟΣ

Ο χρόνος περνούσε κάποτε
Απ' τα χείλη του
Και χάνονταν
Τον φυλάκιζε για λίγο
Κι ύστερα τον σφεντόνιζε
Η μεγάλη του ευχαρίστηση
Να αρθρώνει τη σκέψη του
Μένοντας πάντοτε
Αναλλοίωτα αδιαίρετος
Κρατούσε μια
Θανάσιμη σοβαρότητα
Ήταν βασανισμένος από
Την μνήμη μιας
Χαμένης τελειότητας
Ανεξάρτητη της νόησης
Δυναστευμένος από τους
Τόπους της απουσίας του
Είχε την συνήθεια των
Μοναχικών ανθρώπων
Ρωτούσε κι αποκρίνονταν
Μόνος στον εαυτό του
Ήταν βαφτισμένος
Και τ' όνομά του:

Αλλόηχος
11/12/76, 22/02/77, 23/02/77

Δεν θα πάω το “παιχνίδι” μέχρι το τέλος. Θέλω να πω δεν θα “προτείνω” πέντε άτομα να πουν πέντε πράγματα για τον εαυτό τους. Όποιος από τους ευγενικούς επισκέπτες το επιθυμεί, ας το πράξει. Είναι θαρρώ μια πραγματικά καλή ευκαιρία να καλύτερα μεταξύ μας γνωριστούμε. . .

Καλή Εβδομάδα!


Από το εξαιρετικό άλμπουμ “An Other Cup” του Yusuf Islam ακούγεται το “Maybe Theres a World”. Το τραγούδι είναι χαρισμένο στο Χνούδι με την βεβαιότητα ότι αν δεν γνωρίζει ήδη το συγκεκριμένο έργο όταν το γνωρίσει θα το αγαπήσει. 


Υ.Γ. Βλέπω, για πολλοστή φορά, ότι ο Internet Explorer κάνει “τα δικά του” όσον αφορά το πώς εμφανίζονται οι σελίδες [μου]. Τον αφήνω λοιπόν, τον ανεπρόκοπο, να το κάνει. Για μια πιο σωστή [προσοχή: δεν γράφω σωστή] εμφάνιση προτιμήστε τον Mozilla Firefox.

19/02/2007

15 σχόλια:

  1. Καλησπερα,

    οι κυριες προηγουνται λογω φυλετικων διακρισεων βεβαιως. :-)
    Εγω προηγουμαι χρονικα, αφου σε ειχα προσκαλεσει στην πυραμιδα πρωτος.

    Η φειδως σου προς τις λεξεις ηταν και ειναι αυτο που με εντυπωσιαζει περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, δεν παίζω! Δεν παίζω καθόλου!Την πρόσκληση δεν την είχα δει. Βλέπεις είπες ότι "εγκαταλείπεις" και δυο - τρεις φορές που πέρασα από το "σπιτικό σου" δεν υπήρχε κάτι καινούργιο. Όπως και να έχει ευχαριστώ για την πρόσκληση στην οποία, έστω και "δι' άλλους λόγους" απ' ότι βλέπεις ανταποκρίθηκα. Χαίρομαι πολύ που συνεχίζεις.

    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Χρήστο, απ' ότι βλέπεις "το μαστόρεψα"!.

    Υγίαινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αποκαλυπτικός Αλλόηχος,
    καθάρια και διάφανη η άνω αυτοπεριγραφή σου.

    Χαίρομαι πραγματικά.
    Κι εύχομαι τα εντός σου ταξίδια, να τα ζηλεύουνε του κόσμου οι θαλασσοπόροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xαίρω πολύ, Νίκο!
    Το ποίημα τα λέει όλα..
    Τελικά είναι παιχνίδι; Ευχάριστο πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου εκανε εντυπωση το 3ο κατα σειρα
    οχι τοσο σαν ιδιοτητα -και αυτο βεβαια- αλλά ο τροπος που το εκφρασες: βασανισμενος απο τους τοπους της απουσιας μου..!!!

    ακουγεται πιο, πως να στο πω;, τρυφερο.. με εναν τροπο που δεν θα θυμωνε καποιος που θελει να βρισκεται στον τοπο απο οπου εσυ θες να φυγεις... (καλα! σου εδωσα να καταλαβεις;)
    μη υποτιμητικο για τον τοπο που βρισκεσαι και πολυ τρυφερο για τον τοπο οπου θαθελες να ησουν...

    το ποιημα, ναι! περιλαμβανει οσα ειπες στο παιχνιδι
    κι ειχα παντα την απορια του γιατι και τι, Αλλοηχος;

    καλο απογευμα!

    * το προηγουμενο σου ποστ, σκετη γλυκα και δυναμη
    θα ηθελα ναναι τα παιδια μου ετσι, μα τα εμαθα αλλιως :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα εκανα και σας προτεινα...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού καλησπερίσω και πω καλή εβδομάδα έστω και Τρίτη, αφήνω ένα λογισμικό εξελιγμένης τεχνολογίας για να γίνει αισθητό το ύφος του ευχαριστώ μου.

    Φιλιά Αειποτε και δεν το γνωρίζω καθόλου το έργο αυτό. Επειδή όμως ηχεί όπως πρέπει στα αυτιά μου, ψάχνω ηδη πληροφορίες.

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. An-Lu:
    Με κάνετε και αισθάνομαι, τουλάχιστον, επτά και ήμισυ έτη μεγαλύτερος. . .
    Μην ακούτε, ευχαριστώ πολύ.
    Katerina ante portas:
    Έχει γεμίσει ο τόπος από το παιχνίδι αυτό. Όλοι, σχεδόν, παίζουν. Το περίεργο είναι ότι το ποίημα γράφτηκε πριν από τριάντα χρόνια και ίσχυε από τότε! Χαίρομαι που βρίσκετε ότι τα λέει όλα.
    Orelia:
    Το βιώνω, αυτό το τρίτο. Κατάλαβα τι εννοείς. “Αλλόηχος” μια λέξη που μου αρέσει και από τις ελάχιστες [συνυπολογίστε και το “αλλανταλλιστής”] των οποίων την πατρότητα διεκδικώ.
    Το κοριτσάκι ήταν πραγματικά καταπληκτικό.
    Βασιλική:
    Για να το λέτε. . .
    Xνούδι:
    Ευχαριστώ για την αναβάθμιση του λογισμικού. Είναι πολύ καλύτερο τώρα. Το συγκεκριμένο έργο είναι λίαν γοητευτικό ιδίως μετά την τρίτη – τέταρτη ακρόαση. Και να σκεφτείτε ότι δε σας «χάρισα» το καλύτερο του άλμπουμ κομμάτι [μιας και στην σχέση μας, θεώρησα, δεν ταίριαζε – το «τυπικός» που λέγαμε. . . ].
    Από εσάς ακόμα και την Παρασκευή το βράδυ το «Καλή Εβδομάδα» ταιριαστό είναι.
    Ανταποδίδω τα φιλιά. :))))

    Να είσαστε καλά αγαπητές. Καλό Σας απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καινουρια στο.."αθλημα" των blogs αλλα μ ενα βυσσινι χαμογελο εξ αιτιας της σελιδας σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς ήλθες, λοιπόν. Το βυσσινί τώρα με προβληματίζει κομματάκι. Μπορεί όμως να είναι και καλό. Δεν μου μου έχει ξανατύχει να μου βυσσινοχαμογελάσουν. . .

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή