Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

1210. Στις Παρυφές του Υμηττού


Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019, 10:30. Βρίσκομαι στην Τ47 και ασχολούμαι με τα δικά μου. Χτυπά το κινητό μου. Είναι ο καλός φίλος ΓΣ. Προτείνει περπάτημα. Δέχομαι ευθύς και ευχαρίστως. Συναντιόμαστε είκοσι λεπτά μετά. Με το αυτοκίνητο, του Γ, κατευθυνόμαστε προς τη διασταύρωση Λεωφόρου Κύπρου και  Αγίου Νεκταρίου, στην Αργυρούπολη.

Αφήνουμε το αυτοκίνητο επί της Αγίου Νεκταρίου λίγα μέτρα μετά την Λεωφόρο Κύπρου.  Ο Γ είναι οργανωμένος. Ανοίγει το πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του και βγάζει δύο μπαστούνια («μπατόν», βαρβαριστί) πεζοπορίας. Μου δίνει το ένα. Πρώτη φορά, λοιπόν, που θα χρησιμοποιήσω ένα τέτοιο μπαστούνι. Κατευθυνόμαστε προς την οδό Παλαιολόγου. Περνάμε μία μπάρα, η θέση της οποίας σημειώνεται με μία κόκκινη βούλα στην εικόνα που ακολουθεί, και ο περίπατος μας στον Υμηττό αρχίζει.


Είναι η τρίτη φορά που περπατάω στις παρυφές του Υμηττού. Η πρώτη ήταν την Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013 και ξεκίνησε από την Ηλιούπολη. Μια περιγραφή της, και αρκετές φωτογραφίες, μπορείτε να βρείτε εδώ. Η δεύτερη φορά ήταν ένα χρόνο, παρά μία ημέρα, μετά τη δεύτερη. Κυριακή, και πάλι, 23 Μαρτίου 2014 και η πεζοπορία ξεκινά από την οδό Αγίου Νεκταρίου, μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο πάνω, από αυτήν της 20ης Φεβρουαρίου. Περιγραφή του συγκεκριμένου περιπάτου, καθώς και έντεκα φωτογραφίες, μπορείτε να βρείτε εδώ.


Τρίτη φορά, λοιπόν, στον Τρελό, ή Υμηττό, με καλή παρέα και συζήτηση για μαθηματικά, ο Γ είναι μαθηματικός, διαδίκτυο, φωτογραφία και άλλα ενδιαφέροντα. Και, μιας και είπαμε την μαγική λέξη «φωτογραφία», να σας πω και το, στην περίπτωσή μου, αυτονόητο. Κάποιες δεκάδες φωτογραφίες με το Huawei CLT-L29, ή P20 Pro, αν προτιμάτε, τις έβγαλα! Βρήκα μάλιστα την ευκαιρία να βγάλω και την πρώτη μου «πανοραμική» φωτογραφία, με το συγκεκριμένο κινητό, την οποία βρήκα εξαιρετική.  Το μόνο κακό ήταν ότι υπήρχε μία σχετική ομίχλη / ατμοσφαιρική ρύπανση η οποία περιόριζε την ορατότητα προς Ακρόπολη, Λυκαβηττό, Πειραιά κ.λ.π. Δεν πειράζει μιας και, σίγουρα, θα υπάρξει επανάληψη του συγκεκριμένου περιπάτου.

Συνολικά, σύμφωνα με την εφαρμογή “Pacer” του κινητού μου, πρέπει να διανύσαμε περίπου 5 χιλιόμετρα σε μιάμιση περίπου ώρα και σε υψόμετρο, σύμφωνα με το Google Earth, 100 – 300 μέτρων. Διαδρομή κατά την οποία το μπαστούνι πεζοπορίας μου φάνηκε μια χαρά εργαλείο! Σκέφτομαι μάλιστα να αγοράσω ένα, τέτοιο «μπατόν», για συντροφιά στις επόμενες εξορμήσεις μου.

Ακολουθεί μια επιλογή δεκατεσσάρων (14) φωτογραφιών από τις δεκάδες που, όπως ήδη έγραψα, έβγαλα στον τρίτο αυτό περίπατό μου στον Υμηττό:
















Ένα κλικ μακριά το κλασικό Stop!με τη Sam Brown:


23/02/2019

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος περίπατος, αν και πολύ μακρινός για εμένα!
    Αντέχω μέχρι 4 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα. Από εκεί και πάνω, μάλλον κινδυνεύω να βρεθώ σε καμιά εντατική μονάδα νοσοκομείου, οπότε θέτω σε εφαρμογή το Stop της Brown!
    Βέβαια, ίσως φταίει που δεν έχω μπατόν!
    Ή μήπως φταίει το γεγονός ότι τιμώ συχνά-πυκνά τα ωραία μπατόν σαλέ που φτιάχνω;
    Ποιος ξέρει;
    Καλημέρα Αείποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με προπόνηση όλα γίνονται! Κι εμένα τα μπατόν και σαλέ μου αρέσουν! Να είσαι Καλά! :)

      Διαγραφή