Δευτέρα 28 Μαΐου 2007

0322. Προβληματικά Αντίγραφα CD

Μου έχει συμβεί, προς το παρόν, πέντε – έξη φορές. Εννοώ το να μην παίζουν κάποια αντίγραφα CD μουσικής που έχω στην κατοχή μου. Και μάλιστα αντίγραφα από την εγγραφή των οποίων είχε περάσει χρόνος αρκετός. Ας πούμε επτά – οκτώ χρόνια ή και περισσότερα. Εξαιρετικά δυσάρεστη η έκπληξη να τοποθετείς το CD στο CD Player και το αποτέλεσμα να είναι το τίποτα. Κάποιες φορές εμφανίζεται το μήνυμα “Δεν υπάρχει CD” ή από μόνο του ανοίγει το συρταράκι του CD Player.
Έχει παρατηρηθεί επίσης το φαινόμενο μερικής “καταστροφής” του CD. Τα πρώτα τραγούδια “παίζουν” από ένα σημείο και πέρα υπάρχει πρόβλημα. Έχω δοκιμάσει τα προβληματικά αυτά αντίγραφα σε τρία – τέσσερα CD Players και το αποτέλεσμα είναι σε όλα ταυτόσημο. Μοιάζει η ποιότητα του άγραφου CD που χρησιμοποιήθηκε να έχει σημασία. Επώνυμα CD εμφανίζονται πιο ανθεκτικά από αυτά του σωρού.
Θα πρέπει να σημειώσω ότι είμαι εξαιρετικά προσεκτικός με την αποθήκευση και την χρήση των CD μου. Λαμβανομένου υπόψη και ότι τα προβληματικά αντίγραφα δοκιμάστηκαν σε πολλά CD Players θεωρώ ότι το πρόβλημα εντοπίζεται αυστηρά και μόνο στο μέσο. Με την λογική αυτή θεωρώ ότι παρόμοια προβλήματα είναι δυνατόν να εμφανιστούν και σε CD δεδομένων.
Έχω ήδη μπει στην διαδικασία του να ελέγξω τα αντίγραφα σε CD που έχω στην κατοχή μου αρχίζοντας από τα παλαιότερα. Αν έχετε τέτοια αντίγραφα που τα θεωρείτε πολύτιμα δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα και να τα ελέγξετε και να φτιάξετε αντίγραφα, ασφαλείας θα έλεγα, χρησιμοποιώντας επώνυμα CD. . .


Ακούγεται η Brigitte Bardot στο τραγούδι “Moi Je Joue”. Πρόκειται για το τραγούδι τίτλων της εξαιρετικής σειράς του Mega Ήρθε κι Έδεσε”.

 28/05/2007

5 σχόλια:

  1. Να το γενικεύσω;
    Υπάρχει ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα με την τεχνολογία.
    Φαντάζει παντοδύναμη και μας καθησυχάζει, αλλά ας σκεφτούμε όλοι πόσο αξιόπιστος είναι ο ηλεκτρονικός τρόπος αποθήκευσης;
    Όχι μόνο για τη μουσική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν ειναι "ελαφρια" χανουν τα δεδομενα...
    οντως καλυτερα τα επωνυμα!

    το τραγουδακι γλυκα!!!!
    :)))

    -πως το χορευουν;;;; α! να ετσι...
    τι ρι ρι!!! τςτςτςτς αρχισα να το χανω...-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. markos:

    Θα συμφωνήσω. Εδώ και καιρό μάλιστα σκέπτομαι να "ανεβάσω" μια εγγραφή σχετική με την τεχνολογία και το πόσο "φιλική" είναι προς τον μέσο χρήστη. . .

    βασιλική:

    Αν, τελικώς, ανακαλύψατε χορεύεται πώς να και το εμάς δείξετε σε!

    ΚαληΗμέρΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Alitheia eixa dei kapote ena mikro video pos na katharizeis palia gdarmena cd...me odondokrema...
    To exete dokimasei?
    afto voithaei stin kali diatirisei tou cd kai tou ilikou pou einai apothikevmeno se afto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτη φορά ακούω για την μέθοδο αυτή. "Τεχνικά" θα έλεγα ότι δεν στέκει και πολύ. Εξ' άλλου μιλάμε για CD άψογα διατηρημένα τα οποία λόγω, κατασκευής ίσως, δεν λειτουργούν. . .

    Καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή