Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

0454. Μια Εβδομάδα

Τις καθημερινές ήταν Διευθυντής. Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή εννιά μ’ εννιά. Την Τετάρτη εννιά με πέντε. Διευθυντής κανονικός. Με κουστούμι, γραβάτα, ιδιαιτέρα. Σάββατο και Κυριακή ήταν πατέρας. Σε πάρκα και πλατείες. Τρυφερός, γλυκός, περιποιητικός. Ντύσιμο, σπορ. Και τις Τετάρτες, α τις Τετάρτες! Πέντε με εννιά ήταν εραστής. Γυμνός. Τετάρτη με Τετάρτη. Πέντε με εννιά. Ένας άλλος άνθρωπος.




Στο Video Clip το τραγούδι του Φίλιππου Πλιάτσικα “Μαχαίρια Τώρα Τα Φιλιά Σου” με τους Όναρ.

07/04/08

8 σχόλια:

  1. Ποιός από τους δύο είναι ο πιό αληθινός;
    Καλημέρα και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμμ! :):)
    να θαυμασω τον τροπο σας που το γραψατε πιο πολυ κι απο το γεγονος; :):)
    μου επιτρεπετε φανταζομαι
    διοτι, το τετριμενον (ειναι αραγε;) σαν εικονα κινουμενη με ανασα ανθρωπου μπορει και να μοιασει απο τη γραφη..
    και τουτο μου φανερωσε εμπρος μου εναν κυριο πινακα ζωγραφικης..! :)


    κανατε facebook?
    ή κατι σχετικο τελος παντων;
    ή ναμ η πιστευω οτι βλεπω στο μέιλμποκς μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν μου φαινεται περιεργο..το 99,9%αντιπροσωπευει ο ηρωας της ιστοριας σου..

    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια ωραία εβδομάδα μου φαίνεται... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολοκληρο θεατρικο Αειποτε εδω που τα λεμε!
    ολοκληρο σε τοσες λιγες σειρες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και πότε τελικα είμαστε ο εαυτός μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμμμ.... Έναν Κύριο της Τετάρτης 5- 9 θα ήθελα παρακαλώ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ellinida:

    Τα παιδιά είναι . . . τιρία! Διευθυντής, πατέρας, εραστής. Ο καθένας μ’ ένα κομμάτι αλήθειας. Ο καθένας μ’ ένα κομμάτι ψεύδους. Έτσι είναι η ζωή. Σύνθετη. . .

    Orelia:

    Βεβαίως και σας επιτρέπω! Ο καθένας έχει δικαίωμα να με θαυμάζει! :):)
    Μια μανία με τα λίγα λόγια την έχω. Σχετικά με το Facebook ελπίζω η εγγραφή “Το Facebook Κι Εγώ” να σας έλυσε τις απορίες [και να δημιούργησε καινούργιες!]. Όπως και να έχει σας ευχαριστώ πολύ :)

    φεγγαραγκαλιες:

    Αφτό ήταν! Πήξαμε στους ερωτιάρηδες διευθυντές που το Σαββατοκύριακο το παίζουν, και καλά, πατεράδες!

    ViSta:

    Βρήκε τρόπο ο άνθρωπος και τα καλοβολεύει. . . ;-)

    Orelia:

    Κι αυτό σωστό! Είδατε τι κάνει μια δεύτερη ανάγνωση;

    aqua:

    Πάντοτε ο εαυτός μας είμαστε! Οι άλλοι αλλάζουν!

    Φαίη:

    Δύσκολο! Θα πρέπει να πάρεις το σετάκι. . .


    Κυρίες μου, σε Ελλάδα και Εξωτερικό, Καλή Σας Μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή