Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

1506. «Γείτονες»


Αν τα έχω υπολογίσει σωστά από τη συλλογή (μου) «Ολίγον Τε Φίλον Τε» έξι είναι τα ποιήματα που δεν κάποιος μπορεί να βρει ενεργοποιώντας την ετικέτα «Τα Εμά» του παρόντος. Στο τέλος της παρούσας εγγραφής από τα έξι, πιο πάνω, θα έχουν απομείνει πέντε.
 
Λοιπόν:
 
ΓΕΙΤΟΝΕΣ
 
Γείτονες
Θα ήθελα να ζητήσω
Λίγη από την ηρεμία σας
Αυτήν την Κυριακάτικη
Της οικογένειάς σας
Γείτονες
Θα ήθελα να ζητήσω
Λίγο από τον τρόπο σας
Αυτόν του ήχου του κλειδιού
Στην πόρτα του σπιτιού σας
Γείτονες
Θα ήθελα να ζητήσω
Λίγο από τον μόχθο σας
Αυτόν τον ολοφάνερο
Στην στάση του κορμιού σας
Γείτονες
Θα ήθελα να ζητήσω
Τίποτα δεν έχοντας να δώσω
Μόνος και απροσάρμοστος
Μέσα στη γειτονιά μας
 
Πια δεν έχω τι
Να κάνω τη φωνή μου
 
Συμπάθεια
                                       17.01.77
 
Μια πρώτη αναφορά στους γείτονες υπάρχει, στο παρόν ημερολόγιο, στην εγγραφή της Τετάρτης, 24 Ιουνίου 2009, με τίτλο «0644. Ιούνιος ‘79».
 
Να είσαστε Καλά.
 
Ένα κλικ μακριά η Alicia Keys στη σύνθεσή της «Fallin'” [2001]:


24/01/2024

2 σχόλια:

  1. Έκκληση στους γείτονες, Αείποτε. Θα πρόσθετα, έκκληση για ηρεμία, σεβασμό, ησυχία.
    Πάντα εκφραστικός, φίλε μου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή