Κυριακή 26 Απριλίου 2020

1281. Θησαυροί στα ντουλάπια


Κάθε σπιτικό έχει τα ντουλάπια και τα ντουλαπάκια του και σε αυτά οι νοικοκυραίοι αποθηκεύουν πράγματα διάφορα. Έτσι και ο Α' όροφος της Τ47 αριθμεί είκοσι τρία (23) από αυτά, τα κλειστά διαμερίσματα, αν τα μέτρησα σωστά, δίχως να συνυπολογίζονται αυτά της κουζίνας.

Τώρα αν έχετε την απορία, που δεν θα έπρεπε, τι περιέχουν τα ντουλάπια αυτά και φτάσετε μέχρι την ερώτηση, η απάντηση είναι: βιβλία, περιοδικά, φωτογραφίες, CD, DVD και, βεβαίως, αυτοκινητάκια, Lego και τανκς. Μικρές αποθηκούλες που το περιεχόμενό τους, πολλές φορές, με ξαφνίζει ευχάριστα. Χώροι που φιλοξενούν αγαπημένα έντυπα και αντικείμενα.

Σήμερα, λοιπόν, άνοιξα το πάνω δεξιά ντουλαπάκι της βιβλιοθήκης του χολ. Το έψαξα λίγο. Έβγαλα και είδα τα τεύχη κόμιξ που έχω αποθηκεύσει σε αυτό. Κυρίως τεύχη του Αρκά και άλλα διάφορα από τις δεκαετίες του 80 και του 90 . . .του προηγούμενου αιώνα! Από αυτά διάλεξα επτά (7), τα σκανάρισα και θα σας παρουσιάσω τις εικόνες που έφτιαξα. Έτσι! Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι!

































Να είσαστε Καλά!

Ένα κλικ μακριά η Κωνσταντίνα στο τραγούδι των Μάριου ΤόκαΣαράντη Αλιβιζάτου «Το Σημάδι», από το ομώνυμο άλμπουμ [1987]: 


26/04/2020

2 σχόλια:

  1. Θα γελάσεις, αλλά θα το πω, μου θυμίζεις τους φίλους μου από τα παιδικά μου χρόνια που όταν επισκεπτόμασταν τα σπίτια τους, άνοιγαν τα ντουλάπια τους και έβγαζαν κάτι παιχνίδια θησαυρούς, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφα έδειχναν στα δικά μου μάτια κυρίως επειδή το κάθε παιδί, η κάθε οικογένεια είχε διαφορετικές και ιδιαίτερες συλλογές ανάλογα με τα γούστα ή με τις άκρες που είχαν στο εξωτερικό.
    Ιδιαίτερος ο κόσμος σου αείποτε :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν γέλασα και πολύ μου άρεσε το σχόλιο σου fish eye. Μου θύμισε πράγματα όπως αυτά που περιγράφεις!

      Να είσαστε όλοι Καλά,
      Καλή Εβδομάδα :)

      Διαγραφή