Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

1184. Mercedes – AMG GT3

Στην εγγραφή «1180. Ένα Mustang, Δύο Lego και Ένα Μοναστηράκι» είχα μιλήσει για την Mercedes του τίτλου έχοντας μάλιστα ανεβάσει και φωτογραφία της. Μιλάμε φυσικά για το κουτί 75877 της σειράς SPEED Champions, της Lego, το οποίο περιέχει τα 196, και περισσότερα, «τουβλάκια», ή κομμάτια, αν προτιμάτε, που απαιτούνται για την συναρμολόγηση της Mercedes – AMG GT3.

Σήμερα Κυριακή, λοιπόν, συμμάζεψα την επιφάνεια του γραφείου μου, έφτιαξα τον διπλό Ελληνικό, σκέτο, καφέ μου, γέμισα ένα ποτήρι με κρύο νερό, ένα μπολάκι με μπισκότα Μιράντα Παπαδοπούλου, με σοκολάτα και κακάο, και στρώθηκα! Είχα να φτιάξω μια Lego Mercedes – AMG GT3. Λοιπόν, την έφτιαξα!

Δύο καλές, χαλαρές ώρες. Από τις 10:00 ως τις 12:00, περίπου, το πρωί. Και αυτήν την Lego κατασκευή την ευχαριστήθηκα. Έχω, βεβαίως, ένα προβληματάκι με τα αυτοκόλλητα, και «μου την λέει» ο γιος μου!, αλλά, τα ψιλοκατάφερα! Φρόντισα μάλιστα και για τις σχετικές φωτογραφίες, από την αρχή του οργανωμένου εγχειρήματος, δεκαπέντε από τις οποίες ακολουθούν:

















Να είσαστε Καλά,
Καλή Εβδομάδα!

Ένα κλικ μακριά το συγκρότημα των Charms στο, ηλικίας 51 ετών, «Έξω Απ’ Τον Κόσμο» το οποίο αποτελεί διασκευή του Keep Searchin’ (We’ ll Follow The Sun” (1964) του Del Shannon. Προσωπικά προτιμώ την διασκευή των συμπατριωτών μας. Προσέξτε, παρακαλώ, και τις καμπανούλες (53, 56 δευτερόλεπτο. . .):


16/09/2018

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! [Είναι η τρίτη φορά που "απαντώ" και με ένα τρόπο μαγικό οι δύο προηγούμενες απαντήσεις μου εκτοξεύτηκαν στο εξώτερο διάστημα! Ελπίζω να μην, και η παρούσα, την ίδια τύχη έχει. . . ]!

      Καλή Εβδομάδα!

      Διαγραφή