Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

1481. Τα Εμά (Ανάγγειλε)

 

Ανάγγειλε

 
Πήγαινε
Ο Ήλιος
Στα δυο
Κι η Γης
Κομμάτια
 
Ανάγγειλε
Πήγαινε
Μονάχα
Τα μάτια Της
 
Πήγαινε
Πήγαινε
 
Ανάγγειλε
Πήγαινε
Στην πόρτα μας
Τον Θάνατο
 
                        09.08.77
 
Διάβασα πρόσφατα το βιβλίο «ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΫ ΕΤΣΙ, ΌΠΩΣ ΤΑ ΕΖΗΣΑ», σε επιμέλεια Νίκου Νικόλιζα. Περιγραφές ενός κόσμου που κάποτε υπήρξε. Μου άρεσε που έμαθα πράγματα για πρόσωπα και καταστάσεις του τότε. Το βιβλίο συνόδευε και ένα CD με δεκαέξι (16) τραγούδια της Καίτη Γκρέυ το οποίο είχα αποσπάσει από το βιβλίο και, πρέπει, να βρίσκεται κάπου στο υπόγειο της Τ47. Ανέβασα, ωστόσο, από το υπόγειο το LP «Καίτη Γκρέυ αξέχαστες επιτυχίες» (EMI REGAL 14c-034-70776) – μαζί και το LP “DINO”, του αγαπημένου Dean Martin. Άκουσα το δίσκο της Γκρέυ. Αναθυμήθηκα. Μου άρεσε η φωνή της, τα τσακίσματά της. Μου άρεσε το κλίμα, η μουσική και οι στίχοι. Από το δίσκο αυτό, λοιπόν, διαλέγω να ακούσουμε τη σύνθεση των Βασίλη Βασιλειάδη, Πυθαγόρα «Η Κατηφόρα».
 
Μη με ρωτήσετε αν και πόσο ταιριάζει το συγκεκριμένο τραγούδι με το «Ανάγγειλε», που έγραψα στα είκοσι δύο μου χρόνια. Ίσως καθόλου, ίσως πολύ. Είναι και οι στίχοι του Πυθαγόρα:
 
Την κατηφόρα θα πάρω τώρα
Που έχεις πάψει να μ' αγαπάς
Όλα τα ζήτησες όλα τα πήρες
Και σαν σκουπίδι με παρατάς
 
Κάνε το κέφι σου και δεν πειράζει
Εσύ μονάχα να ’σαι καλά
Καλά μου έκανες καλά να πάθω
Αφού στα στήθια μου έχω καρδιά
 
Μ' εσένα τίποτα δεν έχω τώρα
Ούτε κουράγιο να σ' αγαπώ
Κι εσύ που μ' έριξες στην κατηφόρα
Εσύ να το ’βρεις απ' το Θεό
 
Κάνε το κέφι σου και δεν πειράζει
Εσύ μονάχα να ’σαι καλά
Καλά μου έκανες καλά να πάθω
Αφού στα στήθια μου έχω καρδιά
 
Αφού στα στήθια μου έχω καρδιά
Αφού στα στήθια μου έχω καρδιά
 
Προσέξτε:
 
«Όλα τα ζήτησες όλα τα πήρες»,
 
«Ούτε κουράγιο να σ' αγαπώ»
 
Και
 
«Αφού στα στήθια μου έχω καρδιά»
 
και όχι «είχα καρδιά»!
 
Αφιτά. Ακολουθεί κατηφόρα:


25/08/2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου