Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

1478. ACS ή, καλύτερα, acs


Την Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2023 και στο viber έλαβα το πιο κάτω μήνυμα από την ACS:
 
Για την άμεση παραλαβή της αποστολής 4. . . (PIN . . .) μπορείτε να προσέλθετε στο κατάστημα ACS ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Λεωφόρος Κύπρου 158,  ωράριο λειτουργίας 08:00-20:00. Σας ευχαριστούμε.
 
Δήλωση Απορρήτου ACS (GDPR) : https://a.acssp.gr/r/?k=privacyGDPR
 
«Για κορόιδα ψάχνουν!», σκέφτηκα ευθύς.
 
Επειδή με αυτού του είδους τις εταιρείες δεν επιθυμώ να έχω την παραμικρή σχέση επιχείρησα να επικοινωνήσω με την εταιρεία, στην Κίνα (Ali Express), στην οποία είχα παραγγείλει το πακέτο της αποστολής 4. . . Τους έστειλα, λοιπόν, το πιο κάτω μήνυμα:
 
ACS courier company send me a message to receive my order 4. . . from their local store. I want my order to be delivered to my home and I think that it is their obligation to do so. Do they have the right to ask from me something like that?
 
Για να πάρω την πιο κάτω, αυτοματοποιημένη υποθέτω, απάντηση:
 
Thanks for your order.
Your package was ready for dispatch now. And tracking information will be uploaded after that. You may track your package in order detail page. Thanks!
 
Δε θα σχολιάσω τα αγγλικά που, εκατέρωθεν, χρησιμοποιήθηκαν. Θα μείνω στο «μ’ άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» και στο μηδενικό αποτέλεσμα.
 
Επιχείρησα, με μισή καρδιά – γιατί γνωρίζω πως ευκολότερο είναι να κερδίσεις το Joker παρά να απαντήσουν στο τηλέφωνο, να επικοινωνήσω με το τοπικό κατάστημα της ACS. Αυτοματοποιημένη συνομιλία, αυτή τη φορά, κατά την οποία έδωσα τον αριθμό της παραγγελίας, για να πάρω την εξής απάντηση:
 
Η αποστολή με αριθμό 4. . . βρίσκεται στο κατάστημα προορισμού σε αναμονή διακίνησης προς παράδοση. Θα θέλατε να κάνετε κάποια αλλαγή στην αποστολή σας;
 
Δεν ήθελα καμία αλλαγή (ο αθώος εγώ).
 
Το Σάββατο, 5 Αυγούστου η ACS μου ξαναέστειλε το πιο πάνω μήνυμα. Το πήρα απόφαση. Σήμερα, μετά το μπάνιο, πέρασα από το μαγαζί (τους). Όταν παρέλαβα το πακέτο μου (Technical Super Speed Motorcycle M1000 RR, 912 pcs) ρώτησα την υπάλληλο:

-    Μπορώ να μάθω γιατί έπρεπε να παραλάβω το πακέτο μου από εδώ αντί να μου το φέρετε στο σπίτι ως συνήθως;

Για να πάρω την «πληρωμένη» απάντηση:

-     Α! Γιατί λόγω του καύσωνα έχουν μαζευτεί πάρα πολλά πακέτα και για να σας το φέρουμε στο σπίτι θα πρέπει να περάσουν δύο εβδομάδες!

Και να απαντήσω:

-  Δηλαδή με λίγα λόγια με βάλατε να κάνω τη δουλειά σας. Ωραία εταιρεία είσαστε! Και δε φταίτε εσείς.
 
Πραγματικά, λοιπόν, η acs ψάχνει για κορόιδα και όπως καταλαβαίνετε βρίσκει. Κλειδί στο μήνυμά της το πονηρούτσικο «άμεση» και βεβαίως το «Σας ευχαριστούμε» στο τέλος.
 
Θα προτιμούσα στο μήνυμά της, η acs, να δηλώνει ευθέως πως, λόγω του μεγάλου πλήθους πακέτων που δεν παραδόθηκαν εξ αιτίας του καύσωνα,  δίνει τη δυνατότητα να παραλάβουμε το πακέτο μας, μέχρι κάποια ορισμένη ημερομηνία, από το τοπικό της κατάστημα. Σε διαφορετική περίπτωση η παράδοση του πακέτου θα γίνει όσο πιο νωρίς γίνεται αλλά όχι πριν κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία. Και, φυσικά, να ζητήσει και μια συγγνώμη, μια κατανόηση, ένα κάτι για την κατάσταση που δημιουργήθηκε.

Ζητάω πολλά;
 
Υπάρχουν βεβαίως ερωτήματα. Έχει, η acs, νομικά και ηθικά, το δικαίωμα να ζητά κάτι τέτοιο από τους παραλήπτες των πακέτων που έχουν πληρώσει για παράδοση στο σπίτι; Έχει ενημερώσει σχετικά όσους της εμπιστεύονται την παράδοση πακέτων και συνεπώς το καλό τους όνομα στην αγορά; Υπάρχει σχετική εποπτεύουσα αρχή; Αν ναι έχει ενημερωθεί; Το μήνυμα το έστειλε σε όλους τους παραλήπτες πακέτων; Έκανε κάποια επιλογή; Με ποια κριτήρια; Μετά από πόσο χρόνο θα αρχίσει να διακινεί κανονικά τα πακέτα;
 
Το αστείο είναι πως μόλις γύρισα στο σπίτι πήρα παρόμοιο μήνυμα για ένα ακόμα πακέτο που είχα παραγγείλει στην Ali Express (Tank M1A2 Abrams, της Sluban, 858 pcs). To πιθανότερο να φορέσω και πάλι το καπελάκι του υπαλλήλου της acs και να πάω στη μαγαζάρα της να το μαζέψω. Εγώ μπορώ. Υπάρχουν όμως, υποθέτω, και άλλοι που χρειάζονται το πακέτο τους και αδυνατούν να το, κατ’ αυτόν τον τρόπο, παραλάβουν.
 
Δεν γνωρίζω αν και ποια άλλα μέτρα έχει πάρει η acs  για να αποσυμφορήσει τις αποθήκες της αλλά το συγκεκριμένο, έτσι όπως το εφαρμόζει, είναι, κατά τη γνώμη μου, εξόχως απογοητευτικό για μια εταιρεία που θέλει να περνιέται για μεγάλη στον τομέα της.
 
Να σημειώσω εδώ πως εχθές, Κυριακή και στις 16:00, παρέλαβα ένα πακέτο, για την κόρη μου, από άλλη εταιρεία. Αν και εκείνη την ώρα κοιμόμουν δε δυνασχέτησα, πώς θα μπορούσα, με τον υπάλληλο που τον πρόλαβα στο τσακ. Ελπίζω μόνο να έχει την πρέπουσα αποζημίωση από τον εργοδότη του για  την Κυριακάτικη και μέσα στη ζέστη εργασία του.
 
Αφτά μ’ αφτή τη μικρή μεγάλη εταιρεία. . .
 
Ένα κλικ μακριά Lynyrd Skynyrd στο κλασικό “Sweet Home Alabama” [1974], σύνθεση των Ed King, Gary Rossington και Ronnie Van Zant: 


07/08/2023

2 σχόλια:

  1. Και να φανταστείς ότι κλείνουν τα ΕΛΤΑ για να προωθήσουν κάτι ανύπαρκτες εταιρείες τύπου ACS! Βεβαίως-βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή