Τρίτη 22 Απριλίου 2014

0932. Μεταφορά & Ιωάννης Πολέμης


Η προηγούμενη εγγραφή μου έδωσε την ευκαιρία, όπως και το ανέφερα, να εκτιμήσω την αξία της μεταφοράς του περιεχομένου του χειρόγραφου ημερολογίου μου στον Η/Υ. Δεν είναι μόνο η ευκολία στο ψάξιμο είναι και η δυνατότητα των διασυνδέσεων. Διασυνδέσεων μεταξύ των εγγραφών του ίδιου του ημερολογίου αλλά και με το διαδίκτυο όπου και αν υπάρχουν αναφορές στο ημερολόγιο. Για παράδειγμα δεν υπάρχουν μόνο αναφορές του παρόντος e-ημερολογίου στο χειρόγραφο αλλά και το αντίστροφο. Με την μεταφορά, λοιπόν, σε ηλεκτρονική μορφή έχω τη δυνατότητα, μέσω του MS Word ή του Adobe Acrobat (PDF), να ενεργοποιώ απευθείας και να μεταφέρομαι σε συγκεκριμένα URL του διαδικτύου. Μεγάλη ευκολία!


Καταπιάστηκα, λοιπόν, από το Μεγάλο Σάββατο και μετά να μεταφέρω στον Η/Υ και το έτος 2013 για το οποίο είχα κάνει την προεργασία αλλά δεν είχα προχωρήσει. Μιλάμε για 70 χειρόγραφες σελίδες τετραδίου μεγάλου μεγέθους ή για 12 συνολικά εγγραφές (1201 έως 1212). Ήδη έχω μεταφέρει επτά από τις δώδεκα εγγραφές και συνεχίζω.

Όλες αυτές τις μέρες δεν απομάκρυνα από κοντά μου τον τόμο με τα ποιήματα του Ιωάννη Πολέμη. Διαβάζω και επιλέγω όσα ποιήματα μου κινούν το ενδιαφέρον. Ένας υπογραμμιστής κειμένου, κίτρινου χρώματος, είναι ο βοηθός μου. Οι τίτλοι των ποιημάτων που κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου αποκτούν κίτρινο φόντο. Από τα επιλεγμένα, λοιπόν, το που ακολουθεί:

ΑΓΝΩΣΤΟΣ

Ούτε με γνωρίζεις, ούτε σε γνωρίζω,
που και που μου ρίχνεις μια ματιά γοργή,
κι όμως σαν με βλέπεις κάποτε νομίζω
πως δεν μας χωρίζει τίποτε στη γη.

Αν σου πω πως έρως την καρδιά μου καίει,
δεν θα το πιστεύσης όπως κι αν σ’ το πω,
κι όμως, δεν ηξεύρω , κάτι τι μου λέει,
-                κι ίσως είν’ αλήθεια - ότι σ’ αγαπώ.

Ούτε σε γνωρίζω, ούτε με γνωρίζεις,
όμως σαν διαβαίνεις κι έτσι με θωρείς,
δίχως να το ξέρης, κάτι μου χαρίζεις,
δίχως να το ξέρω κάτι μ’ αφαιρείς.

Ένα κλικ μακριά αγαπημένοι Χατζιδάκις, Γκάτσος, Παππάς και Τώρα Νυφούλα Μου Χρυσή.


22/04/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου