Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

0556. Δεκέμβρης Μήνας


Για δύο ώρες, περίπου, ακόμα θα είναι 1η του Δεκέμβρη. Μήνας δωδέκατος, τελευταίος και εορτές γεμάτος. Καλό Δεκέμβριο, λοιπόν, φίλες και φίλοι αναγνώστριες και αναγνώστες. Άργησα, το ομολογώ, να καθίσω να γράψω την εγγραφή την παρούσα. Το χειρότερο; Δεν έχω τι να σας πω απόψε. Μια κούραση, στις 20:00 επέστρεψα από την εργασία μου, μια βαρεμάρα, τέτοια. Αλλά το χούι βγαίνει τελευταίο, λένε. Κι εγώ θέλω να βάλλω ακόμα έναν κρίκο στην αλυσίδα των εγγραφών. Αυτό κάνω. Φκιάνω έναν κρίκο.
Βομβαρδισμός, τις τελευταίες μέρες από μουσικά άλμπουμ σε μορφή mp3. Κάτι ένας ιστότοπος που “ανακάλυψα” μόνος μου, κάτι πέντε ιστότοποι την ύπαρξη των οποίων μου υπέδειξε ο καλός φίλος Σ. ήρθε το πράγμα και ζόρισε πολύ. Ο άνθρωπος είναι ζώο άπληστο. Δε χορταίνει με τίποτα. Όλο να “κατεβάζει” θέλει κι ας μην ν’ ακούσει προλαβαίνει. Αλλά δεν είναι μόνο η μουσική και η ευχαρίστηση του να ανακαλύπτεις καινούργιες μουσικές και καλλιτέχνες. Είναι και η μαγεία της εικόνας. Τα εξώφυλλα των δίσκων, κυρίως βινιλίου, φορτωμένα με την γοητεία της εποχής τους. Μια πανδαισία.
Αλλά μην ελπίζετε ότι θα βασανίζομαι μόνος μου. Όχι! Θα σας δώσω διευθύνσεις να δω τι θα κάνετε. Πόσο και πώς θα αντισταθείτε. Ελάτε, σας πειράζω! Δίνω τις διευθύνσεις, επιστρατεύστε την καλή σας διάθεση και διασκεδάστε ψάχνοντας, ανακαλύπτοντας, κατεβάζοντας. Να είσαστε όλες και όλοι Καλά!


Ακούγεται ο Francis Goya, που “ανακάλυψα” σε έναν από τους πιο πάνω ιστότοπους, στo άσμα “Natacha”.

Υ.Γ. Επειδή γνωρίζω ότι ο επεξεργαστής κειμένoυ του blogspot.com είναι σκέτη αηδία και την κάθε φορά με πρήζει για να παρουσιάσω στοιχειωδώς αξιοπρεπώς τα κείμενα μου και επειδή, παιδιά, νυστάζω και έχω να ξυπνήσω στις 05:45 σας βεβαιώνω ότι το κείμενο αυτό έχει άψογη ζύγιση και στοίχιση στο MS Word και αν στα μάτια σας παρουσιάζεται σαν στραβοχυμένος λουκουμάς υπεύθυνος, και μόνος υπεύθυνος, είναι ο μάπας κειμένου επεξεργαστής τον οποίο, αν και εφ’ όσον, παραδίδω στη δημόσια χλεύη. Ουφ! Αμάζευτη η πρόταση αλλά τα είπα και καθάρισα!

Καλιηνύχιτα Σας! 


01/12/2008

4 σχόλια:

  1. καλο μας μηνα λοιπον Αειποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι, για όλον τον κόσμο!

    Καλό Βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με ομοια κουραση σας αφηνω μια απληστη καλημερα...

    καλες γιορτες να εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογώ ότι δεν το "άπληστη καλημέρα" εννοώ και ότι ένας αριθμός ενικός θα μου πολύ ήρεσε. Υγεία!
    Να είσαστε Καλά, λοιπόν.

    Καλές γιορτές και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή