Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

1382. Γάτες (στο Instagram)


Ξεκίνησα να ανεβάζω φωτογραφίες στο Instagram την Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015. Φωτογραφίες κυρίως κτηρίων, δρόμων, γκράφιτι Lego, Playmobil και . . . κάποιων γατών. Την κάθε φορά ανεβάζω τρείς φωτογραφίες με το ίδιο ή παρόμοιο θέμα. 

Αν συνυπολογίσω και τις τρεις σημερινές το πλήθος των φωτογραφιών σε αυτά τα έξι (6) χρόνια, οκτώ (8) μήνες και δεκαπέντε (15) ημέρες έχω ανεβάσει, αν οι αριθμητικές μου είναι σωστές, τρεις χιλιάδες τετρακόσιες είκοσι οκτώ (3428) φωτογραφίες.








Προ ημερών αναρωτήθηκα πόσες, από τις πιο πάνω φωτογραφίες μου, απεικονίζουν γάτους, γάτες ή γατιά. Επειδή, τέτοιου είδους απορίες, δεν τις αφήνω αναπάντητες ασχολήθηκα. Μέτρησα. Κατέληξα. Ενενήντα οκτώ (98) οι στο Instagram γατοφωτογραφίες που έχω ανεβάσει. Ποσοστό; 2,86 %.

Από τις φωτογραφίες αυτές διάλεξα δώδεκα (12) τις, κατά τριάδες, ομαδοποίησα, με το, καλό και δωρεάν, FastStone, και τις ενσωμάτωσα «μέσα» (που αναμφιβόλως θα έγραφαν/ έλεγαν οι βαριά μορφωμένοι) στο κείμενο που διαβάζετε.

Οι περισσότερες, από τις των γατιών φωτογραφίες, έχουν τραβηχτεί στο δρόμο και αρκετές στην Τ47. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω γάτα / γάτες. Προτιμώ και αγαπώ τους σκύλους. Ωστόσο ούτε σκύλο έχω!







Αυτό που πολλοί βλέπουν στη γάτα σαν «ανεξαρτησία» εγώ το προσλαμβάνω σαν αυθάδεια. Οι αυθάδεις δεν μου άρεσαν ποτέ! Και αφού το ξεκαθαρίσαμε δεν μένει, σήμερα που είναι η τελευταία μέρα του 2021, παρά να σας, από καρδιάς, ευχηθώ:

Να είσαστε Καλά, να Προσέχετε και να έχετε ένα

2022 γεμάτο Υγεία, Τύχη, Ευτυχία και Χαρά!

Ασχολήθηκα, αυτές τις μέρες, με τα της μουσικής. Ανακάλυψα, πως κάποια αγαπημένα μου τραγούδια δεν έχουν προς το παρόν βρει το δρόμο τους προς το παρόν e-ημερολόγιο. Ένα από αυτά και το που θα ακολουθήσει.

Λοιπόν, ένα κλικ μακριά, και από το αγαπημένο άλμπουμ των Νίκου Ξυδάκη, Θοδωρή Γκόνη "Κάιρο-Ναύπλιο-Χαρτούμ" [1989], το τραγούδι «Όλοι Μου Λεν Πως Δεν Μπορώ», με τον Νίκο Ξυδάκη:


31/12/2021

5 σχόλια:

  1. Γάτες του δρόμου, αλανιάρες, τσαχπίνες. Γάτες πονηρές και ναζιάρες. Πολύ όμορφες εικόνες Αείποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπεσιαλίστας σε όλες τις φωτογραφίσεις! Τα εκάστοτε γατομοντέλα δε, απολύτως εκφραστικά και χαριτωμένα. Τις σαγηνεύεις...
    Όσο για την προτίμηση σου στους σκυλάκους, που δεν έχεις, "κάτι" μπορούμε να κάνουμε. Αρχικά μια ολιγοήμερη φιλοξενία κόρης αμέμπτου ηθικής και καλλιφώνου , η οποία διαμένει σε γειτονικό προάστιο. Θα (υπερ)καλύψει το κενό και θα προετοιμάσει το έδαφος για τον μέλλοντα συγκάτοικο (λέμε...:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,

      Ομολογώ πως στα γατοκλίκ ευθύς υποκύπτω, αν βγει και αποτέλεσμα που βλέπεται ακόμα καλύτερα!
      Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά αλλά κάτι τέτοιο, ατυχώς ίσως, δεν στο σύμπαν μου χωρά!

      Υγίαινε!

      Διαγραφή
    2. Ομολογώ πως αστειευόμουν, προς αποφυγήν οιασδήποτε παρανόησης, αναφερόμενη στη φιλοξενία ευμεγέθους και καλλιφώνου κόρης κλπ. Ευτυχώς (για όλους) η "προσφορά" δεν αφορά το σύμπαν σου και άλλωστε η εν λόγω κάνει φωνητικό ντουέτο με άλλη μια καλλίφωνη (διποδη) με την οποία συνάπτει και συμπαντική σχέση!

      Διαγραφή