Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

1215. Γλυφάδα (Σήμερα)















16/03/2019

2 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολλά αυτά που μου έχουν λείψει.
    Μεταξύ αυτών και μια βόλτα στη Γλυφάδα.
    Κι ο Τάσος μου έχει λείψει, στην οδό Μαραγκού, με τα νεγράκια του!
    Γεύση από τα παιδικά μου χρόνια.
    Τόσα χρόνια ίδια κι απαράλλακτη!
    Ωραίες οι φωτογραφίες σου, ωραίο και το άσμα.
    Ταιριάζει σε μια βόλτα στη Γλυφάδα!
    Καλημέρα Αείποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ζω στη Γλυφάδα από το 1968, με μία διακοπή εννέα περίπου ετών που έκανα το "αγροτικό" μου, και έχω ζήσει τις αλλαγές της. Αλλαγές όχι πάντοτε προς το καλύτερο. Όπως και να έχει είναι η πόλη μου και την αγαπώ. Τα νεγράκια του Τάσου εμβληματικά και από τιμή. . . υπερτιμημένα! Τους Ricchi & Poveri τους (ξανα)ανακάλυψα τελευταία και τους ευχαριστιέμαι! Να είσαι Καλά, Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή