Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

1044. Τα Άλλα Κείμενα


Έχω, στα συρτάρια μου, ένα τετράδιο σχολικό, μεγάλου μεγέθους (SUPER, Φ.100), με μπλε πλαστικό κάλυμμα που στην ετικέτα του γράφει: ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.

Ποια είναι Τα Άλλα Κείμενα που αποτελούν το περιεχόμενό του; Κείμενα δικά μου προσεκτικά, και με στρωτά γράμματα, αντιγραμμένα από χαρτιά διάφορα που καλύπτουν ένα χρονικό διάστημα από τις 19/3/1975 έως και τις 2/4/1981.

Κείμενα που περιλαμβάνουν Λεκτικές Ασκήσεις Γραφής,   Ασκήσεις Γραφής καιΕπιστολές. Ακόμα έναΠέρασμα,Μία Ιστορία και μίαΚάρτα.  

Αρκετά από τα κείμενα αυτά τα έχω ήδη ανεβάσει στο παρόν e-ημερολόγιο δημιουργώντας μάλιστα και σχετική ετικέτα με τίτλο, τι άλλο;: ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ(βάλτε τον δρομέα του ποντικιού πάνω στον τίτλο που μόλις διαβάσατε, κρατείστε πατημένο το πλήκτρο Ctrl, στο πληκτρολόγιο και πατήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού σας: τα αναρτημένα Άλλα Κείμενα θα βρεθούν στη διάθεσή σας).

Από τα κείμενα αυτά διάλεξα να ανεβάσω σήμερα το Πέρασμα. Ιδού:


Εμείς θα πρέπει να μπορούμε την κάθε στιγμή κάτι άλλο να είμαστε. Γράφω έτσι, αδιάφορα και όχι. Επειδή το αισθάνομαι ανάγκη να σύρω για λίγο αυτή τη μύτη πριν αρχίσω να διαβάζω μαθήματα.

       Μ’ ενδιαφέρει που μπορώ και γεννώ κείμενα που είμαι σε θέση να φτιάξω αυτά τα υποσύνολα προσεκτικά γράφοντάς τα. Δεν έχει σημασία η λογική αλληλουχία, για μένα η συνέχεια στα κείμενά μου προϋπάρχει. Δες εξ’ άλλου στη “Βραδιά με τον κ. Τεστ” του Βαλερύ το σχετικό:

 - Κανένα μυαλό δε μπορεί να είναι ασυνάρτητο γι’ αυτό το ίδιο.

       Άλλοι θα ξεκινήσουν από ΄κει που φτάσαμε από ΄κει που συρθήκαμε από ΄κει που μπορέσαμε. Άλλοι θα γεννηθούν στο σημείο ακριβώς που μπορέσαμε. Θα μπορούν να συνεχίσουν και θα είναι ίσως ευτυχισμένοι. Αυτοί θα απαιτήσουν αυτά που παρακαλέσαμε, αυτά που εκλιπαρήσαμε. Εμείς θα έχουμε προπληρώσει τις χαρές που θα απολαύσουν. Όλα γίνονται με δικαιοσύνη. Άλλοι πλήρωσαν τις δικές μας χαρές και τις δικές μας μικρές, για να είναι, ευτυχίες.

       Γράφω αυτά που γράφω και ποιος γνωρίζει πόσους κύκλους φέρανε σ’ άλλου κάποιου το μυαλό για να σφεντονιστούν από το χέρι μου στο ευτελές αυτό κομμάτι χαρτί. Ευτελή στα ευτελή. Η δικαιοσύνη δεν αρέσκεται να διαψεύδεται. Δε μιλώ σοβαρά τώρα. Ενδιαφέρομαι μονάχα να μιλήσω. Να ακούσω την εσωτερική μου φωνή ν’ αυξάνεται και να μειώνεται σύμφωνα με της στιγμής τη βούληση.

Κύριε βοήθει...

2 Νοέμβρη 1976 / ΕΜΠ

Ένα κλικ μακριά ο Παντελής Θαλασσινός τραγουδά το παραδοσιακό τραγούδι Στο Κάστρο της Αστυπαλιάς:


24/01/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου