Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

0983. Samsung S III Neo


Το σκεφτόμουνα καιρό. Το έπραξα. Άλλαξα κινητό. Το προηγούμενο, ένα Sony Ericsson C905, το είχα αποκτήσει την 3η Φεβρουαρίου 2009 με κόστος 399,49 €. Ο κυριότερος λόγος που το είχα αγοράσει ήταν η κάμερά του των 8,1 Mp. Μια κάμερα εξαιρετική για την εποχή της την οποία, όλο αυτό το διάστημα, προσπάθησα να αξιοποιήσω όσο περισσότερο μπορούσα. Μια κάμερα την οποία πραγματικά ευχαριστήθηκα.

Πέρασαν λοιπόν τα πέντε χρόνια +, από το 2009, και το καλό, πιστό μου C905 άρχισε να δείχνει την ηλικία του. Οι ενδείξεις πάνω στα πλήκτρα σβηστήκανε, δύο πλήκτρα του πέσανε και εξαφανιστήκανε, κάποια πλαστικά κομμάτια του ξεκόλλησαν και τα ξανακόλλησα. Η κάμερα όμως, στο ύψος της!

Άρχισα, λοιπόν, να ψάχνω κινητό ξεκινώντας, φυσικά, από την κάμερα. Έψαχνα για κινητά με κάμερα από 8 Mp και πάνω. Με τα πολλά κατέληξα στο Samsung S III Neo το οποίο είδα στο site του e-shop με κόστος 229 €. Με κάμερα στα 8 Mp και ικανοποιητικά τεχνικά χαρακτηριστικά μου φάνηκε μια καλή αγορά. Το αποφάσισα, το παρήγγειλα, το απόκτησα.

Από τις 30/9/2014, λοιπόν, έχω ένα Samsung S III Neo στην κατοχή μου. Το κινητό είναι Smartphone με οθόνη αφής και λειτουργικό Anroid. Τώρα το “μαθαίνω” και ομολογώ ότι δυσκολεύομαι αρκετά μιας και πρώτη φορά κρατώ κινητό με οθόνη αφής και λειτουργικό anroid στα χέρια μου. Ευτυχώς έχω στο περιβάλλον μου νέους ανθρώπους με γνώση του αντικειμένου τους οποίους δε διστάζω να ρωτώ και να συμβουλεύομαι.

Η κάμερα του μοιάζει ικανοποιητική αν και με δυσαρεστεί η έλλειψη πλήκτρου ειδικά για αυτήν και με ξενίζει το μέγεθος της οθόνης. Προσπαθώ, λοιπόν, να το μάθω, το Samsung, και να αξιοποιήσω στο μέγιστο την κάμερά του.

Ένα κλικ μακριά το πρώτο video που τράβηξα με το καινούργιο κινητό και δείχνει το σιντριβάνι της Τ47 και το μεγάλο κόι του:


05/10/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου