Τρίτη 2 Απριλίου 2013

0857. Πώς Την Πάτησα


Σήμερα. Ξημερώματα. Κοιμάμαι. Χτυπά το ξυπνητήρι. Πετάγομαι από το κρεβάτι. Σε δέκα λεπτά βρίσκομαι στο δρόμο. Κάθε Τρίτη, λόγω λαϊκής αγοράς σε κεντρικό δρόμο, παίρνω το λεωφορείο από το τέρμα. Το τέρμα βρίσκεται σιμά στο βουνό. Λόγω της πρόσφατης αλλαγής της ώρας, έτσι νομίζω, το σκοτάδι είναι βαθύ. Ανηφορίζω. Δεν συναντώ ούτε μισό άνθρωπο. "Που πήγαν όλοι;" αναρωτιέμαι. Στο τέρμα δεν υπάρχει λεωφορείο. "Τους μπαγάσηδες! Το φάγανε πάλι το δρομολόγιο." συλλογίζομαι. Όμως, κάτι δεν μου πάει καλά. Τόση ερημιά! Κοιτώ με προσοχή το ρολόι μου και το μυστήριο λύνεται. Η ώρα είναι μόλις πέντε και τριάντα. Την έχω πατήσει, έχω ξεκινήσει μια ώρα πιο νωρίς! Δαγκώνομαι, αλλά την πατάτα την έχω κάνει. Εξήγηση βεβαίως, υπάρχει. Εχθές αντικατέστησα το "ρολόι νυκτός", όπως το ονομάζω. Το ρολόι, δηλαδή, το οποίο φορώ τη νύχτα, μόνο και μόνο για το ξυπνητήρι του, και βγάζω μόλις ξυπνήσω. Το ρύθμισα, υποτίθεται, εχθές και το πρωτοφόρεσα. Χτύπησε; Πετάχτηκα! Αυτό ήταν όλο. Βρέθηκα, λοιπόν, στις ερημιές τα άγρια ξημερώματα. Θα μπορούσα να επιστρέψω στο σπίτι, αλλά ποιο το νόημα; Σε δέκα λεπτά ήρθε και το λεωφορείο. Επιβιβάστηκα. Δεν κατέβηκα στον Άγιο Δημήτριο, για να πάρω το metro, αλλά συνέχισα και κατέβηκα στο Σύνταγμα (για να ξοδέψω χρόνο). Είχα βρει τρόπο να εκμεταλλευτώ την γκάφα μου. Θα πήγαινα από το Σύνταγμα στο γραφείο μου (πλατεία Κάνιγγος) φωτογραφίζοντας (με το κινητό Sony Ericsson C905)! Ξεκίνησα με τον συρμό του τραμ, τη Βουλή και το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Συνέχισα κατηφορίζοντας και φωτογραφίζοντας ότι προσφερόταν. Στο γραφείο έφτασα, αξιοπρεπώς, στις 06:45 (και το ωράριό μου είναι 08:00 - 16:00). Τελική συγκομιδή: 46 φωτογραφίες. Από αυτές επέλεξα 14 και θα τις παραθέσω. Ποιο είναι το αστείο; Ότι σε έλεγχο που έκανα πριν από λίγο τίποτα το επιλήψιμο δεν βρήκα στο καινούργιο μου ρολόι νυκτός. Ώστε, λοιπόν, έπεσα θύμα συμπαιγνίας φαντασμάτων; Υπερφυσικών φαινομένων; Εξωγήινων; Θα δείξει. Το μόνο σίγουρο ότι αύριο, πριν ξεκινήσω, θα ελέγξω όλα τα διαθέσιμα ρολόγια του σπιτιού. Όπως και να το κάνουμε άλλο το 05:30 και άλλο το 06:30. Ακολουθούν οι 14 φωτογραφίες:














  
Καλό Απρίλιο!

Ένα κλικ μακριά: Elias Rahbani - Dance of Maria (1974).

02/04/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου