Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

1139. ΕΡΤ, HbbTV και Samsung Το Μεγαλείο Σου!


Έρχεται, πριν από λίγες ημέρες, στο γραφείο μου ο καλός συνάδελφος ΔΣ και μου λέει «Η ΕΡΤ ξεκίνησε μία εφαρμογή με την οποία αποκτάς πρόσβαση σε προηγούμενες εκπομπές της, το αρχείο της και άλλα πολλά. Μια εφαρμογή που λειτουργεί σε smart τηλεοράσεις των τελευταίων ετών. Η εφαρμογή αυτή ενεργοποιείται με το κόκκινο κουμπάκι του τηλεχειριστηρίου».

Πολύ, λοιπόν, ευχαριστήθηκα που το έμαθα αυτό γιατί:
Καινούργια smart τηλεόραση, έχω!
Κόκκινο κουμπάκι, το τηλεχειριστήριο της, έχει!
Διάθεση για τα τοιαύτα, και μάλιστα αυξημένη, έχω!

Όταν με το καλό γύρισα στο σπίτι μου, άνοιξα τον τηλεοπτικό μου δέκτη, συντονίστηκα στην ΕΡΤ (HD) και γεμάτος ανυπομονησία πάτησα το κόκκινο του τηλεχειριστηρίου κουμπάκι! Αμ δε! Στο κέντρο της οθόνης εμφανίστηκε ένα αποκαρδιωτικό «Μη διαθέσιμο». Δοκιμάζω ΕΡΤ1, 2 και 3. Ομοίως! Κάνω σάρωση όλων των καναλιών, μπας και έχουν φτιάξει κανένα καινούργιο για την περίπτωση. Ουδέν!

Μάλιστα! Αρχίζω να το ψάχνω. Μπαίνω στον ιστότοπο της ΕΡΤ και διαβάζω τα σχετικά. Από τις 4 Δεκεμβρίου, και κατά δήλωσή της, η ΕΡΤ έχει μπει στην εποχή της υβριδικής τηλεόρασης (video) και, τέλος πάντων, εύγε της! Σύμφωνα με την ΕΡΤ μας, λοιπόν, «Η υβριδική ΕΡΤ διατίθεται ελεύθερα σε όσους διαθέτουν έξυπνες τηλεοράσεις HbbTV-Ready, με το πάτημα ενός κουμπιού». Τι εστί HbbTV; Κατά τον ιστότοπο https://www.hbbtv.org/ αυτό:

Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV) is a global initiative aimed at harmonising the broadcast and broadband delivery of entertainment services to consumers through connected TVs, set-top boxes and multiscreen devices. The HbbTV specification is developed by industry leaders to improve the video user experience for consumers by enabling innovative, interactive services over broadcast and broadband networks. The specification uses elements of existing specifications from other standards including OIPF, CEA, DVB, MPEG-DASH and W3C.

(Και συγγνώμη για τις Αγγλικούρες αλλά, μια βαρεμάρα να μεταφράσω, την έχω!).
Τι σημαίνει “Ready” (στο HbbTV-Ready); Σημαίνει «ναι μεν αλλά» ή «η τηλεόρασης σας είναι έτοιμη να ανταποκριθεί αλλά κάνετε και σεις κάτι!». Μάλιστα και να κάνουμε!

Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο φτάνω στο URL http://makpress.blogspot.gr/2017/12/ert-hybrid.html και αφού διαβάσω αυτό:

Η υβριδική πλατφόρμα ΕΡΤ Hybrid περιλαμβάνει τις εξής υπηρεσίες:

· Catch-up Video, που περιέχει σχεδόν το σύνολο του τηλεοπτικού προγράμματος της ΕΡΤ όπως μεταδόθηκε τις τελευταίες οκτώ ημέρες
· Αποκλειστικές μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων στο    διαδικτυακό κανάλι ERTPlay
·       Πρόσβαση στην υπηρεσία Video on Demand, όπου ο χρήστης μπορεί να απολαύσει το τηλεοπτικό υλικό της ΕΡΤ επιλέγοντας μέσα από θεματικές κατηγορίες (Αρχείο, Αθλητικά, Ενημέρωση κ.ά.)
·    Δυνατότητα ακρόασης των 27 ραδιοφωνικών σταθμών της ΕΡΤ, με χρηστικές πληροφορίες όπως πρόγραμμα κ.ά.
·   Το πρόγραμμα όλων των καναλιών της ΕΡΤ για τις επόμενες ώρες και ημέρες, εμπλουτισμένο με γραφικά, video και κείμενο
·   Διαδραστική εφαρμογή για τον καιρό, στην οποία ο χρήστης θα μπορεί να επιλέξει την περιοχή που τον ενδιαφέρει στην Ελλάδα και τον Κόσμο (η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη σύντομα)

Και όλα αυτά ελεύθερα, δωρεάν, διαδραστικά. Όλα απευθείας στην τηλεόρασή σας, για μια απρόσκοπτη, βελτιωμένη τηλεοπτική εμπειρία.

Περνάω στον κατάλογο των συμβατών συσκευών και, πανευτυχής, βρίσκω ανάμεσά τους και τη δική μου:

UE55KU6000WXXH


Ανασκουμπώνομαι! Ανοίγω το, σε PDF, εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής μου, πληκτρολογώ “HbbTV” και καταλήγω στα παρακάτω:

HbbTV

Προσπελάστε υπηρεσίες από παρόχους υπηρεσιών ψυχαγωγίας, παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών και κατασκευαστές CE μέσω της υπηρεσίας HbbTV.

-       Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε ορισμένα μοντέλα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

-  Ορισμένα κανάλια ενδέχεται να μην περιλαμβάνουν την υπηρεσία HbbTV. Σε ορισμένες χώρες, η υπηρεσία HbbTV είναι απενεργοποιημένη ως προεπιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, η υπηρεσία HbbTV μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την εγκατάσταση του widget HbbTV (το HbbTV Activation Widget) από το Samsung APPS.

Για να ορίσετε τη ενεργοποίηση ή την απενεργοποίηση της αυτόματης έναρξης του HbbTV, προσπελάστε την επιλογή > Ρυθμίσεις>Εκπομπή>Προηγμένες Ρυθμίσεις> HbbTV και ρυθμίστε τη επιλογή HbbTV σε ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση. (Ανάλογα με τη χώρα) . . .  

Ωραία, το λύσαμε το πρόβλημα, σκέφτομαι ο αφελής και σπεύδω στη συσκευή μου! Κάνω τα που λέει ο κατασκευαστής πιο πάνω φτάνω στις «Προηγμένες Ρυθμίσεις» και! Δεν υπάρχει επιλογή “HbbTV”!
Δεν πειράζει, θα πάρω τη βοήθεια του Samsung APPS συλλογίζομαι ο δις, ο ίδιος εγώ, αφελής. Μπαίνω στα APPS πουθενά Samsung APPS και βεβαίως HbbTV. Οι (νοτιο)Κορεάτες μας δουλεύουν αγρίως!

Το ξαναψάχνω στο διαδίκτυο, βρίσκω το σχετικό βίντεο παρουσίασης της εφαρμογής (εδώ) και από αυτό πληροφορούμαι ότι η Samsung  την «υποστηρίζει» ήδη!

Με ζώνουν τα φίδια! Να δεις, λέω, που το μοντελάκι μου δεν είναι το WXXHμα κάποιο άλλο, μη συμβατό. Φωτογραφίζω ευθύς την πινακίδα της συσκευής και ναι! H τηλεορασάρα μου είναι αυτή με το “WXXH” στο τέλος!

Το πράγμα δεν πλέον παίρνει αναβολή! Έχω πάθει οξεία επιθυμιτίτιδα! Θέλω HbbTV εδώ και τώρα! Από τον ιστότοπο τον πιο πάνω τον καλό έχω τον αριθμό εξυπηρέτησης της Samsung (80111 7267864).

Εχθές το μεσημεράκι, λοιπόν, κάλεσα τον πιο πάνω αριθμό. Βγήκε ένας ευγενέστατος, ομολογώ, νεαρός κύριος, το όνομα του οποίου δεν συγκράτησα. Του είπα τον πόνο μου. Βεβαίως! Μου απάντησε δώστε μου αριθμό τηλεφώνου (του έδωσα δύο, σταθερού και κινητού) και αύριο 13:00 με 14:00 ένας τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να «πάρει τον έλεγχο της συσκευής σας» και να εγκαταστήσει την εφαρμογή. Τον ευχαρίστησα, τον ευγενέστατο, και κλείσαμε, και οι δύο ικανοποιημένοι υποθέτω.

Ρε για δε που έχει φτάσει η επιστήμη ακόμη και στις τηλεοράσεις, τις smart, έστω! Μπαίνει ο άλλος στο σαλόνι σου, και με την άδειά σου, πράττει παπάδες! Δεν το είχα για τόσο ζόρικο το όλον αλλά αφού τόσο πρόθυμα και άμεσα η τρανή Samsung το αναλαμβάνει, χαλάλι της! Από εχθές βρίσκομαι σε κανονική άδεια και έτσι το τηλεφωνικό ραντεβού που, πιο πάνω, έκλεισα για σήμερα δεν αποτελούσε πρόβλημα.


Σήμερα, για περισσότερη σιγουριά, σύνδεσα με καλώδιο την τηλεόραση μου με το διαδίκτυο, και βρήκα και το πώς παραχωρώ τον έλεγχό της στο Service της Samsung για να είμαι έτοιμος. Kατά τη μία στρώθηκα στον καινούργιο, γωνιακό καναπέ μου, εχθές μου τον παραδώσαν («ΑΣΤΡΑΚΗΣ» και ωραιότατος), με τις δύο τηλεφωνικές συσκευές (ασύρματο και κινητό) σιμά μου και πρόσμενα το τηλεφώνημα από τον τεχνικό της Samsung.  
Τώρα που πληκτρολογώ η ώρα είναι 17:40 και από Samsung ούτε φωνή ούτε ακρόαση!
Είπα κι εγώ! Παραήταν Ευρωπαϊκό, για Κορεάτικο δεν γνωρίζω, για να είναι αληθινό! Προφανώς θέλουν παρακάλια τα μανάρια μου για να στείλουμε τον πύραυλο που λέγαμε στον Άρη, εεεεμ για το HbbTV ήθελα να γράψω!
Από τα πράγματα που με εξοργίζουν και με απογοητεύουν!

Για τη Samsung πάντως δεν έχω και την καλύτερη ιδέα. Η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει άβολο, για τα γούστα μου, μενού και προβλήματα συνεργασίας με το Home Cinema της LG που χρησιμοποιώ. Αυτά σε αντίθεση με την προηγούμενη συσκευή μου, μάρκας Panasonic, η οποία ήταν άψογη σε όλα και την οποία άλλαξα λόγω του μικρού της μεγέθους.

Για να δούμε θα δούμε τελικά προκοπή με την υβριδική της ΕΡΤ τηλεόραση ή «γράφε ’μ ενίοτε» που έλεγε και ο μακαρίτης ο Σκαρίμπας. . .

Ένα κλικ μακριά Πέγκυ Ζήνα και «Απαγορεύω»: 


12/12/2017

51 σχόλια:

  1. . . . Τηλεφώνησα, πριν από λίγο, στο κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Ισχυρίστηκαν ότι το χθεσινό ραντεβού δεν τηρήθηκε λόγω "τεχνικού προβλήματος" (και στις τηλεφωνικές συνδέσεις!). Έκλεισα καινούργιο, τηλεφωνικό, ραντεβού για αύριο 13:00 με 14:00 και πάλι. Για να δούμε. . .

    Να είσαστε Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από όλα αυτά που διάβασα, δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ που δεν έχω σμαρτ τιβί!
    Όχι, το λέω γιατί καμιά φορά την σκέφτομαι και θα την ήθελα...
    Εν τω μεταξύ, αν σε πάρουν τηλέφωνο από τη σάμσουνγκ, να μου το πεις. Ε ναι, με τρώει η περιέργεια!
    Οπότε θα περάσω και αύριο για τυχόν νεώτερα!
    Την καλησπέρα μου!
    😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα, καλησπέρα!

    Τα περιμένω αύριο 13:00 με 14:00 τα μανάρια μου και ελπίζω να μην με ξαναστήσουν!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τις 13:00 έχω υβριδική, αλά ΕΡΤ, τηλεόραση!
    Στο δεύτερο τηλεφωνικό ραντεβού η Samsung, με τον Γιάννη, ανταποκρίθηκε και όλα καλά!

    Χαιρετώ Σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ωραία! Τέλος καλό, όλα καλά, που έγραφε κι ο τάδε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι όμως έκανε ο guru από την samsung??
    Πες μας αν θέλεις να καταλάβουμε και μεις.
    Ευχαριστούμε.
    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,

    Με διαδικασία που προβλέπεται στο menu της τηλεόρασης (Ρυθμίσεις --> Υποστήριξη --> Απομακρυσμένη Διαχείριση) εμφανίζεται ένας εξαψήφιος, αν θυμάμαι καλά, αριθμός ο οποίος δίνεται στον τεχνικό της Samsung, με τον οποίο βρίσκεσαι ήδη σε τηλεφωνική επικοινωνία, και αποτελεί το password το οποίο θα του επιτρέψει τον, από τις εγκαταστάσεις της Samsung, προσωρινό έλεγχο της συσκευής σου. Όταν πάρει τον έλεγχο, και για ένα δεκάλεπτο περίπου, κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες κι εσύ βλέπεις στην οθόνη σου τις κινήσεις που κάνει μέσα από τις αλλαγές στα μενού. Μετά τη λήξη της διαδικασίας και αφού ο τεχνικός σου παραχωρήσει τον έλεγχο της συσκευής σου ελέγχεις ότι το πρόγραμμα, το HbbTV εν προκειμένω, εγκαταστάθηκε με επιτυχία, τον ενημερώνεις και η τελφφωνική σύνδεση με το τμήμα υποστήριξης της Samsung τερματίζεται. Ο τεχνικός της Samsung ήταν άψογος, το (δεύτερο) τηλεφωνικό ραντεβού τηρήθηκε και το HbbTV λειτουργεί κανονικά.

    Καλό βράδυ,
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά απαράδεκτο: μοντέλο 2015 UE40J6300 SAMSUNG 40'' δεν είναι συμβατό. Η Samsung το αποδίδει στην ΕΡΤ. Άντε βρες άκρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Καλό μήνα! Όντως, είναι κομμάτι δύσκολο να βρεις άκρη σε αυτή τη χώρα και σε τέτοιου είδους ζητήματα. . .

      Διαγραφή
    2. Αδερφέ, να σε ρωτήσω.
      Επειδή είμαι έτοιμος να πάρω samsung 43 ίντσες, μοντέλο 17, στο hbb απ'τη στιγμή που στο φτιάξαν παίζει κανονικά με Ελληνικό μενού και τίτλους ;;
      Γιατί κάποιοι αναφέρονται ότι τους βγάζει μεν εικόνα, αλλά στα γράμματα βγάζει σύμβολα κ.λ.π
      Επίσης αν μπορείς πες μου αν είναι εύχρηστο ή λόγω της διαδικασίας αυτής γίνεται δύσχρηστο (όχι απλά με το πάτημα του κόκκινου κουμπιού ή για κάθε φορά που μπαίνεις αν ενεργοποιείς κάτι κ.λ.π) ...
      Συγνώμη εκ των προτέρων που σε κούρασα...!!!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν,διαπίστωσα ότι από εχθές, τουλάχιστον, δεν έχω πλέον τη δυνατότητα για HbbTV στη συσκευή μου. Πάτημα του κόκκινου κουμπιού μου εμφανίζει "Μή διαθέσιμο" στην οθόνη. Παράλληλα η δυνατότητα για (επα)ενεργοποίησή του από το σχετικό μενού ("προηγμένες ρυθμίσεις") έχει εξαφανιστεί (ενώ όταν εγκαταστάθηκε η εφαρμογή, υπήρχε!). Πιθανολογώ ότι το πρόβλημα είναι της συσκευής μου, δηλαδή της Samsung, και όχι της ΕΤ (1, 2, 3 και HD). Επειδή τα πρωινά δουλεύω αφήνω την επικοινωνία με την Samsung για το Σάββατο Ελπίζω, πάντως, τo "Samsung Το Μεγαλείο Σου!" του τίτλου να μην ισχύσει τελικά.

      Κατά τα άλλα, και όσο είχα το HbbTV: Πραγματικά υπήρχε πρόβλημα με τα Ελληνικά της εφαρμογής και συγκεκριμένα με τα τονούμενα γράμματα τα οποία απεικονιζόντουσαν σαν τετράγωνα. Υποθέτω ότι ήταν θέμα χρησιμοποιούμενης κωδικοσελίδας και συνεκδοχικά ρύθμισης. Κατά τα άλλα η εφαρμογή δεν είχε πρόβλημα, έκανε ότι έλεγε η ΕΤ, και δεν κολλούσε παρόλο που χρησιμοποιούσα ασύρματη σύνδεση.
      (ταχύτητες 4-5 Mbps).

      Ελπίζω να βοήθησα.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα,

      Εχθές, 19/2/2018, το "κόκκινο κουμπί" του HbbTV ήταν και πάλι ενεργό. Δεν γνωρίζω αν το πρόβλημα της απενεργοποίησής του οφεολόταν στην ΕΡΤ ή τη Samsung. Για να δούμε, πόσο θα κρατήσει;

      Διαγραφή
  9. Εγώ έχω μοντέλο 15 δεν υποστηρίζει hbb όμως πατάς το smart hub (το χρωματιστό κουμπί στο κέντρο ) και βλέπω ερτ υβριδική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΩ ΕΧΩ ΤΗΝ μοντέλο 2015 UE40J6300 SAMSUNG ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΗΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ Hbbtv. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Χρόνια Πολλά,

      Δυστυχώς δεν έχω να προτείνω κάτι πέραν του σχετικού ψαξίματος στο Άγιο Διαδίκτυο. Από ότι βλέπω και άλλα κανάλια, πέραν των κρατικών, έχουν ενεργοποιήσει διάφορα κουμπιά (κόκκινα, μπλε και άλλα) για παρόμοιες υπηρεσίες. Δεν το έχω ψάξει και πολύ αλλά από το λίγο που προσπάθησα η συσκευή μου σε κάποια λειτουργεί και σε κάποια όχι. Δεν γνωρίζω αν είναι θέμα ρυθμίσεων, όπως στην περίπτωση της ΕΡΤ, ή αν η συσκευή μου δεν έχει την δυνατότητα να καλύψει όλες τις περιπτώσεις. Είναι ζήτημα τεχνικών πρωτοκόλλων και μοιάζει, ως συνήθως, οι εταιρείες να μην έχουν κοινά πρωτόκολλα για τις υπηρεσίες αυτές. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, είναι εκνευριστικό να υπάρχουν τέτοιες δυσλειτουργίες.

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
    2. Μόλις τώρα πήρα κι εγώ στην SAMSUNG. Εχω μοντέλο του 2015 και μου είπαν ότι δεν υποστηρίζεται. Παρ΄όλο που εμφανιζεται ως συμβατό μοντέλο στο ertdevices.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά,

      Εάν η απάντηση από τη Samsung είναι αρνητική δεν βλέπω τι θα μπορούσατε να κάνετε τουλάχιστον με την ΕΡΤ. Για τα υπόλοιπα κανάλια που επίσης διαθέτουν αντίστοιχες υπηρεσίες ίσως θα πρέπει να το ψάξετε λίγο.

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
    4. Σήμερα μπήκα στο ERTFLIX με την ακόλουθη διαδικασία , σε μοντέλο τις SAMSUNG UE46F6320 :
      μενού … σύστημα … ρύθμιση (περιλαμβάνει τη ρύθμιση smasrt hud)… κωδικός μου 1111 … και αλλάξω το region που είχε μόνο 3 χωρες (αυστρια , γερμανια και ακόμα 1 δεν θυμάμαι) , από αυστρια σε γερμανια .
      Ολοκλήρωσα την ρύθμιση και μπήκα στο ertflix αλλά τα γράμματα είναι τετράγωνα .

      Διαγραφή
    5. Έχω την LG smart τηλεόραση και έχω κάνει όλες τις ρυθμίσεις, όλη την εβδομάδα λειτουργεί το κόκκινο κουμπί για όλα τα κανάλια εκτός του ANT1, την Κυριακή όμως το κόκκινο κουμπί δεν λειτουργεί. Συμβαίνει και σε άλλους; Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Πριν λίγο επικοινώνησα με την υποστήριξη της Samsung και μου απάντησαν ότι το μοντέλο μου είναι παληάς τεχνολογίας του 2017 (Είναι η UE50KU6000W). s
    Στην ερώτηση μου ότι από τις ρυθμίσεις έχω ενεργοποιημένο το UBBTV και ότι με δοκιμές σε άλλα κανάλια παντώτας το περίφημο κόκκινο πλήκτρο, στο OPEN HD και στο SKAI HD μπορω και μπαίνω στο υβριδικό μενου, ενω σε όλα τα υπόλοιπα καθώς και στα κανάλια της ΕΡΤ, μου εμφανίζει στο κέντρο "Μη διαθέσιμο", άρα τα υπόλοιπα δεν το διαθέτουν και προφανώς η ΕΡΤ χρησιμοποιεί άλλο πρωτόκολλο της εφαρμογής απ ότι τα OPEN HD, SKAI HD, δεν μπορούσε να μου απαντήσει.
    Θεώρησα άσκοπο να του πώ ότι με απομεμακρυσμένη σύνδεση μάλλον θα είχαν την δυνατότητα να μου εγκαταστήσουν το πρόγραμμα που θέλει να λειτουργήσει η ΕΡΤ, γιατί είμαι βέβαιος ότι θα μου έλεγαν πως δεν μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Και για labrinik) Καλησπέρα,

      Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι μόνο θέμα λογισμικού έτσι, ώστε το πρόβλημα μη συμβατότητας να επιλυθεί με μία αναβάθμιση από την πλευρά του κατασκευαστή, αλλά είναι και ζήτημα του ποια ολοκληρωμένα κυκλώματα "φοράει" το κάθε μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται ψάξιμο και βεβαίως μια καλή αρχή είναι το επίσημο service του κατασκευαστή. Από εκεί και πέρα, και εφόσον υπάρχουν αμφιβολίες, μια καλή πηγή πληροφόρησης είναι το, άγιο όπως το λέω, διαδίκτυο ενώ δεν βλάπτει να ψάξουμε και για κάποιον γνώστη τεχνικό ή και να ζητήσουμε πληροφορίες (για πρωτόκολλα, συμβατές συσκευές κ.λ.π) και από τα ίδια τα κανάλια που παρέχουν τέτοιου είδους υπηρεσίες.

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
  12. Μια από τα ίδια και σε μένα. Σε σχετική επικοινωνία εισέπραξα τις ίδιες απαράδεκτες δικαιολογίες για παλαιότητά της τηλεόρασης. Επίσης αν κατάλαβα καλά αυτό συμβαίνει μόνο στις Samsung και υποψιάζομαι ότι επίτηδες αφήνουν το πρόβλημα για να ωθησουν το κόσμο να αλλάζει τα παλιότερα μοντέλα με πιο καινούρια. Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Ισχύουν τα όσα έγραψα πιο πάνω. Το ότι οι κατασκευαστές επιθυμούν και επιδιώκουν μαζικές πωλήσεις των καινούργιων μοντέλων τους είναι το μόνο σίγουρο!

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
    2. Η εταιρεία samsung δεν έχει κάνει ούτε μια αναβάθμιση στις τηλεοράσεις της.. η δική μου είναι ένα μοντέλο πριν τις smart 3d και δεν υποστηρίζει ίντερνετ στην Ελλάδα

      Διαγραφή
  13. Πάλι επικοινωνία με την samsung πριν λίγο. Η απάντηση στερότυπη, μπορεί να έχετε υβριδική στο open και το skai, αλλά η ΕΡΤ χρησιμοποιεί άλλη πλατφόρμα. Και γιατί δεν κάνετε με remote access μια αναβάθμιση? Η sony, η LG προχώρησαν σε updates, εσεις γιατί όχι? Η απάντηση δεν ξέρουμε αν θα γίνει στο μέλλον. Δηλαδή του λέω μια tv 50ρα 3ετίας, την θεωρείς παληά? Μήπως είναι πολιτική της εταιρίας για αγορά νεων συσκευών? Μου λέει τίποτα άλλο που να βοηθήσω? και εδώ τελείωσε η κουβέντα μας.
    Παρεπιπτόντως ο γιός μου στην Γερμανία έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο και έχει όλα τα κανάλια υβριδικά. επομένως ως συνήθως εδώ η ΕΡΤ μάσλλον θέλησε να πρωτοτυπίσει και διάλεξε διαφορετικη πλατφόρμα, εδώ μπορείς να το αντπαραθέσεις με το γαλλικό secam αντι του pal που είχε πάρει με την ανάλογη μίζα ο Καραμανλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,

      Δυστυχώς υπάρχει ζήτημα μέγα σχετικά με τα πρωτόκολλα / πρότυπα που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για τέτοιου είδους υπηρεσίες και ο κάθε μεγάλος του χώρου προσπαθεί να επιβάλλει το δικό του. Αυτός που την πληρώνει είναι συνήθως και δυστυχώς ο καταναλωτής ο οποίος δεν γνωρίζει τι του ξημερώνει με το προϊόν που αγόρασε. Το άλλο είναι ότι η Ελλάδα είναι μια τόσο μικρή αγορά που κανένας από τους μεγάλους δεν της δίνει ιδιαίτερη σημασία. Γενικώς πάντως για την Samsung δεν έχω και την καλύτερη γνώμη. . .

      Να είσαστε Καλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα, έχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο με εσάς , (UE55KU6000WXXH) και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με Samsung με ενημέρωσαν ότι το μοντέλο μου δεν υποστηρίζεται και δεν υπάρχει τι ανάλογο firmware για το Hbbtv!! Επίσης όταν ανέφερα το παράδειγμα σας και ότι μετά μπορεί να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα της Υβριδικής με απομακρυσμένη πρόσβαση τους στην συσκευή μου απάντησαν ότι ακόμη και αν ακόμη έχετε πρόσβαση, σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση της εφαρμογής Hbbtv θα χάσετε την πρόσβαση στην υβριδική!! Η ερώτηση μου είναι: έχετε ακόμη πρόσβαση στην υβριδική της ΕΡΤ?? Η εφαρμογή Hbbtv είναι διαθέσιμη και εγκατεστημένη στο smart hub της συσκευής σας? Αν ναι να τους πιέσω και εγώ για απομακρυσμένη ρύθμιση της τηλεόρασης μου και όσο αντέξει! Ευχαριστώ για το χρόνο σάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Το έψαξα λίγο. Το "κόκκινο κουμπί" για τα κανάλια της ΕΡΤ είναι ανενεργό! Έχει ξανασυμβεί, πάντως, να είναι ανενεργό για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά, ξαφνικά, να είναι διαθέσιμο και να λειτουργεί κανονικά. Το "κόκκινο κουμπί" στον ΣΚΑΙ λειτουργεί κανονικά. Το "κόκκινο κουμπί" στο OPEN εμφανίζει το μενού και αυτό είναι όλο. Σε όποια επιλογή κι αν κάνω εμφανίζεται το μήνυμα "The media cold not be loaded, either because the server or network failed or because the formst is not included". Επειδή είχα σύνδεση στο διαδίκτυο προφανώς η αιτία της μη λειτουργίας ήταν το "format". Τα περίφημα πρωτόκολλα για τα οποία το κάθε κανάλι μοιάζει να έχει υιοθετήσει και διαφορετικό. Όπως και να έχει και η υβριδική τηλεόραση στην πατρίδα μας μοιάζει να είναι μια πονεμένη ιστορία. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος κρατικός φορέας ο οποίος να έχει εκδώσει, και συνεκδοχικά, να έχει επιβάλλει σχετικές προδιαγραφές και έτσι το σύνηθες χάος μοιάζει αναμενόμενο. Το ερώτημα είναι αν, στην εποχή του Netflix, των παρόμοιων πλατφορμών και του διαδικτύου, αξίζει τον κόπο να μας απασχολούν τα "κόκκινα κουμπιά" των ελληνικών καναλιών. . .

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση, μάλλον έχετε δίκιο δεν πρόκειται να ασχοληθώ περαιτέρω. Καλή συνέχεια και ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ με μια LG 47" 8 ετών τώρα και αφού επικοινώνησα με την lg μου είπαν ότι είναι παλιό το μοντέλο και δεν υποστηρίζει. Κάθησα λοιπόν επειδή διάβασα παραπάνω ότι ο giant13 έχει την ίδια τηλεώραση με τον γιό του στην Γερμανία και εκεί παίζει και άλλαξα στην δική μου LG την επιλογή: ΧΩΡΑ απο ΕΛΛΑΔΑ σε ΓΕΡΜΑΝΙΑ όχι την γλώσσα. Αποτέλεσμα ήταν να εμφανηστεί το hbbtv στο μενού της τηλεώρασης αν και 8ετίας και να παίζει κανονικότατα το ERTFLIX. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι η ώρα ....είναι 2 ώρες πίσω. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πληροφορία. Ευχαριστώ πολύ που μας γνωστοποιήσατε την ενέργειά σας αυτή. Δυστυχώς αποδεικνύεται, ακόμα μία φορά, το πρόβλημα που υπάρχει στην ροή των πληροφοριών και, κυρίως, η αδιαφορία των "μεγάλων" εταιρειών απέναντι στον Έλληνα καταναλωτή τον οποίο συνηθέστατα αφήνουν στην μοίρα του. . .

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα. Έχω κ εγώ την Samsung UE50KU6000W. Στην αρχή η ερτ έβγαζε τηλεοράσεις samsung 2016 κ 17 πως είχαν συμβατότητα. Μετά από παρέμβαση της εταιρίας, φαντάζομαι, εμφανίζονται μόνο μοντέλα 18 κ 19. Η μαμά samsung λέει πως δεν υπάρχει συμβατότητα. ΟΜΩΣ ψάχνοντας βρήκα κ μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη, πως όπως γράφηκε κ παραπάνω από κάποιον, αν μπεις στο service Mode της τηλεόρασης και αλλάξεις το region σε Γερμανίας, ως δια μαγείας εμφανίζεται η εφαρμογή. Δεν το έκανα διότι δεν γνωρίζω γερμανικά. Αν γνώριζα θα το έκανα σίγουρα για να βγω από την περιέργεια. Δεν θα χαλάσει τίποτε κ επανέρχεται και στην προτερη κατάσταση το ίδιο εύκολα. Για να βρείτε πως μπαίνετε στο service Mode αν ψάξτε λίγο θα το βρείτε. Είναι μια αλληλουχία από πατήματα κουμπιών. Π. Χ. info, menu,mute k Power για τη δικιά μου. Όποιος το κάνει ας μας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες. Αν κάποιος αναγνώστης βγάλει άκρη μα το μπάχαλο καναλιών - εταιρειών παρακαλώ ας κάνει τον κόπο να μας ενημερώσει.

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
  18. Όπως ακριβώς το έγραψα πιο πάνω. Το "κόκκινο κουμπί" εμφανίστηκε και πάλι και λειτουργεί κανονικά στα κρατικά κανάλια!
    Άνευ άλλο σχολίου!

    Καλή Πρωτομαγιά, Καλό Μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επανέρχομαι με ευχάριστα νέα.
    Ξαφνικά από χθες το βράδυ έχω υβριδική και στην ΕΡΤ, χωρίς να ξαναασχοληθώ εδώ και μέρες με το θέμα.
    Δεν βλέπω κάποια νέα ενημέρωση λογισμικού στην συσκευή μου από πλευράς Samsung και με τίς όποιες γνώσεις σαν ηλεκτρονικός, πιστεύω πως η ΕΡΤ πρέπει να έκανε κάποιο update στο δικό τηςλογισμικό.
    Το μοντέλο που έχω είναι η UE50KU6000W του 2006.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα
      Δηλαδή δεν έκανες κάποιες κινήσεις εσύ στην τηλεόραση σου; πως εμφανίστηκε το hbbtv; επενέβη η samsung απομακρυσμένα ή όχι; αν θέλεις γράψε σε παρακαλώ τι ακριβώς έκανες γιατί βλέπω πως έχουμε ίδιες τηλεοράσεις.
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. giant13 & Theoel

      Καλησπέρα,

      Είναι δύσκολο τελικά να βγάλει κανείς συμπέρασμα σχετικά με το ισχύει εν προκειμένω στη χώρα μας. Ο καθένας πράττει, θαρρώ όπως και ό,τι νομίζει, κι εμείς παλεύουμε με τα τηλεχειριστήρια, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα πρωτόκολλα.

      Συνεπώς: Υπομονή και τύχη αγαθή!

      Καλή Εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Theol

    Menu
    Εκπομπη
    Προηγμένες ρυθμίσεις
    hbbtv (Το ενεργοποιείς και είσαι οκ)
    Τουλάχιστον θα μπαίνεις στην υβριδική του open και του skai.Έτσι το είχα αφήσει και ξαφνικά ενεργοποιήθηκε και στην ΕΡΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυστυχώς giant13, παρότι έχουμε ίδιες τηλεοράσεις, η δικιά μου δεν εμφάνιζε ποτέ και δεν εμφανίζει καθόλου στο μενού που παραθέτεις την επιλογή hbbt. Γιαυτό και ρώτησα τι έκανες κ αν είχε ανάμιξη η Samsung. Τέλος πάντων. Όπως αναφέρει κ παραπάνω ο οικοδεσπότης aeipote, ειναι δύσκολο τελικά να βγάλει κανείς συμπέρασμα σχετικά με το τι ισχύει εν προκειμένω στη χώρα μας. Ο καθένας πράττει, θαρρώ όπως και ό,τι νομίζει, κι εμείς παλεύουμε με τα τηλεχειριστήρια, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα πρωτόκολλα.
    Δεν ξέρω αν θα τα παρατήσω ακόμη. Μάλλον θα το ψάξω λίγο ακόμη.
    Πάντως σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπαινεις στο κρυφο μενου της τηλεορασης και αλλαζεις τη χωρα σε Γερμανια. Ετσι ενεργοποιειται η λειτουργια hybrid σε samsung. Στην μια τηλεοραση μου το εκαναν απο το σερβις στην αλλη το εκανα μονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οχι πας μενου και το γυρνας στα ελληνικα γλωσσα και επιλεγεις ελληνικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα διάβασα όλες τις απαντήσεις σας αλλά εμένα μου είπανε αλλά στο τηλ οι κύριοι της Samsung και αφού όλη μέρα προσπαθώ να βγάλω άκρη αλλά άκρη δε βγαίνει λέω να δοκιμάσω τη τύχη μου και εδω. Η τηλεόραση είναι μοντέλο 2020 αγορασμένη πριν από μια βδομάδα. Ενώ κάνω εγκατάσταση του hbbtv κανονικά μου εμφανίζει μήνυμα μη διαθέσιμο όταν πατώ το κόκκινο κουμπί. Στην ν αρχη μου είπανε και εκανα επανεγκατασταση μετά έκανα επαναφορά του Smart Hub το οποίο επίσης δε λειτουργησε. Στο τέλος πήρα τηλέφωνο και ζήτησα απομακρυσμενο έλεγχο και μου είπανε ότι δε γίνεται για το συγκεκριμένο θέμα και ότι φτιάξει το δίκτυο και να μιλήσω με τη Vodafone. Εγώ δε βρίσκω λογική σε αυτό καθώς το δίκτυο στο χώρο που είναι η τηλεόραση παίζει απρόσκοπτα όλες τις εφαρμογές. Κάποια άποψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χωρίς να σε ξέρω σε φαντάζομαι καθήμενο στο καινούργιο καναπέ,όλα τα τηλεφωνα , τηλεχειριστήρια ,modem, εγχειρίδια "σιμά" σου,κι εσένα σε αναμονή.
    Αν μη τη άλλο ήσουν τόσο περιγραφικός που γέλασα με τη ψυχή μου.🤣🤣🤣
    Εγώ ψάχνω λύσεις για να μπω στη πλατφόρμα της Ερτ με Samsung του 14.
    Μάλλον τρελός παπάς με βάφτισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσες τηλεοράσεις το αναφέρουν στο manual το έχουν κανονικά ως δυνατότητα, από τεχνικής πλευράς.
      Δυστηχώς για την Ελλάδα, στα μοντέλα πριν του 2018 η Samsung την υπηρεσία του HBBTV την έχουν απενεργοποιημένη, στα μοντέλα που την έχουν κανονικά εγκατεστημένη!!!. Ίσως γιατί μέχρι τότε κανένα κανάλι στην Ελλάδα δεν το υποστήριζε.
      Επειδή όμως το χαρακτηριστικό αυτό το έχετε αγοράσει, το δικαιούστε!!!
      Οπότε καλέστε τους τηλέφωνο να σας το ενεργοποιήσουν μέσω δικτύου.

      Διαγραφή
  26. Χωρίς να σε ξέρω σε φαντάζομαι καθήμενο στο καινούργιο καναπέ,όλα τα τηλεφωνα , τηλεχειριστήρια ,modem, εγχειρίδια "σιμά" σου,κι εσένα σε αναμονή.
    Αν μη τη άλλο ήσουν τόσο περιγραφικός που γέλασα με τη ψυχή μου.🤣🤣🤣
    Εγώ ψάχνω λύσεις για να μπω στη πλατφόρμα της Ερτ με Samsung του 14.
    Μάλλον τρελός παπάς με βάφτισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,

      Τώρα είδα το σχόλιό σας! Χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε!
      Δύσκολο να αυτό που ψάχνετε βρείτε.

      Να είσαστε Καλά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, προσπαθώ κι εγώ να βρω άκρη για smart Samsung του 14, κοντεύω να γίνω χάκερ, αν βρήκατε κάποια λύση παρακαλώ ενημερώστε!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα σας,
    είμαι κάτοχος της τηλεόρασης με κωδικό μοντέλου : UE48J6200AWXXH του 2016.
    Η συγκεκριμένη συσκευή έχει στα χαρακτηριστικά της κανονικά την υπηρεσία, HBBTV.
    1.Συνδέομαι στο λογαριασμό Samsung.
    2.Μπαίνω στο menu στην επιλογή HBBTV, διαβάζω τους όρους και κάνω Αποδοχή αυτών.
    3.Στη συνέχεια, επιλέγοντας, ένα κανάλι που υποστηρίζει την υπηρεσία, πχ ΕΡΤ συνεχίζει να μη συνδέεται.

    Δείχνει ότι η ενεργοποίηση του, HBBTV στο συγκεκριμένο μοντέλο, χρειάζεται και επιπλέον ενέργειες, από την εταιρεία διαδικτυακά. Στο μοντέλο υποστηρίζεται η υπηρεσία, αλλά την έχουν οι μάγκες απενεργοποιημένη στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα,

    Πέρα από το "κόκκινο κουμπί" κυκλοφορεί και μία εφαρμογή με την οποία η πρόσβαση στην ERTFLIX γίνεται, μετά την εγκατάστασή της στην τηλεόραση, με ένα εικονίδιο όπως ακριβώς και για το NETFLIX. Πληροφορίες στο URL που ακολουθεί:

    https://www.youtube.com/watch?v=t5AbX3gcIcQ&ab_channel=%CE%95%CE%A1%CE%A4%CE%91.%CE%95.

    Ελπίζω να βοήθησα.

    Να είσαστε Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή