Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

0394. Μηνύματα

Απόγευμα Κυριακής. Βρίσκομαι στο υπόγειο της Τ47. Στο βασίλειο μου. Το επιτραπέζιο ημερολόγιο ανοιγμένο στη σελίδα της 11 Νοεμβρίου 2007. Ασχολούμαι με τα “χαρτιά” μου. Στα χέρια ένας ογκώδης φάκελος. Περιέχει, κυρίως, εκτυπώσεις μηνυμάτων e-mail.

Μηνυμάτων που καλύπτουν μια χρονική περίοδο μεγαλύτερη των δέκα ετών. Μηνυμάτων στα οποία εμφανίζονται όλες οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις που, κατά καιρούς, χρησιμοποιούσα. Και στα οποία, βεβαίως, παρελαύνουν τα ονόματα όλων των ατόμων με τα οποία με τον τρόπο αυτό επικοινώνησα. Το δύσκολο είναι ότι τα χαρτιά αυτά δεν είναι ταξινομημένα ούτε κατά ημερομηνία ούτε κατά άτομο.

Αταξινόμητα, λοιπόν, τα ξεφυλλίζω και αναθυμάμαι. Μου κάνει εντύπωση η έκταση και η ποιότητα της αλληλογραφίας μου με κάποια άτομα. Άτομα τα οποία εξακολουθούν να βρίσκονται στο περιβάλλον που κινούμαι. Άτομα με τα οποία η σχέση μοιάζει να έχει πλέον υποβαθμισθεί. Διαβάζω τα όσα μεταξύ μας πήγαν και ήρθαν και μελαγχολώ. Αλλιώς φαινότανε ότι θα προχωρούσαν κάποιες σχέσεις. Έτοιμες να ανθίσουν ήταν και δεν άνθισαν. Συνευθύνομαι. Λανθασμένοι χειρισμοί, ασυνέπειες, έλλειψη τόλμης, μεγάλα διαστήματα σιωπής.

Τα αγαπώ αυτά τα κείμενα. Μερικά δε τα θεωρώ εξαιρετικά. Δείχνουν τις πορείες κάποιων σχέσεων. Πως πύργωσαν, πως έσβησαν. Σε κάποια ανακαλύπτω νέες πτυχές. Υπάρχουν κείμενα που πέρασαν έτσι και τα οποία, με το φως της εκ των υστέρων εξέλιξης της σχέσης, μοιάζουν σημαντικά. Κείμενα που σε κάνουν να απορείς. Να λες:
Εγώ τα έγραψα αυτά; Σε μένα ήλθε αυτό;

Κι όμως. Έτσι είναι. Είχα, σε κάθε περίπτωση, τις ευκαιρίες μου. Και πέρασαν και πάνε. Άλλες απαντήσεις, άλλες εξελίξεις πόθησα. Και έγιναν άλλα κι αλλιώς. Ας είναι. “Ότι πέρασε, πέρασε σωστά”. Δε γνωρίζω πώς να διαμαρτυρηθώ ούτε και το θέλω.

Φυλακισμένες σελίδες Α4 σ’ ένα φάκελο ογκώδη. Κάποιες κιτρινισμένες. Πολυκαιρισμένες. Άλλες πιασμένες με συνδετήρες. Κάποιες συρραμένες με τα πρώτα ίχνη σκουριάς στα συρματάκια. Ασπρόμαυρες και κάποιες ελάχιστες έγχρωμες. Κάποια μηνύματα, κυρίως μέσω Incredimail, διακοσμημένα με εικόνες και εικονίδια. Ανασύρω. Διαβάζω. Αναγεύομαι. Ένα χάδι στο στομάχι. Ένα χαμόγελο στη ματιά. Στο βασίλειο μου. Ακούω τη μουσική που μου αρέσει, ξετυλίγω ένα κομμάτι από το παρελθόν μου. Πρόσωπα, καταστάσεις, εικόνες. Γλυκό βραδάκι Κυριακής στην Τ47.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να αφιερώσω τον απαιτούμενο χρόνο και να ταξινομήσω αυτά τα χαρτιά. Κατά άτομο. Και θα το κάνω.


Από το άλμπουμ των Νίκου Ξυδάκη – Θοδωρή Γκόνη “Τένεδος” ακούγεται το τραγούδι “Κόκκινο του Έρωτα Κουμπί” με την Δώρα Μασκλαβάνου.

 12/11/2007

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

0393. Παραλλαγή

Στο τραγούδι του “Άτακτη” ο Μάρκος Βαμβακάρης γράφει και τραγουδά:

Ήθελα να σ’ αντάμωνα
να σου ’λεγα καμπόσα,
κι αν δε σου γύριζα το νου
αχ... να μου ’κοβαν τη γλώσσα

Αλλά πόσο μπορεί κανείς να προσμένει κάτι τέτοιο και να κινδυνεύει να χάσει και τη γλωσσίτσα του;

Παραλλαγή, λοιπόν, και:

Ήθελα να μ’ αντάμωνες
να μου ’λεγες καμπόσα,
κι αν δε μου γύριζες το νου
αχ... να σου ’κοβαν τη γλώσσα

Και ότι θέλει ας κάνει. Άμα πια!


Ακούγεται το τραγούδι του Μάρκου Βαμβακάρη “Πρέπει να Ξέρεις Μηχανή” τραγουδισμένο από τον ίδιο.


09/11/2007

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

0392. Νόει το Πραττόμενον [Βίας ο Πριηνεύς]

Το διαδίκτυο δίνει τα εργαλεία. Εγώ τα χρησιμοποίησα. Από το πρόγραμμα “Analytics” του Google, λοιπόν, τα όσα ενδιαφέροντα ή μη ακολουθούν και αφορούν το παρόν ηλεκτρονικό ημερολόγιο και την, ενιαύσιας διάρκειας, χρονική περίοδο 1 Νοεμβρίου 2006 – 31 Οκτωβρίου 2007.

Πλήθος επισκεπτών
9.408
Σύνολο επισκέψεων
19.362
Σύνολο σελίδων
29.964
Σελίδες/επίσκεψη
1,55
Όπου φύγει-φύγει [%]
78,16
Επισκέψεις ανά ημέρα
53,19
Μέσος χρόνος παραμονής [λ:δ]
1:47
Νέες επισκέψεις [%]
47,88

Για τις επισκέψεις υπάρχει η πιο κάτω κατανομή, κατά πλήθος και ποσοστό:

Προέλευση επίσκεψης
Πλήθος
Ποσοστο [%]
Άλλα ημερολόγια
9.419
48,65
Μηχανές αναζήτησης
7.103
36,69
Κατ’ ευθείαν
2.802
14,47
Άλλα
38
0,20

Ειδικότερα, κατά πηγή, και πάντοτε για τις επισκέψεις έχουμε:

Προέλευση επίσκεψης
Πλήθος
Μέση Διάρκεια
Νέες Επισκέψεις [%]
Όπου Φύγει – Φύγει [%]
Google
6.967
1:17
66,84
77,06
Κατ΄ ευθείαν
2.802
1:56
52,96
80,55
1.020
1:60
49,90
77,84
915
1:52
1,20
70,82
Blogger.com
437
1:45
26,54
76,20
390
1:56
30,26
79,74

Κ.λ.π.

Οι επισκέψεις προήλθαν από 49 συνολικά χώρες. Από Ελλάδα, Γερμανία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Αυστραλία κ.λ.π.
Η “πίστη” των επισκεπτών αποτυπώνεται στον Πίνακα που ακολουθεί:

Φορές
Πλήθος Επισκέψεων
Ποσοστό [%]
1
9.271
47,88%
2
1.244
6,42%
3
622
3,21%
4
421
2,17%
5
315
1,63%
6
250
1,29%
7
216
1,12%
8
195
1,01%
9-14
872
4,50%
15-25
1.019
5,26%
26-50
1.270
6,56%
51-100
1.209
6,24%
101-200
779
4,02%
200+
1.679
8,67%

Ενώ το βάθος “χρόνου” των επισκέψεων στον ακόλουθο:

Bάθος [Δευτερόλεπτα]
Πλήθος Επισκέψεων
Ποσοστό [%]
0-10
15.398
79,53%
11-30
379
1,96%
31-60
437
2,26%
61-180
973
5,03%
181-600
1.150
5,94%
601-1.800
817
4,22%
1.801+
208
1,07%

Οι πρώτες δέκα λέξεις, ή φράσεις, που χρησιμοποιήθηκαν στις αναζητήσεις εμφανίζονται στον Πίνακα που ακολουθεί:

Λέξη ή φράση
Πλήθος
Μέση Διάρκεια
Νέες Επισκέψεις [%]
Όπου Φύγει – Φύγει [%]
aeipote
461
2:26
9,33
77,72
αειποτε
256
1:56
4,69
70,70
το κάστρο της μνήμης
204
3:46
0
71,57
hondos center
133
0:20
97,74
94,74
χωρισμός
91
0:54
75,82
76,92
τσάκαλος οδυσσέας
89
3:24
6,74
8,99
hondos
88
1:23
80,68
89,77
αειποτε νκ 0293
74
2:00
0
33,78
αείποτε
67
3:16
2,99
70,15

κ.λ.π.

Υπάρχει ένα πλήθος επιπλέον πληροφοριών, σχεδόν για ότι σχετικό μπορεί κανείς μα φανταστεί, αλλά θεωρώ ότι τα βασικά αναφέρθηκαν ήδη.
Τι μένει από αυτή την ιστορία; Το ποσοστό του “όπου φύγει-φύγει” (ελεύθερη, και αντιπροσωπευτική θαρρώ, μετάφραση του bounce rate) [78,16%] και η μέση χρονική διάρκεια παραμονής στο ημερολόγιο [1 λεπτό και 47 δευτερόλεπτα]. Και βεβαίως η μεγάλη συμβολή των αγαπητών συναδέλφων στην επισκεψιμότητα του συγκεκριμένου ημερολογίου και το σημαντικό πλήθος ατόμων [4.937] που επισκέφθηκαν το ημερολόγιο αυτό περισσότερες από 26 φορές τους προηγούμενους 12 μήνες.

Λοιπόν, Νόει το Πραττόμενον και ο νοών νοείτω.


Ακούμε το συγκρότημα “The Ventures” στο κομμάτι “Walk, Dont Run” από το άλμπουμ “RocknRoll Instrumentals”.


07/11/2007