Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

1545. Λέσβος και Πολιτεία

 

Την Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2024. Αθήνα. «Η Λέσβος» (επί της οδού Εμμανουήλ Μπενάκη 38). ΗΣ. «Πολιτεία» και:

























Επειδή διάβασα μια θετική κριτική για το βιβλίο στο διαδίκτυο και μου κίνησε το ενδιαφέρον. Έτσι κι αλλιώς έργο συγγραφέα από το Περού δεν υπήρχε στη βιβλιοθήκη μου και σκέφτηκα να μην αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη. . .




























Επειδή διάβασα μια θετική κριτική για το βιβλίο στο διαδίκτυο, στην ίδια ανάρτηση που μου κίνησε το ενδιαφέρον για το πιο πάνω βιβλίο, και εις τα τοιαύτα σπεύδω!
 


























Επειδή μια αδυναμία στη σειρά «Στοχασμοί», του εκδοτικού οίκου «στιγμή», την έχω (το συγκεκριμένο ήταν το ενδέκατο της σειράς). Γοητευτικό και το ότι για να αποκτήσεις πλήρη πρόσβαση στις σελίδες του απαιτείται χαρτοκόπτης! (Αγαπημένη διαδικασία που πολύ δύσκολα χρειάζεται πλέον). Το ξεφύλλισα. Βρίσκω το περιεχόμενό του εξαιρετικό!
 
Και ένα ακόμα βιβλίο που δεν το αγόρασα από την «Πολιτεία», αλλά προέκυψε από αλλαγή ενός βιβλίου, που μου χάρισε, την πιο πάνω Πέμπτη, ο ΗΣ και το οποίο, με το θάρρος που δίνει η πολυετής και ειλικρινής φιλία, του είπα πως θα το αλλάξω. Λοιπόν «Πρωτοπορία» και:

«Εμμονή», A.S. Byatt, ΠΟΛΙΣ, 2022, Μετάφραση: Κατερίνα Σχινά



























Βιβλίο το οποίο προηγήθηκε του «Η Παρθένος Στον Κήπο» και το οποίο επίσης αναφέρεται στην ανάρτηση του διαδικτύου που κίνησε το ενδιαφέρον μου για τα δύο πρώτα πιο πάνω βιβλία.
 
Να πηγαίνετε σε μεζεδοπωλεία με φίλους,
Να διαβάζετε
Να είσαστε Καλά!
 
Ένα κλικ μακριά η Γιοβάννα τραγουδά «Αν Θυμηθείς Τ’ Όνειρό Μου» [1960], σύνθεση των Μίκη Θεοδωράκη, Νίκου Γκάτσου. Θεία φωνή, θεσπέσια ερμηνεία!


20/09/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου