Κυριακή 31 Μαΐου 2020

1287. Δυνατότητες ή Αποτυπώνοντας . . . περιπάτους


Δυνατότητες. Αυτό προσφέρει, θα έλεγα απλόχερα, η εποχή μας. Ένα πλήθος μέγα δυνατοτήτων που πέντε, δέκα μόλις χρόνια πριν θα ήταν πραγματικά αδιανόητο. Μια διαδικασία, συνεχούς παροχής νέων δυνατοτήτων, σε εξέλιξη. Ένας Θεός γνωρίζει το τι δυνατότητες θα έχουν στη διάθεση τους όσοι περιμένουν τη σειρά τους να γεννηθούν.

Ανάμεσα στις δυνατότητες και αυτές που παρέχει το Google Earth και η τεχνολογία η σχετική με το GPS γενικότερα. Τεχνολογία που βρήκε, βεβαίως, πεδίο εφαρμογής λαμπρό στα Smartphones για να περάσει και στις συσκευές τύπου smartwatch wearables. Διαθέτοντας ένα Smartphone ή ένα wearable είναι πολύ εύκολο να καταγράψεις τη διαδρομή σου πάνω στην επιφάνεια της γης.

Και όχι μόνο αυτό! Ανάλογα με το λογισμικό και τις δυνατότητες της συσκευής σου είναι δυνατόν να έχει πληροφορίες όπως: Απόσταση που διανύθηκε, πλήθος και μέσο μήκος βημάτων, καρδιακοί παλμοί, μέση ταχύτητα, υψομετρική διαφορά κι εγώ δεν ξέρω άλλο τι.

Με τη γνωστή μανία μου για καταγραφή και έχοντας στη διάθεσή μου ένα Smartphone (Huawei 20 Pro) και ένα wearable (Honor Band 5) βάλθηκα να καταγράψω τους περιπάτους μου. Στην αρχή από περιέργεια και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή “Pacer”, στο κινητό, και μετά, βάζοντας ως στόχο το λιγότερο 5000 βήματα κάθε ημέρα, για πρακτικούς λόγους. Στον στόχο των 5000 βημάτων ανά ημέρα βοηθά κυρίως το σχετικό καταγραφικό του Honor Band 5 (μιας και το έχω μονίμως επάνω μου).

Στην αρχή χρησιμοποιούσα το Google Earth για να αποτυπώσω, χειροκίνητα, τη διαδρομή μου και να υπολογίσω την απόσταση που είχα διανύσει. Παράδειγμα η εικόνα στην αρχή της ανάρτησης. Μετά άρχισα να αξιοποιώ τις σχετικές δυνατότητες των έξυπνων συσκευών μου για να καταλήξω (και) σε εικόνες όπως οι τρεις που ακολουθούν:






Δεν νομίζω ότι θα συνεχίσω να αποθηκεύω για πολύ ακόμα τέτοιες εικόνες. Κάποια στιγμή θα βαρεθώ να καταγράφω λεπτομερώς κυρίως τις συνήθεις διαδρομές. Θα συνεχίσω, πιστεύω, για διαδρομές / περιπάτους πέραν του συνηθισμένου όταν και αν αυτές έλθουν.

Να είσαστε Καλά και να Προσέχετε,
Καλό Ιούνιο!

Ένα κλικ μακριά το ηλικίας τριάντα πέντε ετών κλασικό «Walking On Sunshineαπό το συγκρότημα Katrina And The Waves:



31/05/2020

3 σχόλια:

  1. Σωστά! Δεν θα ταίριαζε τίποτε άλλο καλύτερα από το Walking On Sunshine σε αυτό το ποστ!
    Δεν ήξερα ότι μπορούμε στα κινητά μας να καταγράψουμε τα βήματά μας.
    Θα είχε ενδιαφέρον να κάνω κάτι τέτοιο, αν και θα ήταν απογοητευτικό, καθώς δεν περπατάω μεγάλες αποστάσεις, αλλά και πάλι...
    Εννοείται ότι θα πω φτηνές δικαιολογίες του τύπου "δεν μπορώ να αφήνω για πολύ μόνη τη μητέρα" ή "είναι πολύ μικρή η πόλη του Άργους και δεν έχει και μεγάλες διαδρομές έτσι κι αλλιώς" και άλλα τέτοια, προκειμένου να κρύψω την τεμπελιά που έχω πάθει τελευταίως!
    Όταν έμενα εκεί, από το 1990 έως και το 1994, η αγαπημένη μου διαδρομή δεν ξέρω αν ήταν μικρή, αλλά σίγουρα ήταν πολύυυυυ πιο μεγάλη από αυτές που κάνω τώρα. Ξεκίναγα από την μέση της Ελ. Βενιζέλου όπου κατοικούσαμε, προχωρούσα στη Θράκης, έβγαινα Γούναρη, κατέβαινα την Ιασωνίδου, χάζευα τις βιτρίνες, καμιά φορά έπαιρνα και λίγα εκλαιράκια από το ζαχαροπλαστείο "Ελληνικό", το οποίο δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα και γυρνούσα σπίτι από τη Χαλδείας, μετά Παπαφλέσσα και μετά στο σπίτι!
    Όταν βαριόμουν πολύ γύρναγα από την Αργοναυτών ή από τη Ριζούντος.
    Βασικά νομίζω ότι για τα εκλαιράκια την έκανα τη διαδρομή!

    Καλό μήνα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου εξαδέλφη,

    Αποτύπωσα τη διαδρομή σου στο Google Earth, με την υπόθεση ότι κατοικούσες στον αριθμό 77 της Ελ. Βενιζέλου. Η πρώτη διαδρομή που περιγράφεις δίνει 2790 m (και με ολίγον από Λαμίας). Γνωστοί, καλοί δρόμοι που τους έχω περπατήσει κι εγώ. Το "Ελληνικό" κι εγώ δεν ξέρω, αν ακόμα, υπάρχει. Θα ρωτήσω σχετικά μία φίλη που κατοικεί στην οδό Αργοναυτών και θα σε ενημερώσω. Είναι καλό να γνωρίζουμε αν ακόμα μπορούμε να βρούμε τα γλυκάκια που αγαπήσαμε!

    Να είσαι Καλά,
    Καλό Τυρίμερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα μία στα γρήγορα, διότι ράβω ένα καλοκαιρινό φόρεμα και δεν προλαβαίνω!
      Να φανταστείς πως δεν έριξα ούτε μια ματιά στο νέο σου ποστ.
      Αλλά ήθελα να δω την απάντησή σου εδώ!
      Καλά τα υπολόγισες.
      Έπεσες λίιιιγο έξω στον αριθμό.
      Στο 94 νοικιάζαμε εκείνη την 4ετία.
      Στο μεταξύ βλέπω ότι περπατούσα αρκετά.
      Ήμουν και νέα ακόμα τότε.
      Το 1990 είχα τα μισά χρόνια από ότι έχω τώρα.
      Οι τωρινοί περίπατοι δεν έχουν καμία σχέση με την εποχή εκείνη.
      Άσε που έχω την εντύπωση πως όλο το Άργος περιμετρικά είναι η μισή απόσταση από αυτήν που έκανα τότε!
      Όπως και να έχει, ευχαριστώ που ασχολήθηκες με τις αποστάσεις που έκανα τότε και που με πληροφόρησες!
      Να έχεις μια ωραία εβδομάδα από αύριο και θα επισκεφτώ και το νέο ποστ όταν τελειώσω με το φόρεμα!

      Διαγραφή