Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

1007. Ένα Ιδιαίτερο Άκουσμα


Στην εγγραφή 1004. Τραγούδια Που δεν Βρέθηκαν εξιστόρησα τις προσπάθειες που έκανα προκειμένου να εξασφαλίσω ότι τα ακούσματα, όπως τα ονόμασα στην προηγούμενη εγγραφή, που αναφέρονται στις εγγραφές του παρόντος e-ημερολογίου πραγματικά . . . ακούγονται για να καταλήξω στο ότι:

Τελικά βρέθηκαν 25 εγγραφές στις οποίες γίνεται αναφορά σε τραγούδια τα οποία στάθηκε αδύνατο να εντοπίσω στο ΥouΤube. Εξακολουθώ να το ψάχνω και μια πιθανότητα είναι τουλάχιστον κάποια σπάνια τραγούδια να τα ανεβάσω εγώ στο ΥouΤube. Θα δείξει!

Στην προηγούμενη εγγραφή, και πάλι, έγραψα ότι:

Δύο από τα ακούσματα είναι ιδιαίτερα. Το πρώτο είναι το 0332, του 2007, όπου ακούγεται ο πατέρας μου να παίζει ούτι.

Συνδυάζοντας, λοιπόν, τα δύο πιο πάνω αποσπάσματα σήμερα ανεβάζω το ιδιαίτερο, όπως το ονόμασα, άκουσμα της εγγραφής 0332. Ellis Island, 11 Ιουνίου 1910 το οποίο παρουσίαζα ως εξής:

Στη μουσική υπόκρουση ακούγεται ο πατέρας μου να παίζει στο ούτι ένα παραδοσιακό τραγούδι της Βολισσού Χίου. Η ηχογράφηση έγινε κάπου στην δεκαετία του 80 σε ένα απλό μονοφωνικό κασετόφωνο. Η “ψηφιοποίηση” έγινε από εμένα κατά τα γνωστά.

Για την παρούσα εγγραφή επέλεξα να ανεβάσω, κατεβάζοντάς το από το YouTube στο οποίο το . . . ανέβασα, το άκουσμα με τη μορφή Video Clip, στατικού έστω, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες του πατέρα μου. Σημειώνω ότι ο πατέρας μου ήταν αυτοδίδακτος με μεγάλη αγάπη στην παραδοσιακή μουσική της πατρίδας του.

Να είσαστε όλες και όλοι Καλά!


28/02/2015

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Ν..... φέρνει δάκρυα στα μάτια η ακρόαση του κομματιού αυτού, παιγμένου από τον ίδιον τον πατέρα σου .... πώς μερικοί (τυχεροί) άνθρωποι καταφέρνουν να παραμένουν ζωντανοί και μετά τον βιολογικό θάνατό τους!
    Αν θυμάσαι, γνωριστήκαμε μέσω πολλαπλών (και σημαντικών) συμπτώσεων στην καταγωγή, ανατροφή, ζωή μας .... Ε, λάβε κι' άλλη μία: Ο μεγάλος μου ο γιος (ο φαντάρος) έχει και παίζει και αγαπάει πολύ ....... ούτι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,

    Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. . .
    Προφανώς ένα mp3 DVD (αείποτε blog 2005 - 2014) είναι στη διάθεσή σου.

    Να είσαστε όλοι Καλά!

    Καλό Μάρτιο,
    Καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή