Πέμπτη 15 Αυγούστου 2024

1539. Ad Infinitum (Φωνομήνυμα)


Λοιπόν, έχω μία συνήθεια. Όταν, κυριολεκτικά ουρανοκατέβατες, έρχονται στο νου μου κάποιες σκέψεις σπεύδω να τις αρθρώσω σε λόγο και, μέσω του κινητού μου, να τις ηχογραφήσω. Τις ηχογραφήσεις αυτές τις μεταφέρω σε ένα φάκελο του Η/Υ μου με τίτλο: ΦΩΝΟΜΗΝΥΜΑΤΑ
 
Αυτές οι ηχογραφήσεις αποτελούν συνηθέστατα την πρώτη ύλη για σχετικές εγγραφές στο μπλογκ: oligistos
 
Στη σημερινή εγγραφή παρουσιάζω, απομαγνητοφωνημένο -έτσι το λένε, ένα φωνομήνυμα του Σαββάτου, 10 Αυγούστου 2024. Ιδού!
 
Θα ήθελα πολύ ν’ ακούσω έναν Ρωμαίο να λέει  Ad Infinitum”. Περίεργα πράγματα συμβαίνουνε στη σκέψη του καθενός και στη δική μου ομοίως. Σήμερα που έχουμε Σάββατο, είναι 10 Αυγούστου 2024, η ώρα είναι περίπου 9 και 10 το πρωί κι εγώ σου μιλώ από την βεράντα της Ταινάρου 47, όπου διαβάζω το εξαιρετικό μυθιστόρημα του Fredrik Backman «Μπιέρνσταντ Εναντίον Όλων». Μάλιστα! Αυτά! Λοιπόν; Εσείς θα θέλατε να ακούσετε έναν Ρωμαίο να λέει «επ’ άπειρον», δηλαδή “Ad Infinitum”; Ιδού η απορία! Φιλιά!
 
Χρόνια Πολλά, να είσαστε Καλά!
 
Ένα κλικ μακριά το κλασικό Save The Last Dance For Me” [1960], των Doc Pomus, Mort Shuman, με τους Drifters και τον  Ben E. King:


15/08/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου