Την
Τετάρτη, 18/10/2023, κατέβηκα, με τη Β., στη Γλυφάδα. “Public”, “Cosmodata”, “Ganesh”. Στο πρώτο και το τρίτο έψαχνα το Lego Creator 40468 (Yellow Taxi). Δεν το βρήκα. Στην “Cosmodata”, έψαχνα ένα “RF Splitter”. Ούτε αυτό, με τις
προδιαγραφές που ήθελα, το βρήκα.
Όμως,
στο υπόγειο “Ganesh”, βρήκα
κάτι άλλο. Βαδίζοντας και κοιτώντας τα ράφια με τα στατικά μοντέλα αυτοκινήτων
η ματιά μου έπεσε σ’ ένα εμφανώς ταλαιπωρημένο κουτί και μάλιστα σε σημείο
άσχετο με το περιεχόμενό του.
Επρόκειτο
για ένα κουτί της σειράς Easy
Kit της Revell. Κουτί
που περιείχε είκοσι οκτώ (28) κομμάτια, τα είκοσι έξι (26) από τα οποία από
πλαστικό, η συναρμολόγηση των οποίων οδηγούσε σε μία κόκκινη Ferrari 360 Challenge, του 2003, σε κλίμακα 1:32.
Συγκεκριμένα στη Ferrari
που
οδηγούσε ο Markus Lehner.
Ποιος
γνωρίζει πόσα χρόνια, κυριολεκτικά, βρισκόταν στο συγκεκριμένο κατάστημα
μετακομίζοντας από ράφι σε ράφι. Ομολογώ πως μου άρεσε το απρόσμενο αυτό
εύρημα. Δεν ήθελε πολύ. Καταβάλλοντας το, λογικό, τίμημα των 14,90 € βγήκα στην
Αγγέλου Μεταξά με το ταλαιπωρημένο κουτί στην κατοχή μου.
Την
Τρίτη, 24/10/2023, και μετά την, μερική, συναρμολόγηση του ZHEGAO
Blocks LZ8259 [China Hongya Cave Gate], για το οποίο
σκοπεύω να γράψω, εκτενώς, σε επόμενη εγγραφή, αποφάσισα να συναρμολογήσω και
τη Ferrari.
Όταν
άνοιξα το κουτί με περίμενε μια μικρή δυσάρεστη έκπληξη. Κάποιος λεβέντης και
καραμπουζουκλής είχε αφαιρέσει τις οδηγίες συναρμολόγησης. Έψαξα να τις βρω στο
διαδίκτυο. Δεν τα κατάφερα. Έλεγξα, ωστόσο, την πληρότητα τού, εκτός των
οδηγιών, περιεχομένου. Ευτυχώς, δεν έλλειπε κάτι.
Είκοσι οκτώ (28) κομμάτια είναι μόνο, σκέφτηκα, και έχω συναρμολογήσει, γενικώς, χιλιάδες! Σιγά να μη χρειάζομαι οδηγίες! Λοιπόν, τη συναρμολόγησα την κόκκινη Ferrari 360 Challenge. Αντιμετώπισα δύο προβληματάκια.
Το
πρώτο είναι ότι έσπασαν τα στηρίγματα του μπροστά αριστερά φαναριού όταν το
στραβοτοποθέτησα και επιχείρησα να το αφαιρέσω. Έλυσα το πρόβλημα
χρησιμοποιώντας υγρή κόλλα για συναρμολογούμενα (και το φανάρι θόλωσε ελαφρώς).
Το
δεύτερο πρόβλημα το αντιμετώπισα με τους δύο καθρέφτες που δεν κούμπωναν στη
θέση τους. Ίσως αφαιρώντας τους από το πλαίσιο στήριξης τους να τους κόντυνα
περισσότερο απ’ ότι έπρεπε. Η λύση δόθηκε και πάλι με χρήση της πιο πάνω υγρής
κόλλας.
Το
τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό, τουλάχιστον, οπτικά. Αυτό γιατί η
ποιότητα κύλισης της συναρμολογημένης Ferrari
είναι
απογοητευτική.
Λοιπόν:
Να είσαστε Καλά!
26/10/20232
Revell! Η πρώτη μου ενασχόληση με το μοντελισμό, Αείποτε. Εν έτει 1993. "Τιτανικός" η πρώτη μου κατασκευή. Σε μεγάλη κλίμακα. 25.000 δρχ κόστος τότε από το μαγαζί της εταιρείας στο Μαρούσι. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα. Ασχολήθηκα αρκετά, έκανα και άλλα μοντέλα. Όμως τα βλέπω να καταστρέφονται αργά-αργά σε σημείο να τα σιχαίνομαι. Ο λόγος; Πώς να προφυλάξω απ' τη σκόνη κοτζάμ καράβι; Έπρεπε να είναι σε διάφανο κουτί. Τώρα μοιάζει με τον "Τιτανικό" βυθισμένο στα βάθη της θάλασσας. Είναι φορές, που θέλω να το κάνω κομμάτια. Ο χώρος! Το ζωτικό πρόβλημα σε ένα λαϊκό σπίτι, φίλε μου. Δεν προσφέρεται για έργα τέχνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου και συγχαρητήρια.
Γεια σου Γιάννη.
ΔιαγραφήΤο μόνο σίγουρο πως ο μοντελισμός, σε κάθε μορφή του, χρειάζεται χρήμα και χώρο. Ατυχώς οι θήκες, για προφύλαξη των μοντέλων, αν υποτεθεί πως ο χώρος υπάρχει, κοστίζουν πανάκριβα. Σε κάθε περίπτωση η δημιουργικά χαρά της συναρμολόγησης παραμένει!
Να είσαι Καλά! :)