Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

1121. Γλυφάδα [185949 – 203405]

Προχθές. Εγώ. Η Canon Ixus 285 HS. Απογευματάκι. Γλυφάδα. Αναμνήσεις. Σπίτια. Δεν με κράτησαν. Με έδιωξαν. Οι δρόμοι. Οι άνθρωποι. Η φυσιογνωμία της πόλης. Οι αλλαγές. Τα καταστήματα. Η παραλία. Το ηλιοβασίλεμα. Το τραμ. Η ματιά που ξεπερνάει το φακό της μηχανής. Τα κλικ. Το ξεκαθάρισμα. Η απογοήτευση. Τα χαμηλά ISO. Ο θόρυβος. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Το μικρό μέγεθος. Το δέλεαρ. Στο τσεπάκι του πουκαμίσου. Το αντιπαθητικό, κλισέ πορτοκαλί, στις φωτογραφίες, του ηλιοβασιλέματος. Από τις 160, στις 128, στις 29. Αυτές:































Ένα κλικ μακριά Rare Earth και Get Ready”:



04/08/2017

3 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία!
    Πόσο την ήθελα μια βόλτα στη Γλυφάδα, δεν φαντάζεσαι!
    Από πέρυσι έχω να την επισκεφτώ, που είχα πάει για προσκύνημα στου Τάσου με τα νεγράκια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Γλυφάδα είναι όμορφη (και παλαιότερα ομορφότερη)!
    Το νεγράκι του Τάσου "παραδοσιακό" μεν, υπερτιμημένο δε (κυρίως στην τιμή)!
    Αν σου αρέσουν οι κρέπες, και βρεθείς στη γειτονιά μου, προτείνω "Golden Crepe" (Γιαννιτσοπούλου 3, πάνω από την πλατεία Εσπερίδων) με την καλύτερη σαλάτα του σεφ που έχω γευτεί ποτέ!

    Φιλώ Σε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τιμή είναι υπερβολικά μεγάλη, θα συμφωνήσω, αλλά μάλλον την έχουν στα ύψη για να σταματάω στο ένα νεγράκι!
    Με τις κρέπες δεν έχω σχέσεις εξάρτησης, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε μια καθώς πρέπει σαλάτα!
    Σημειώνω τη διεύθυνση, δια παν ενδεχόμενον!
    Κίσιζ λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή