Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

1182. Του Σεπτεμβρίου Δεκαεννέα Και «Πειραγμένες»

Τελευταία ημέρα σήμερα του Αυγούστου. Τέσσερις εγγραφές, ως τα τώρα, αξιώθηκα και η πέμπτη, και επιθυμητή, δύσκολο πολύ να μου προκύψει. Ακόμα μια φορά βλέπω την πλάτη της έμπνευσης και αισθάνομαι να μην πέντε λέξεις στη σειρά να βάλλω μπορώ. Του καιρού τα γυρίσματα. Του βίου οι συνιστώσες. Η παιδική ηλικία. Όλα!

Επειδή, λοιπόν, η έμπνευση δεν! από το πρωί σήμερα προετοιμάστηκα. Να ανεβάσω, σκέφτηκα, φωτογραφίες που έχω ήδη ανεβάσει στο Instagram. Ναι! Αλλά, επειδή Σεπτέμβριος από αύριο, να διαλέξω φωτογραφίες που ανέβασα (στο Instagram) τον μήνα Σεπτέμβριο. Και επειδή ο Σεπτέμβριος είναι ο ένατος του έτους μήνας να διαλέξω φωτογραφίες εννέα και μόνο. Τέτοιου, υψηλού συμβολισμού, σκέψεις έκανα!

Τρεις Σεπτέμβριοι στη διάθεση μου, αυτοί των ετών 2015, 16 & 17, και φωτογραφίες εξήντα επτά για τη χάρη μου. Λοιπόν, διάλεξα! Μου βγήκαν δεκαεννέα! Λέω να τις ανεβάσω όλες και να μην, από αυτές, δέκα κόψω. Χαλάει, βεβαίως, ο υψηλός συμβολισμός, ο πιο πάνω, μα! Τα έχει αυτά των bloggers o βίος!

Δεκαεννέα, λοιπόν και κλείσαμε! Δεκαεννέα στις οποίες μίκρυνα, για την ευκολία του να φορτωθούν, αρκετά το μέγεθος και τις όλες πέρασα από το ίδιο, του Photoshop, φίλτρο (και έτσι δικαιολογείται το του τίτλου «Πειραγμένες). Από αυτές δεκαπέντε είναι του 2015, δύο του 2016 και δύο του 2017. Για το όλον, μηνών και ετών, μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.  

Ακολουθούν οι δεκαεννέα πειραγμένες:




















Πολύ Καλό Σεπτέμβριο με όλες τις Χάρες και τις Χαρές Πνεύματος και Σάρκας ή και αντιστρόφως αν, τέτοιο κάτι, επιθυμείτε!


Ένα κλικ μακριά το αγαπημένο μου, από ταλαιπωρημένο 45άρι δισκάκι, “Aria di Settembreμε την Iva Zanicchi:

31/08/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου