Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

1174. Ανακατατάξεις


Το 2017 προστέθηκαν στη βιβλιοθήκη, της Τ47 γενικώς, εξήντα οκτώ (68) αντίτυπα βιβλίων. Το 2018, προς το παρόν, ογδόντα (80)! Ήρθε και έδεσε! Παρουσιάστηκε έλλειψη χώρου στα ντουλάπια που, πλέον, αποθήκευα τα καινούργια, σε βιβλία, αποκτήματά μου. Ξαναέκανα λοιπόν τη σκέψη: 

Μπα! Δεν έχω πολλά αντικείμενα. Έχω μικρό σπίτι!

Ατυχώς δεν ισχύει! Και πολλά αντικείμενα έχω και μεγάλο, τηρουμένων των αναλογιών, σπίτι.

Έπρεπε κάτι να κάνω για να αποσυμφορήσω τα ντουλάπια μου. Πόσα ντουλάπια; Ούτε λίγο ούτε πολύ, δέκα επτά (17) ντουλάπια, στην Τ47, φιλοξενούν βιβλία ή και βιβλία. Η λύση που σκέφτηκα ήταν να ανακατατάξω τα DVD που διαθέτω έτσι ώστε να κερδίσω χώρο για βιβλία. Τα DVD ήταν τοποθετημένα σε ένα έπιπλο της NEOSET και σε εννιά ράφια του μήκους ογδόντα εννέα (89) εκατοστών το καθένα. Συνολικό μήκος που καταλάμβαναν τα DVD: 9X89 εκατοστά ή οκτακόσια ένα (801) εκατοστά ή οκτώ (8) μέτρα, αν προτιμάτε.

Ανακατάταξα, λοιπόν, τα πιο πάνω DVD, τοποθετώντας τα οριζόντια και δημιουργώντας, σε μερικά από τα ράφια, διπλή σειρά, πάντα οριζόντιων DVD. Με αυτόν τον τρόπο έχασα, βεβαίως, τη δυνατότητα της γρήγορης εύρεσης, κάποιου συγκεκριμένου DVD, αλλά κέρδισα τρία ράφια, μήκους ογδόντα εννέα (89) εκατοστών το καθένα. Αποσυμφόρησα, με τον τρόπο αυτό, τα ντουλάπια μου, τοποθέτησα βιβλία στα ράφια που ελευθέρωσα, και μου έμειναν και κάτι λίγα εκατοστά ελεύθερα για τοποθέτηση και άλλων βιβλίων!


Τελικά, το συνολικό τρέχον μήκος ραφιών, στο οποίο έχω τοποθετημένα αντίτυπα βιβλίων, ανέρχεται στα τριάντα τρία (33) μέτρα! Θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα «αξιοπρεπές» μήκος, το οποίο μια χαρά σου επιτρέπει, κάποιες φορές, να ψάχνεις και να μην βρίσκεις! Ομολογώ, επιπλέον, ότι η κατάταξη των αντιτύπων μου, σε πέντε διαφορετικά έπιπλα ή συγκροτήματα επίπλων, δεν είναι και η καλύτερη δυνατή. Έχω, άσπλαχνα, χωρίσει έργα του ίδιου συγγραφέα και είδη (ποίηση, μυθιστορήματα, αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς κ.λ.π.). Κάποια στιγμή, όταν συνταξιοδοτηθώ το βλέπω, θα πρέπει να ανασκουμπωθώ και να βάλω τάξη στο χάος.

Ας γυρίσουμε όμως στα ανακαταταγμένα DVD και σε μία καλή είδηση που υπάρχει για αυτά. Πριν από μερικές ημέρες και σε ένα κατάστημα πώλησης ειδών οικιακού εξοπλισμού, στο Ελληνικό, είδα ένα μικροέπιπλο που μου κίνησε το ενδιαφέρον. Επρόκειτο για ένα τριώροφο έπιπλο, ιταλικής προέλευσης, τοποθέτησης DVD περιστρεφόμενο ως προς τον άξονά του. Μου καλοάρεσε αν και έβρισκα το μέγεθός του μικρό και το κόστος του, 213,5 €, απαγορευτικό.


Την Παρασκευή, 13 Ιουλίου, επισκέφθηκα το πιο πάνω κατάστημα για να δω αν υπήρχε ακόμα το συγκεκριμένο μικροέπιπλο και σε τι ποσό είχα διαμορφωθεί η τιμή του λόγω των εκπτώσεων. Στάθηκα τυχερός. Το έπιπλο δεν είχε πουληθεί και η τιμή του, με ένα μικρό παζάρι, ήταν στα 175 € (έκπτωση ~ 18%). Το αγόρασα! Μου το έφεραν στην Τ47 εχθές. Η χωρητικότητά του είναι τεσσάρων «διαμερισμάτων» 23Χ16 τετραγωνικών εκατοστών επί τρεις «ορόφους» ή 23Χ4Χ3=276 εκατοστά, τρέχοντος μήκους, για τοποθέτηση DVD. Συνεπώς χωρά τουλάχιστον 276 DVD με την κλασική τους θήκη και περισσότερα αν αποθηκεύσω DVD με λεπτή θήκη.


Ήδη τοποθέτησα το έπιπλο στη θέση του, στο σαλόνι, όπου βρίσκεται το Home Cinema της LG και η τηλεόραση Samsung. Μένει ο κόπος της επιλογής των DVD που θα μεταφερθούν και θα τοποθετηθούν σε αυτό. Θα προτιμήσω αγαπημένες ταινίες ή ταινίες που θέλω να δω. Ναι! Δεν υπάρχουν, στην Τ47, μόνο βιβλία που δεν έχω διαβάσει. Υπάρχουν και ταινίες που δεν έχω δει.


Ένα κλικ μακριά The Village Stompers και “Washington Square”:


Υ.Γ. Βεβαίως και δεν Αμερικάνοι είναι που χορεύουν αυτοί! Στο βίντεο εμφανίζεται ο Γιάννης Αργύρης, ο Ντίνος Ηλιόπουλος και άλλοι Έλληνες πολλοί. Και σιγά να μην χορεύουν ζεϊμπέκικο, όπως νομίζω ο άσχετος με τα τοιαύτα εγώ, με το "Washington Square"! Το video clip, όπως έψαξε και βρήκε το έτερο της οικογένειας ψαχτήρι - η Δ. η αδελφή μου, είναι από την κλασική Ελληνική ταινία "Ο Δράκος", του Νίκου Κούνδουρου σε μουσική, βεβαίως, του Μάνου Χατζιδάκι. (Για σήμερα 18/7/2018, το βραδάκι) Αφτά!

17/07/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου