Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

1116. Instagram, Μέρος B′

Να λοιπόν που ο μήνας αυτός δεν θα κλείσει με κάποιο επίγραμμα / ποίημα της Παλατινής Ανθολογίας όπως έγραψα στην προηγούμενη εγγραφή. Δύο χρόνια, και κάτι, μετά την εγγραφή «1020. Instagram», στην οποία ανάρτησα 40 επιλεγμένες φωτογραφίες που είχα ανεβάσει στο Instagram, ήρθε η στιγμή για το . . . Μέρος Β′.

Η επιλογή, αυτή τη φορά, περιορίζεται στις 15 φωτογραφίες που θα ακολουθήσουν. Πώς τα πάω στο Instagram; Μετριότατα, μέχρι αηδίας, βεβαίως! Ευτυχώς που ο βιοπορισμός μου δεν εξαρτάται από τις επιδόσεις μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα είχα καταστραφεί!

Να είσαστε και να περνάτε Καλά και δροσερά, μέρες που είναι, και να έχετε ένα όμορφο και μοναδικό μήνα Ιούλιο!

. . . οι φωτογραφίες που λέγαμε:



































Ένα κλικ μακριά ο Γιάννης Σαββιδάκης τραγουδά «Κόκκινα Χείλη», σε μουσική δική του και στίχους του Χαράλαμπου Καγιά, από το άλμπουμ «Φώτα Αναμμένα» του 2003:


30/06/2017

3 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω ποιο είναι το σαβουάρ βιβρ σε σχέση με το ίνσταγκραμ, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να ψηφίσω τις τρεις που μου αρέσουν πιο πολύ!
    Με τη σειρά που μου αρέσουν.
    α). Τα μανταλάκια.
    β). Ο γατούλης στη μάντρα.
    γ). Η βέσπα μπροστά από τα βιβλία.

    Εν τω μεταξύ, με το συμπάθιο κιόλας, αλλά ακούω Σινάτρα από το επόμενο ποστ!
    Ε, τι να κάνουμε; Προτιμήσεις είναι αυτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά τα πας με το σαβουάρ βίβρ! Η επιλογές σου σεβαστές, βεβαίως!

    Να είσαι και να περνάς Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Η επιλογές σου. . ." χε - χε για "Η επιλογή σου. . ." το πήγαινα και μου έμεινε το "Η"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή