Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

0961. Κάθε Φορά


Κάθε φορά που έχω ελεύθερο χρόνο το Project Δήμητρα έρχεται στο προσκήνιο. Με τα τόσες εκατοντάδες αντικείμενα που έχω μαζέψει το περίεργο θα ήταν να μην.

Δεύτερη εβδομάδα κανονικής άδειας, λοιπόν, και η σκέψη του Project με περιτριγυρίζει. Το πρόβλημα, ως συνήθως, είναι πνευματικό. Να βρω το θάρρος να αποφασίσω να απαλλαγώ από αντικείμενα μηδενικής χρηστικής αξίας και μεγαλύτερης του μηδενός συναισθηματικής.

Σιγά – σιγά κάτι καταφέρνω. Αντικείμενα που έχω στην κατοχή μου για δεκαετίες βρίσκουν το δρόμο τους προς τον κάδο των σκουπιδιών ή της ανακύκλωσης. Το ιδανικό θα ήταν να είχα καταλήξει σε κανόνες. Παραδείγματος χάριν αντικείμενα που δεν έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία πέντε χρόνια αυτομάτως να εντάσσονται στα προς εξαφάνιση. Ατυχώς κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο. Το κάθε αντικείμενο έχει την αξία και τη διαδρομή του. Ή, με άλλα λόγια, κάθε αντικείμενο αξίζει να αξιολογηθεί σύμφωνα με την ιστορία του.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, τις μέρες αυτές, ένα συγκεκριμένο πλήθος αντικειμένων πήρε την άγουσα στην απώλεια και κάποιοι αποθηκευτικοί χώροι έβγαλαν στεναγμούς ανακούφισης!

Όπως και να έχει το Project Δήμητρα είναι μια διαρκώς επαναλαμβανόμενη  διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνο και, γιατί όχι, γενναίες αποφάσεις. . .


Αυτές τις μέρες ακούω το άλμπουμ The Ultimate Johnny Rivers Anthology 1964 – 2006” (2 CD) το οποίο βρίσκω εξαιρετικό. Από το πρώτο CD της Ανθολογίας αυτής και το τραγούδι που ακολουθεί. Summer Rain”, σε μουσική και στίχους του James Hendricks, με τον εξαιρετικό Johnny Rivers:



23/07/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου