Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

0911. Υπό Την Θάλασσαν

Μια από τις μεγάλες μου αγάπες είναι η φωτογραφία. Και αυτό είναι, για τους τακτικούς αναγνώστες του παρόντος τουλάχιστον, γνωστό. Την ίδια αγάπη, αν όχι μεγαλύτερη, έχει και η αδελφή μου Δ. με μία, όμως, διαφορά.

Η Δ. λατρεύει, κυριολεκτικά, την υποβρύχια φωτογράφιση. Και μη φανταστείτε ότι κάνει καταδύσεις με οξυγόνα και τα τοιαύτα. Απλά πράγματα. Μια μάσκα, βατραχοπέδιλα και μια αδιάβροχη μηχανή στο χέρι. Κολυμπά, φωτογραφίζει και βιντεοσκοπεί με τέτοιο πάθος και τόση αφοσίωση που είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη.

Κάθε χρόνο δεν περιμένει άλλο από το έλθει η στιγμή που θα βουτήξει στα νερά με την αγαπημένη μηχανή της οπλισμένη. Χιλιάδες οι φωτογραφίες και τα Video Clip που τραβά κάθε χρόνο. Ατέλειωτες οι ώρες που, κυρίως το χειμώνα, δαπανά για να ξεδιαλέξει και να κατατάξει τους κόπους της του καλοκαιριού. Μάλιστα διατηρεί σχετικό λογαριασμό στο YouTube όπου ανεβάζει κάποια από τα Video Clip που τραβά.

Όταν, λοιπόν, πριν από λίγες μέρες μου πρότεινε να ανεβάσω κάποιες από τις φωτογραφίες της αυτές στο e-ημερολόγιό μου δεν γινόταν παρά να χαρώ με την πρότασή της αυτή και να το πράξω. Απόρησα μάλιστα πώς ο ίδιος, τόσο καιρό, δεν το είχα σκεφτεί και δεν της το είχα προτείνει.   


Η Δ. έκανε μια πρώτη επιλογή 68 φωτογραφιών και μπήκε στον κόπο να ονοματίσει τα εμφανιζόμενα είδη (για τους αδαείς – με πρώτο και καλύτερο εμένα). Από αυτές τις φωτογραφίες επέλεξα, με πολύ δυσκολία, 45 και σας τις παρουσιάζω:














































Ένα κλικ μακριά: Σταμάτης Σπανουδάκης και Θάλασσα:


09/02/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου