Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

0909. Όταν Δεν Γνωρίζεις


Ανέβασα πριν από λίγες ημέρες την εγγραφή “Περαστικές” και προσπαθούσα να βρω ποιο τραγούδι ταιριάζει για να καταλήξω στις “Νέες Των Επαρχιών” με την Αρλέτα. 

Εχθές ανατρέχοντας στη συλλογή μου με τραγούδια σε mp3 επέλεξα να ακούσω το άλμπουμ “Βίος Ελληνικός” σε μουσική του Δημήτρη Παπαδημητρίου. Το ξεκίνησα, λοιπόν, δουλεύοντας, παράλληλα, στον Η/Υ μου. Και εκεί, όγδοο στη σειρά ποιο τραγούδι νομίζετε ότι ακούστηκε; Ακριβώς το “Περαστικές” με τον Αργύρη Μπακιρτζή! Και ήταν, κατά τη γνώμη μου, μια χαρά μελοποιημένο. 

Ο πλήρης τίτλος της εγγραφής θα έπρεπε συνεπώς να είναι: 
Όταν Δεν Γνωρίζεις Τι Έχεις Στην Κατοχή Σου. 

Μιας και, εγώ τουλάχιστον, πραγματικά δε γνωρίζω ποια τραγούδια έχω στην κατοχή μου, τόσα που είναι. 

Αποδεικνύεται, λοιπόν, έστω και σε αυτό το χαμηλό επίπεδο, το του Δημόκριτου: 
“Αμαρτίης αιτίη η αμαθίη του κρέσσονος”. 

Ένα κλικ μακριά, τι άλλο;, “Περαστικές” σε στίχους Κώστα Ουράνη και μουσική Δημήτρη Παπαδημητρίου, με τον Αργύρη Μπακιρτζή. 


29/01/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου