Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

0904. Ταινίες

Πριν από μερικές μέρες χαζεύοντας κάποια παλιά περιοδικά, που έχω στην κατοχή μου, κράτησα στα χέρια μου ένα ένθετο του περιοδικού ΣΙΝΕΜΑ με τίτλο τα 100 καλυτερα dvd”. Ατυχώς δεν μπόρεσα να προσδιορίσω τη χρονολογία έκδοσής του μιας και στο ίδιο το έντυπο δεν αναφερόταν κάτι σχετικό και το είχα χωρίσει και από το μητρικό τεύχος. Εικάζω ότι το συγκεκριμένο έντυπο θα πρέπει να κυκλοφόρησε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 2000.


Όπως και να έχει, ξεφυλλίζοντάς το, μπήκα στον πειρασμό να δω όσες από τις ταινίες των 100 dvd, που ήταν περισσότερες των 100 μιας και υπήρχαν αναφορές και σε σειρές ταινιών, όπως π.χ. αυτή του Άρχοντα Των Δαχτυλιδιών, δεν είχα δει. Ξεκίνησα, λοιπόν, αναζητώντας αυτές που δεν είχα στην κατοχή μου και δεν τις είχα δει. Παράλληλα, ξεφυλλίζοντας παλιά τεύχη, πάντοτε του περιοδικού ΣΙΝΕΜΑ, αναζήτησα και ταινίες στις οποίες γινόταν αναφορά σε αυτά και μου φάνηκαν αξιόλογες. Βρέθηκα, λοιπόν, με τριάντα – τριανταπέντε ταινίες που ήθελα να δω. Πόσες είδα μέχρι τώρα; Μόλις τέσσερις. Τις:

His Girl Friday  (1940) και



Αν πρέπει να προσθέσω κάτι θα σημείωνα:

Για την πρώτη: το χρώμα της.

Για τη δεύτερη: την ηθοποιία των πρωταγωνιστών της (Sidney Poitier, Rod Steiger).


Για την τρίτη: το θεατρικό στήσιμο και το χιούμορ της (Nonsense, you've got an old-fashioned idea divorces last foreverλέει ο πρωταγωνιστής, Cary Grant, στην συμπρωταγωνίστρια του, Rosalind Russell, την οποία, αν και έχουν πάρει διαζύγιο και αυτή ξαναπαντρεύεται, διεκδικεί με κάθε τρόπο (δικαιολογώντας έτσι και τον ελληνικό τίτλο Ξαναπαντρεύομαι Τη Γυναίκα Μου) και

Για την τέταρτη: το χρώμα, το ρυθμό της, την αίσθηση του ανικανοποίητου που αφήνει και την εξαιρετική και καίρια μουσική της επένδυση.

Ένα κλικ μακριά:  Shigeru Umebayashi και “Yumeji's Themeαπό τo εξαιρετικό, όπως ήδη γράψαμε, OST (Original Sound Track) της ταινίας In The Mood For Love (με σκηνές από την ταινία).


11/01/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου