Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

0893. ΚΥΡ, Μία Γελοιογραφία

Είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας. μικρά και ασήμαντα ίσως, που θα έλεγα ότι μας ακολουθούν. Μια εικόνα, η ανάμνηση μιας κίνησης, ένα τραγούδι. Τέτοια. Όλοι, με την έννοια αυτή, έχουμε τους ακολούθους μας αυτού του είδους. Ανάμεσα στους δικούς μου και μια γελοιογραφία. Μια γελοιογραφία του ΚΥΡ από το μακρινό 1972 και το βιβλίο του ΜΠΙΖ.


Δεν γνωρίζω γιατί μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση η γελοιογραφία αυτή αλλά, μου έκανε. Από τότε αποτυπώθηκε στο μυαλό μου και σε πολλές περιπτώσεις την είχα περιγράψει σε γνωστούς και φίλους. Πριν από μερικές μέρες, και στο σπίτι της αδελφής μου, έπεσε στα χέρια μου το ΜΠΙΖ. Το ξεφύλλισα, αναζήτησα τη γελοιογραφία, τη βρήκα, την παραθέτω:


Καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο, Χαιρετώ Σας!

Ένα κλικ μακριά ο Ντέμης Ρούσσος τραγουδά “My Friend The Wind”. Επιλογή δηλαδή του ότι αυτή τη στιγμή ακούω (Compact Disc Club “I Love Shake” CD τέταρτο):


14/12/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου