Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

0685. Με Λέξεις 111


Κρύβω μυστικά. Μεγάλα και μικρά. Κάτω από τις πατούσες. Σε γωνιές της σκέψης. Σε μικρές διαδρομές. Σε ανάσες κοφτές. Σε απουσίες εκούσιες. Σε βιβλία, μουσικές και εικόνες. Σε επιλεγμένες σιωπές. Κρύβω και κρύβομαι. Πίσω από μισές προτάσεις, ολόκληρα χαμόγελα, καλημέρες που δεν ειπώθηκαν. Από φωτογραφίες πίσω. Κρύβομαι. Χαράζω πορεία. Περιτριγυρίζω. Με απουσία και σιωπή. Αγρυπνώ. Ετοιμάζομαι. Ασκώ τη σκέψη. Σμιλεύω το απρόσμενο. Το γητεύω. Τεντώνω την ακοή στο όριο. Λαγαρίζω το βλέμμα. Αλλάζω. Είμαι πιο ψηλός. Πιο όμορφος. Πιο νέος. Προσποιούμαι ότι έχω χρόνο. Ξοδεύω. Προσμένω. Δεν αδημονώ. Σωπαίνω. Προκαλώ την τάξη των πραγμάτων. Συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Ετοιμάζομαι. Σιωπώ. Απουσιάζω. Αγρυπνώ. Προσμένω. Εξαγνισμένη καθημερινότητα. Καθαγιασμένη παρουσία. Κόκκος ελπίδας. Κόκκος ζωής.


Bee Gees – “How Can You Mend A Broken Heart” [Ιδού η απορία!]


17/02/2010

3 σχόλια:

  1. Πιο πολύ μου άρεσε το νέο εισαγωγικό σου σημείωμα, παρά το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ έντονο το συμπυκνωμένο σε ουσία κείμενο.... συγχαρητήρια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο δείμος του πολίτη: ...

    Ευχαριστώ πολύ!

    ViSta:

    Είσαι πολύ καλή μαζί μου . . .

    :)

    Καλημέρα, Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή