Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

0675. Μίκυ Μάους Club ή Εύρηκα!

Είναι γεγονός! Το απρόσμενο παραμονεύει. Την Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου, αγόρασα μια σειρά 11 βιβλίων με τίτλο:

Ελληνική Λογοτεχνία – Πανόραμα Ελληνικού Διηγήματος του εκδοτικού Οίκου “Αλέξανδρος” (2001).

Θεώρησα καλό να τοποθετήσω τους 11 τόμους στη βιβλιοθήκη της Α29. Έπρεπε, λοιπόν, να κάνω κάποιες ανακατατάξεις. Απόσυρα αρκετά βιβλία ανάμεσα στα οποία και 16 τόμους μιας σειράς για Η/Υ των εκδόσεων Αλκυών / Time Life που είχα αποκτήσει, τεύχος – τεύχος, τη διετία 1989 – 1990.


Έχω τη συνήθεια να ξεφυλλίζω κάθε βιβλίο που πιάνω στα χέρια μου μιας και συνηθίζω να φυλακίζω διάφορα στις σελίδες των βιβλίων μου. Έναν – έναν τόμο, λοιπόν, τον ξεφύλλιζα και τον τοποθετούσα σ’ ένα χαρτοκιβώτιο για να μεταφέρω όλη τη σειρά στην Τ47.

Ήταν εκεί! Στον τόμο “Τhe Human Body” (Το Ανθρώπινο Σώμα). Δυο κομματάκια χαρτί, στην ουσία, που τα έψαχνα εδώ και καιρό. Για να είμαι ειλικρινής, είχα “φάει τον κόσμο”.


Επρόκειτο για τα διαπιστευτήρια μου του Μίκυ Μάους Club τα οποία έψαχνα, τουλάχιστον, από τον Απρίλιο του 2008. Και ναι, καλά θυμόμουνα. Έχω, πλέον, στα χέρια μου το “ΤΙΜΗΤΙΚΟΝ ΔΙΠΛΩΜΑ” και το “ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΜΕΛΟYΣ”. Και τα δύο σε αρίστη κατάσταση και από το μακρινό 1966 της παιδικής μου ηλικίας. Το δίπλωμα είναι διαστάσεων 20,4x14,8 (τετραγωνικά εκατοστόμετρα) και η ταυτότητα 11,5x6,7 ((τετραγωνικά εκατοστόμετρα).

 
Χάρηκα πολύ που, τόσα χρόνια τα ξαναβρήκα! Θυμόμουνα ότι τα είχα βγάλει από τον τόμο του Πάπυρου Λαρούς, όπου αρχικά τα είχα τοποθετήσει, και τα είχα βάλει σε κάποιο άλλο “μεγάλο” βιβλίο αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ και να βρω πού. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και, απρόσμενα και απροσδόκητα, το μυστήριο λύθηκε. Και μήπως έτσι δε συμβαίνει συνήθως; Με το πλήρωμα του χρόνου, με τη σειρά και το πάει των πραγμάτων.

Υ.Γ. Πολλά Έτη Πολλά μετά ευχών διαπύρων και πολυπληθών σε μία αδελφή, κυριολεκτικά, ψυχή που σήμερα έχει τα γενέθλια της.


Τελικώς το esnips είναι, θαρρώ, βλαμμένο ή έχει μουλαρώσει ή και τα δύο μαζί. Προσπαθώ από εχθές το απόγευμα να ανεβάσω ένα τραγούδι, τέλος πάντων, και το αποτέλεσμα είναι ένα σκέτο μηδενικό. Μου βγάζει κάτι x κοκκινωπά, κάτι “το άσμα προστατεύεται”, αφού όμως κάνει ότι το ανεβάζει – τάχα μου τάχα μου - και φάει κανένα τεταρτάκι, κάτι τέτοια. Επειδή η υπομονή μου εξαντλήθηκε (κι εδώ που τα λέμε με καθυστέρηση) ανεβάζω την εγγραφή δίχως μουσική υπόκρουση (και ας είχα βρει κάτι ωραιότατες) και το κρίμα στον, ηλεκτρονικό, λαιμό του. Πάσα πρόταση για επίλυση του προβλήματος (μου) δεκτή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου