Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

0504. O Caritas

Ο Στέφανος – Δημήτρης Γεωργίου ή Cat Stevenς ή Yusuf Islam είναι από τους αγαπημένους μου τραγουδιστές. Έχω στην κατοχή μου δύο άλμπουμ του σε βινίλιο [“Tea For The Tillerman” και “Catch Bull At Four”] και επτά σε CD. Στα CD περιλαμβάνονται και τα δύο άλμπουμ βινιλίου και το “Another Cup” που κυκλοφόρησε με το εξισλαμισμένο του όνομα [Yusuf Islam].

Μάλιστα το άλμπουμ “Tea For The Tillerman”, αγορασμένο στις 7/12/1973 από το Pop Eleven, ήταν το πρώτο άλμπουμ που έπαιξα στο ολοκαίνουργιο pick-up που απέκτησα στις 15/02/1974. Επρόκειτο για ένα Philips GF808, με ενσωματωμένο ενισχυτή, που κόστισε 8.000 Δρχ. ή 23,48 Ευρώ [με την “ιστορική ισοτιμία” 1 Ευρώ=340,75 Δρχ.]. Είχα εντυπωσιαστεί, θυμάμαι, με το πως ακουγόντουσαν οι κιθάρες, κυρίως στο “Wild Word”, από τα ωραιότατα ηχεία του GF808.
Ένα από τα τραγούδια που πάντοτε με συγκινούν είναι το “O Caritas” από το άλμπουμ “Catch Bull At Four”. Πρόκειται για ένα τραγούδι με λατινικούς στίχους το οποίο μιλά για τον άνθρωπο, την αγάπη και τη δύναμή της. Εκείνο που με ενοχλεί, θα έλεγα, είναι ότι το συγκεκριμένο τραγούδι δεν περιέχεται σε καμιά από τις συλλογές με τα “Best” του καλλιτέχνη. Θεωρώ ότι πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια του και θα έπρεπε να περιλαμβάνεται.

Το τραγούδι ακουγότανε και στην εγγραφή “204. Αυτόματη Γραφή [ΝΚ]” στα σχόλια της οποίας η Εργοτελίνα είχε την καλοσύνη να παραθέσει τους στίχους.


Cat Stevens, λοιπόν, “O Caritas” και: Αγάπη και Καλό Μήνα Αύγουστο!



01/08/2008

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα. Σε προσωπικό μήνυμα, σου έχω μια "έκπληξη" σχετική με το GF808.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eξαιρετικός τραγουδοποιός...εγώ τον ανακάλυψα το 1998 φοιτητής στην Αγγλία...υπέροχος...
    Μου άρεσε και το καινούριο του άλμπουμ
    Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πίσω στην εφηβεία μου με γύρισες τότε που ονειρευόμαστε εναν καλύτερο κόσμο και πιστευαμε πως θα το καταφέρναμε.
    Από τα πιό αγαπημένα μου τραγούδια,
    ξύπναγε κατι επαναστατικό μέσα μου ,είχα χρόνια να τ'ακούσω και με συγκίνησες.
    Πραγματι θα έπρεπε να ειναι στα “Best” του
    Με αφορμή το ποστ σου έψαξα κι άκουσα κι άλλα τραγούδια του .
    Ξεχωριζω κι εγω το “Wild Word”
    αλλά και το "Lady d'Arbanville"
    Εδω "http://www.youtube.com/watch?v=IlzRFHVs9Z¨" βρηκα και σχετικό βιντεο.

    Να'σαι καλά !
    Καλό σου Μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eξοχος και είναι και δικό μας παιδί άλλωστε. Νομίζω πως προτιμώ το how many times από τα τραγούδια του. Ισως επειδή το άκουγα αυτές τις μέρες.
    ελληνίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ:

    Ευχαριστώ πολύ και, με καθυστέρηση ομολογώ, αντεύχομαι. Η "έκπληξη" ωραιότατη. Έψαξα κι εγώ, επιπόλαια, στο διαδίκτυο για φωτογραφίες αλλά δε βρήκα. Ευχαριστώ πολύ για όλα. Δυστυχώς στην παρούσα του βίου μου φάση κάποια πράγματα μένουν, αναγκαστικά, πίσω. Ελπίζω σε καλύτερες μέρες. . .

    Θράσος:

    Ευχαριστώ και αντεύχομαι. Τα γούστα μας στη μουσική μοιάζει να ταιριάζουν. . .

    aqua:

    Χαίρομαι για όσα σε έκανα να θυμηθείς και να αισθανθείς. Να είσαι Καλά!

    Ελληνίς:

    Και πάλι συμφωνούμε αν και, ομολογώ, ότι το “How many Times” που τώρα ακούω, δεν το έχω ξεχωρίσει. . . Να είσαι Καλά, σε ευχαριστώ για όλα. . .

    Καλό Αυγουστιάτικο Απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή