Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

0455. Το Facebook κι Εγώ

Έρχεται, τη Δευτέρα 7 Απριλίου, ένα e-mail από μια διαδικτυακή φίλη με τίτιλο “Check out my Facebook profile”. Μάλιστα, εντός μου σκέφτομαι, να το τσεκάρω. Και ορμάω! Πρωί ήταν, μάλλον αδιάβαστος πιάστηκα. Το έκανα! Και το έγραφε καθαρά:

First, you need to join Facebook! Once you join, you can also create your own profile.
Δεν του έδωσα σημασία. Και να σκεφτείτε ότι υπάρχει και ένα εξαιρετικό κορίτσι, το οποίο τυγχάνει να είναι ωραιότατο και ανιψιά μου, από το οποίο είχα ζητήσει ενημέρωση σχετικά με το άθλημα. Έκανα, λοιπόν, την περιήγησή μου με την βοήθεια της και ομολογώ ότι δεν ενθουσιάστηκα (από την περιήγηση).

Κάνω λοιπόν τα μαγικά μου και βρίσκομαι με profile και λογαριασμό και απ΄ όλα με τη μία. Για το Facebook ήμουν πλέον ο Aeipote Panta. Αμέ! Σε κάποια στιγμή δέχομαι και την ευγενέστατη ερώτηση: 

Να ψάξω τους φίλους σας που έχουν λογαριασμό στο Facebook;

“Αμ’ εδώ που φτάσαμε να τους ψάξεις!” αποκρίνομαι. Γίνεται μια ωραιότατη σάρωση, στις επαφές μου του gmail, και βρίσκομαι με μια πεντάδα [και] Facebookικούς φίλους. Και οι ερωτήσεις συνεχίζονται: 

Να στείλω μια πρόσκληση σε όσους είναι στις επαφές σας και δεν έχουν λογαριασμό στο Facebook; [Το γράφω με δικά μου λόγια. . .].

“Όχι, Μη, Ποτέ!” είναι η απάντηση που επιθυμώ να δώσω. Πατάω, τα πλήκτρα, και την πατάω σαν πρωτάρης! Οι προσκλήσεις, όπως εκ των υστέρων αποδεικνύεται, φεύγουν και άντε να τις μαζέψεις! Και, γαμώτο!, πήγαν και σε πρόσωπα που το τελευταίο που θα επιθυμούσα ήταν να δουν το όνομά μου στο γραμματοκιβώτιο τους. 

Τέλος πάντων, η ζημιά είχε γίνει. Αλλά αποδείχτηκε ωραία ζημιά. Άρχισαν να καταφθάνουν προσκλήσεις από παντού. Είχα πάρει φόρα, Τις έκανα όλες αποδεκτές. Σε δυο μέρες βρέθηκα με 21 φίλους. Τους περισσότερους ομολογώ ότι τους γνωρίζω και τους εκτιμώ. Υπάρχουν και κάποιοι που υποψιάζομαι ότι είναι φίλοι bloggers που απλώς δε γνωρίζω τα “κατά κόσμον” ονόματά τους. Θα το ψάξω. 

Ιδιαιτέρως χαίρομαι το ότι έγινα “φίλος” με τον Μάνο Αντώναρο και έτσι απέκτησα πρόσβαση σε ένα πλήθος εξαιρετικές φωτογραφίες του. Τολμώ να πω ότι το περιβάλλον του Facebook δεν είναι και το απλούστερο δυνατό. Αλλά έχω καλή δασκάλα, Ετούλα ακούς;, και διάθεση να μάθω. Λίγη υπομονή και θα το και αυτό κουλαντρίσουμε. Να είσαστε καλά, καλή αντάμωση και στο ΠροσωποΒιβλίο!


Αγαπημένη Francoise Hardy και “Comment Te Dire Adieu" το Video Clip της παρούσας εγγραφής.



09/04/2008

10 σχόλια:

  1. Καλημερα,

    καλες περιηγησεις στο FB.

    Μη μας ξεχνας εδω στην ταπεινη Μπλογκερια ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολογώ ότι είμαι "συνυπεύθυνη" για αρκετούς από τους μπλογκοφίλους που σε βρήκαν στο φατσοβιβλίο.
    Καλώς μας βρήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εισασταν λοιπον ο Panta;
    χμμμ! :)
    εγω, τσ! δε μπηκα στον κοπο να πατησω να κανω λογαριασμο οπως με παροτρυνατε μεσω του μέιλ που δεχτηκα
    εχω μια δυσανεξια με ολα αυτα και τα ενα σωρο και βαλε νικς και κωδικους και χωρους που οφειλω να στολισω και να συγυριζω για να ειμαι ελκτικη... κλπ κλπ...! :):)

    σε διαφορες φασεις εχω δεκτει προσκλησεις απο το hi5!!!!!! εγω η μαθητρια!!!!! κι ενα tagged οπου βρεθηκε φιλος με δικο του χωρο ή μαλλον χωρο που φερει το ονομα του και μαλιστα το ραγματικο χωρις να εχει ο ιδιος καμια σχεση!!!!!
    Ε! η δυσπιστια μου στις προσκλησεις του ειδους πηραν την ανιουσα
    με καταλαβαινετε!


    εισαστε απο τον Παρνωνα!!!!
    απο πατερα καταγομαι απο τον Αγιο Πετρο Κυνουριας..

    καλο σας απογευμα Αειποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χιχι κι'εγώ τα βαριόμουν αφόρητα όλα αυτά. Αλλά τελικά πλάκα έχει.
    Αντε να βγούμε απ'τα καβούκια!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eυχαριστούμε πολύ για την ανάρτηση του banner. H κινητοποίηση των αθηναϊκών blog εντυπωσίασε την internet-ική κοινότητα στη Σπάρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άνοιξα κι εγώ κάποια στιγμή λογαριασμό, με ενόχλησε πολύ όμως το γεγονός ότι όταν θέλησα να τον κλείσω οι πληροφορίες που είχα κααχωρήσει δεν αφαιρέθηκαν, απλά έπεσαν σε κάτι σαν χειμερία νάρκη.

    Τί τις θέλουνε αφού δεν χρησιμοποιώ τον λογαριασμό πια;

    Ελπίζω η εμπειρία εκεί να είναι καλή πάντως. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dralion:

    Ευχαριστώ πολύ. Το ημερολόγιο παραμένει η μεγάλη μου αγάπη, συνεπώς. . . υπομονή να έχεις να διαβάζεις. . .

    An-Lu:

    Όλα καλά. Κανένα πρόβλημα με τους φίλους των φίλων! Ευχαριστώ πολύ.

    Orelia:

    Εγώ ήμουν! Δεν του έκανε σκέτο το aeipote ήθελε και επίθετο! Του μπουμπούνισα κι εγώ ένα Panta και ευχαριστηθήκαμε όλοι! Θα συμφωνήσω με τη θέση σου αλλά, είπαμε, την πάτησα. Προς το παρόν περιορίζομαι στα στοιχειώδη και τα βολεύω. . .
    Το αστείο είναι ότι κι εγώ έχω λογαριασμό στο Hi5 που ούτε καν τον θυμόμουνα μέχρι που το θύμισε, και μ’ έβαλε στη θέση μου, η κόρη μου. Από τα μυστήρια της ζωής κι αυτό. Πώς, πότε και γιατί μήτε που θυμάμαι. . . Όσο για την δυσπιστία που έδειξες στους πονηρούς καιρούς που ζούμε τη θεωρώ επιβεβλημένη.
    Δεν είμαι από την περιοχή του Πάρνωνα. Απλώς έκανα διακοπές στο Λεωνίδιο και βρήκα το βουνό αυτό πολύ του γούστου μου!

    ellinida:

    Και πλάκα έχει και χρόνο τρώει και φτου να μη το ματιάσουμε!

    propetis:

    Ευχαριστώ πολύ!

    Lakonika:

    Ευχαρίστησή μου. Ο Πάρνωνας είναι όρος ωραιότατο!

    Φαίη:

    Συμβαίνουν αυτά στο διαδίκτυο. Του συρμού είναι το Facebook αλλά στο ρελαντί που το πάω δεν ενοχλεί.

    Καλό Απόγευμα και Καλό ΠΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στο hi5 φαινοταν πως με καλεσε ενας απο τους μπλογκερς που συνομιλω
    ο ανεξαρτητος
    ο οποιος και μαλλον ειχε κανει, εχει κανει εκει ενα προφιλ και καλα εκανε το παιδι, φοιτητης γαρ
    εγω πηγα, εκανα προφιλ, ενα σκετο δηλαδη, εξερευνησα το χωρο, ειδα κι αλλους δυο που με ειχαν φιλη πριν καλα καλα μπω!!
    ισως μπλογκερς κι αυτοι.. μια που με ειχαν με το nickname Orelia
    αλλά.. εφυγα
    διοτι Αειποτε, να παλιμπεδησομεν αλλά σε χωρους της ηλικιας μας (μιλω για μενα)
    εκει, θα επεφτα πανω στη κορη μου, τους φιλους και φιλςες της, τους μαθητες μου, τις κορες των φιλων μου κλπ κλπ κλπ
    που να φανταστω πως θα επεφτα και πανω σας, ε;; :):)

    το περιεργο ηταν στο αλλο
    το tagged
    οπου, το λεω και δημοσιως αφου ηδη το ανεφερα και στον γνωστο μου -πλεον- φιλο, βρηκα να με εχουν φιλη δυο μπλογκερς ο ενας ο david santos μαλλον κι ο αλλος ο alzap
    ο 2ος φαινοταν να εχει ηδη προφιλ με το ονοματεπωνυμο του!!!! αφου ετσι βγαινει και γενικοτερα
    του εκανα την ιδια περιπου ερωτηση που εκανα και σε σενα και η απαντηση του ηταν αρνητικη!
    δεν ειχε καμια σχεση κι ουτε με ειχε καλεσει!!!!!
    ε...! μετα απο αυτο.. δυσπιστω εντονως :):):)

    καλα ταξιδια σας ευχομαι στο facebook κι αν ποτε αποφασισω να κτισω κι εκει ενα αυθαιρετο θα σας ειδοποιησω για την μεσοτοιχειαν!!! :):):):)

    καλο ΠΣΚ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χμμ, να κάνω μια ερώτηση; Εσείς καταλαβαίνετε πως λειτουργούν τα χίλια και ένα apps που συνδέει κανείς στο profil του ή στέλνει στους άλλους; Εγώ ακόμα το ψάχνω, αλλά άκρη δεν έχω βρει... ΒTW... που ήταν το λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή