Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

0424. Επί Της Πατησίων



Την 12 Δεκεμβρίου 2007, ημέρα Τετάρτη, είχα “ανεβάσει” την εγγραφή “Η Δασκάλα Με Τα Χρυσά Μάτια”. Στην εγγραφή αυτή έγραφα, μεταξύ άλλων:

Από τη στιγμή που διαπίστωσα ότι με το περιοδικό Ραδιοτηλεόραση δίνονται, σε DVD, παλιές τηλεοπτικές σειρές πάντοτε είχα, και εξακολουθώ να έχω, το νου μου μήπως και δοθεί και η συγκεκριμένη. Μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.

Λοιπόν, την Παρασκευή, 18/01, και στις επτά παρά που, ως συνήθως, όδευα προς το γραφείο, την είδα! Σε ένα επί της Πατησίων περίπτερο, επιμελώς συσκευασμένη, η Δασκάλα μου χαμογελούσε! “Ραδιοτηλεόραση”, τεύχος 1979 και σε DVD τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς “Η Δασκάλα Με Τα Χρυσά Μάτια” του Στρατή Μυριβήλη. Το τεύχος περιείχε και ένα CD, από τη σειρά “Το Θέατρο της Τετάρτης”, με ηχογράφηση του θεατρικού έργου “Το Ρομάντζο” του Έντουαρντ Σέλντον. Πρωταγωνιστές οι Δημήτρης Χορν και Βάσω Μανωλίδου σε ηχογράφηση του 1956. Όλα αυτά με μόλις 2,5 ευρώ.

Περιττό να σας πω ότι αγόρασα, πάντοτε από τον επί της Πατησίων εφημεριδοπώλη μου, ένα αντίτυπο του τεύχους. Και θα συνεχίσω να αγοράζω μέχρι την ολοκλήρωση της σειράς. Η σειρά θα ολοκληρωθεί σε 7 τεύχη μιας και το DVD κάθε τεύχους θα περιέχει δυο επεισόδια και η σειρά ολοκληρώνεται σε 14 επεισόδια. Έχω “σαρώσει” την δεύτερη σελίδα του περιοδικού και τις δυο όψεις της χαρτονένιας θήκης του DVD τις οποίες και παραθέτω ελπίζοντας οι σχετικές πληροφορίες να είναι αναγνώσιμες.



Είδα εχθές το απόγευμα το DVD και πραγματικά πρόκειται για εξαιρετική εργασία. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και όσοι έχουν εθιστεί στις σειρές αμερικάνικου τύπου μάλλον θα απογοητευτούν. Οι άνθρωποι το 1979, στις 3 Απριλίου του οποίου προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο, μοιάζει να μην βιαζόντουσαν καθόλου. Το τεύχος κυκλοφορεί ακόμη, δώστε 2,5 ευρώ και, ποιος γνωρίζει, μπορεί και να ζήσετε στιγμές ευχαρίστησης και ανάτασης.

Η ηχητική επένδυση της εγγραφής αυτής με παίδεψε, αλλά τα κατάφερα! Τελικά όποιος ψάχνει, στο διαδίκτυο, βρίσκει. Έτσι κι εγώ, με τα πολλά δε λέω, βρήκα τρόπο να ηχογραφήσω τη μουσική που ακούγεται στην αρχή του κάθε επεισοδίου. Τη μουσικά αυτή μοιράζομαι μαζί σας.

Καλημέρα Σας και Καλή Εβδομάδα!


21/01/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου