Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

0385. Βελόνα, αλλά και Tellas το Μεγαλείο Σου!

Συμβαίνει καμιά φορά να σημειώσει κανείς κάποια σκέψη του σ’ ένα κομμάτι χαρτί να το βάλει κάπου και πια να το ξεχάσει. Και συμβαίνει, επίσης, πολύ καιρό μετά να “πέσει’’ στα χέρια του το χαρτί αυτό και να ξαφνιστεί με αυτό που βρίσκει καταγραμμένο. Αυτό έπαθα κι εγώ με μια φράση μου που βρήκα σημειωμένη, με μολύβι, σε ένα φύλλο χαρτιού. Φράση από τις 26 Ιανουαρίου 2002 της οποίας την εικόνα, ελαφρώς ωραιοποιημένη για να καλύτερα διαβάζεται, παραθέτω: 


Είμαι από προχθές, Παρασκευή 19/10/2007, στις 10 το πρωί δίχως σύνδεση Internet στην Α29. Βλέπετε θέλησα να την αναβαθμίσω από την ταχύτητα του 1 Mbps, σύνδεση ADSL της Tellas, στα 4 Μbps του Zisto της Tellas και πάλι.

Η αναβάθμιση, δυο μήνες σχεδόν μετά την υπογραφή του σχετικού συμβολαίου, έγινε, τι σύμπτωση!, προχθές Παρασκευή και πάλι. Η αναβάθμιση έγινε, η σύνδεση κόπηκε! Ε, μη τα ζητάμε και όλα από όλους. Τέσσερα τηλεφωνήματα στο κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης της Tellas ουδέν απέδωσαν. Από ευγένεια να φάνε κι οι κότες. Από ουσία ούτε ψίχουλο. Ο τελευταίος μάλιστα μου το είπε, πλήρης ευγενείας: E, τι θέτε; Εντός 48 ωρών λέμε. Πέρασαν; Δεν πέρασαν.

Μάστα! Το ότι ήμουν ήδη “πελάτης’’ τους δε μετράει καθόλου. Το ότι, κατ’ αρχήν, δήλωσα τη διακοπή ως βλάβη, διότι ουδείς με ενημέρωσε για την περίφημη “αναβάθμιση’’, ομοίως. Το ότι έχουν ήδη παρέλθει οι 48 ώρες τους ομοίως και πάλι. Προφανώς τους είναι πολύ δύσκολο να συντονιστούν αλλά, μιας και βρίσκουν και κάνουν, κατανοητό. Ίσως μια μείωση της πελατειακής τους βάσης να τους βοηθούσε να επιτύχουν καλύτερους χρόνους εξυπηρέτησης και να συνειδητοποιήσουν τι πάει να πει ανταγωνισμός, συνέπεια και αξιοπιστία.

Ομολογώ ότι μου λείπει η δυνατότητα σύνδεσης με το διαδίκτυο. Μάλιστα κάποιες, καθημερινές, υποθέσεις μου έμειναν πίσω. Ελπίζω αύριο να αξιωθούν να κάνουν τη “μικρή ρύθμιση’’ που, κατά δήλωσή τους, χρειάζεται και να επαναλειτουργήσει η σύνδεση μου.

Μέχρι τότε: Υπομονή, ΚαληΗμέρα Σας και Καλή Εβιδομάδα! 


Από το τελευταίο άλμπουμ του αγαπημένου John FogertyRevival” ακούμε το ρυθμικό “Dont You Wish It Was True”. 
 

22/10/2007

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα και ΥΠΟΜΟΝΗ.
    Το κακό είναι ότι όλοι οι ανταγωνιστές τους είναι το ίδιο κακοί..
    Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν και μάλλον δεν πρόκειται να αλλάξουν ποτέ (Φ.Π.Α. =Φιλικοί Πριν την Αγορά). Κι επειδή το γνωρίζουν βάζουν και οικονομική ρήτρα για να πληρώσεις αν θέλεις να αλλάξεις δίκτυο.
    (Μας έλεγαν δικτυωθείτε με 4 Mbps και βρήκα,με τη στάχτη...)
    :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις κι αλλα τετοια παραπεταμενα σημειωματακια;;για φερτα να τα δουμε!!καλημερα!
    με την tellas τα περασαμε κι εμεις..τωρα ολα καλα ομως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. simon says:

    Έχει και η υπομονή τα . . . όργια της. Ακόμα περιμένω να γίνει το θαύμα. Ούτε ξέρουν τι τους γίνεται. . .
    :Ο)

    Ο/Η φεγγαραγκαλιες:

    Ε, όλο και κάτι μου βρίσκεται. Μεγάλο παιδί είμαι. . .
    Όσο για την tellas την βρίσκω εντελώς αναποtellasματική. . .

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή