Σάββατο 1 Απριλίου 2006

Λόχος Β΄ ΣΣ [ΝΚ]


Είναι Δεκέμβριος του 1981. Υπηρετώ την θητεία μου. Βρίσκομαι στην Βέροια, στο Β΄ Σώμα Στρατού. Είναι ημέρες γιορτών και όπως διαβάζω στο ημερολόγιο μου:

- Όπου, τώρα, αποδεικνύομαι τουλάχιστον ανόητος και από ένα τηλεφώνημα, που δεν έκανα, θα περάσω τα Χριστούγεννα στη Βέροια αντί στην Αθήνα. Το τηλεφώνημα θα έπρεπε να γίνει στον Λγο Σ. που βγάζει την υπηρεσία στον ΛΣ/Β΄ ΣΣ. Τώρα, θες τα τρεχάματα της γραμματείας, θες οτιδήποτε άλλο, δεν το έκανα. Βγήκε η υπηρεσία και βρέθηκα να έχω υπηρεσία στις 3 του μήνα όμως, 31/12 με 8/1/82 θα βρίσκομαι σε άδεια. Το αποτέλεσμα; Θα κάνω φρουραρχείο στις 25 του Δεκέμβρη για να μου κάνουν την υπηρεσία στις 3. 

Μένω, λοιπόν, στην πανέμορφη Βέροια ελαφρώς σκασμένος. Κάποια στιγμή βρίσκομαι στον θάλαμο του Λόχου Στρατηγείου. Εκεί στο κούφωμα ενός παραθύρου ανακαλύπτω χαραγμένο το:

Ο ΛΟΧΟΣ Β. ΣΣ
ΗΤΑΝ ΟΣΑΝ ΑΝΙΞΙΑΤΙΚΟ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΙΛΑΚΗ

Αυτό ήταν! Μου έφτιαξε τη μέρα!
01/04/2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου